miten voisin hacksata world at warin nettipeliä tai mieluummin zombie modea? auttakaa
WaW hack/mod?
14
170
Vastaukset
- ei kannata huijata
Hetken hurmio voi kostautua! Älä haxaa vaikka se saattas hauskalta tuntuakin. Syy koska siitä saattaa tulla verkon puolelle ikuinen banni siis niin kauan kun ps3 on olemassa oletko valmis ottamaan sen riskin?
- apua tarvitahan
kyllä, koska pelaaminen ei enää muuten kiinnosta vittuakaan.
- yuguiujguj
apua tarvitahan kirjoitti:
kyllä, koska pelaaminen ei enää muuten kiinnosta vittuakaan.
Silloinhan ei ole väliä jos heität pleikkarin ikkunasta helvettiin, kalliin sellaisen vielä. Ikävä homma kun siihen päädyit...
- RatikkaRepa
apua tarvitahan kirjoitti:
kyllä, koska pelaaminen ei enää muuten kiinnosta vittuakaan.
Miksi ihmeessä pelaat jos pelaaminen ei kiinnosta?
Ps3 puolel madoto modata pelei onnistuu vain pc puolel.
- apua tarvitahan
kyllähä niitä kentän yllä lentäviä kuolemattomia pelaajia ps3: lla näkee?
- apua tartahan vittu
apua tarvitahan kirjoitti:
kyllähä niitä kentän yllä lentäviä kuolemattomia pelaajia ps3: lla näkee?
kertokaa nyt joku?
- jjjjjjhhhhjjjhh
apua tartahan vittu kirjoitti:
kertokaa nyt joku?
Elvatoril pääsee ylös... KVG
- apua tarvitahan viddu se
jjjjjjhhhhjjjhh kirjoitti:
Elvatoril pääsee ylös... KVG
sanoksa nyt joku
- sahkopostiosoite1
apua tartahan vittu kirjoitti:
kertokaa nyt joku?
1. W@Wii kyllä saa haxit iha ilman Jailbreak pleikkariaki nimittäi CFG modmenulla.
2. PS3 pystyy yhtä hyvin modata kun koneellaki pitää vaan olla Jailbreak (eli pystyt ajamaan ps3 esim. FTP-servun jne...).
3. W@Win haxaamisestä ei todellakaan tule bannejä, koska se on niin vanha peli.
4. Ja "ne lentävät ja kuolemattomat pelaajat" eivät todellakaa glitchaa. Vaan käyttävät, joko infectioneita tai modattua patchia, joissa on modattuna koodina ns. Godmode ja Ufomode. On hyvin epätodennäköistä, että Call of Duty pelissä olisi "kuolemattomuus (saati sitten ufomode) glitchi" ja jos olisi, sellainen patchattaisiin.
- Totuuden Torvi
PS3 pelin voi periaatteessa hakkeroida tai modata mutta silloin et pääse nettiin. Käytännössä sinä et tule pystymään siihen koskaan. Näkemäsi "kuolemattomat lentävät pelaajat" on pelaajia jotka ovat löytäneet pelsitä jonkun glichin ja käyttävät sitä, joka muuten on useimmiten pelin käyttöehtojen vastaista. Mutta jos haluat "hakkeroida" niin etsi pelistä joku glichi.
- sahkopostiosoite1
Kyllä pääsee nettiin joko Rebug-CFW tai Spooferilla
- bäfää
hommaa hiiriohjain.
- apua tarvitahan
antakaa yksityiskohtaiset ohjeet vaiheittain moninpelin haxaamisesta, ja ilman jailbreak mielellään, koska sitä ei saa version 3.55 jälkeisiin versioihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511