WaW hack/mod?

apua tarvitahan

miten voisin hacksata world at warin nettipeliä tai mieluummin zombie modea? auttakaa

14

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata huijata

      Hetken hurmio voi kostautua! Älä haxaa vaikka se saattas hauskalta tuntuakin. Syy koska siitä saattaa tulla verkon puolelle ikuinen banni siis niin kauan kun ps3 on olemassa oletko valmis ottamaan sen riskin?

      • apua tarvitahan

        kyllä, koska pelaaminen ei enää muuten kiinnosta vittuakaan.


      • yuguiujguj
        apua tarvitahan kirjoitti:

        kyllä, koska pelaaminen ei enää muuten kiinnosta vittuakaan.

        Silloinhan ei ole väliä jos heität pleikkarin ikkunasta helvettiin, kalliin sellaisen vielä. Ikävä homma kun siihen päädyit...


      • RatikkaRepa
        apua tarvitahan kirjoitti:

        kyllä, koska pelaaminen ei enää muuten kiinnosta vittuakaan.

        Miksi ihmeessä pelaat jos pelaaminen ei kiinnosta?


    • Ps3 puolel madoto modata pelei onnistuu vain pc puolel.

      • apua tarvitahan

        kyllähä niitä kentän yllä lentäviä kuolemattomia pelaajia ps3: lla näkee?


      • apua tartahan vittu
        apua tarvitahan kirjoitti:

        kyllähä niitä kentän yllä lentäviä kuolemattomia pelaajia ps3: lla näkee?

        kertokaa nyt joku?


      • jjjjjjhhhhjjjhh
        apua tartahan vittu kirjoitti:

        kertokaa nyt joku?

        Elvatoril pääsee ylös... KVG


      • apua tarvitahan viddu se
        jjjjjjhhhhjjjhh kirjoitti:

        Elvatoril pääsee ylös... KVG

        sanoksa nyt joku


      • sahkopostiosoite1
        apua tartahan vittu kirjoitti:

        kertokaa nyt joku?

        1. W@Wii kyllä saa haxit iha ilman Jailbreak pleikkariaki nimittäi CFG modmenulla.

        2. PS3 pystyy yhtä hyvin modata kun koneellaki pitää vaan olla Jailbreak (eli pystyt ajamaan ps3 esim. FTP-servun jne...).

        3. W@Win haxaamisestä ei todellakaan tule bannejä, koska se on niin vanha peli.

        4. Ja "ne lentävät ja kuolemattomat pelaajat" eivät todellakaa glitchaa. Vaan käyttävät, joko infectioneita tai modattua patchia, joissa on modattuna koodina ns. Godmode ja Ufomode. On hyvin epätodennäköistä, että Call of Duty pelissä olisi "kuolemattomuus (saati sitten ufomode) glitchi" ja jos olisi, sellainen patchattaisiin.


    • Totuuden Torvi

      PS3 pelin voi periaatteessa hakkeroida tai modata mutta silloin et pääse nettiin. Käytännössä sinä et tule pystymään siihen koskaan. Näkemäsi "kuolemattomat lentävät pelaajat" on pelaajia jotka ovat löytäneet pelsitä jonkun glichin ja käyttävät sitä, joka muuten on useimmiten pelin käyttöehtojen vastaista. Mutta jos haluat "hakkeroida" niin etsi pelistä joku glichi.

      • sahkopostiosoite1

        Kyllä pääsee nettiin joko Rebug-CFW tai Spooferilla


    • bäfää

      hommaa hiiriohjain.

      • apua tarvitahan

        antakaa yksityiskohtaiset ohjeet vaiheittain moninpelin haxaamisesta, ja ilman jailbreak mielellään, koska sitä ei saa version 3.55 jälkeisiin versioihin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe