onko cd tuotantoa ja milloin tehty jos on voiko vielä ostaa jostakin. aivan ihana laiha tyttö 80-luvulla ja hyviä lauluja nyky iskelmiin verrattuna.
satu pentikäinen
17
506
Vastaukset
- Roppari
On julkaistu jonkin verran cd:llä, mutta aika vaikeasti saatavilla nykyään, kun artisti edustaa näitä kovin unohtuneita helmiä joita nykyinen uusi sukupolvikaan ei edes tiedä. Eka ja toka älppäri on julkaistu tupla-cd:nä ja kymmenisen vuotta sitten myös Sony julkaisi cd-kokoelman Parhaat, jossa artistin 18 parasta biisiä. Eipä ole sitäkään näkynyt enää vuosiin kauppojen hyllyillä joten aika huonot lähtökohdat valitettavasti on...
- ekaluokka 79-80
joo.. asian olen huomannut. itsellä oli 90- luvulla divarista ostettu kasetti jossa oli mm. syyskuun kukka ja muita hyviä kappaleita, mutta kasetti hävisi tai unohtu johonkin. onneksi youtubessa on sadun kappaleita ihan kivasti , mutta tietsikan kaiuittimilla ei kovin hyvätasoista kuultavaa. siis minkä nimisiä ovat nuo julkaistut cd-levyt.
- verkkari
eikö se ollut pumsibum -ohjelman jossakin jaksossa laulamassa silloin kun ohjelma oli vielä 2000-lukua jotain,,,
- fairytale
eipä ollut iskelmä-suomi ohjelmassa, vähän ihmettelen. muutenkin keskittyi naislaulajissa noihin jota on kuulunut ja näkynyt joka tuutista. mistähän löytäis noita sadun levyjä tosiaan .
- mies40nuor
voi kun saisi saman näköisen emännän kuin satu oli 80-luvulla,ihana laiha söpö sexykin kaunis ääni. no tämä oli tämmönen fantasia....
- verkkari
halusi eroon disco-humppa tyylistä ja keskittyi klassiseen musiikkiin ja opettamiseen. esiintynyt virallisesti viimeksi 1991 mutta, esiintyy kait vieläkin pyydettäessä. hitto minähän keskustelen täällä yksinään. eikö kukaan muu enää fanita.
- disco plus iskelmä
facebookissa olen nähnyt hänet. Vinyylejä kyllä löytyy divareista ja käytettynä, cd-muodossa olen nähnyt vain jonkun kokoelman varmaan 10 vuotta sitten, ehkä tuo yllämainittu Parhaat. Mulle tulee aina Satusta mieleen Leena Vanamo! Herttaisia naisia.
- ekaluokka 79-80
jep, söpöjä ovat,olivat.. kai ovat vieläkin kohteliaita kun ollaan. löytyykö kuvaa facebookissa olis kiva nähdä.
- ekaluokka 79-80
piti käydä katsomassa you tubesta noita leena vanamon videoita, aika saman oloinen tosiaan kuin satu. mihin tuollaiset naiset on kadonneet. jotenkin eri ihana kuin nämä nykyiset c kisut ja mitä näitä on....
- lauantai-illan poika
Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin :)
- mjmjkmjkkkka
...tympeän kolkko ja kylmä ääninen akka MUKA laulaja...
- ekaluokka 79-80
miten niin....
- Siinä sä rakastit mua
Eikös Satu päässyt missitaustansa ansiosta Tapsukon talliin. Ja lensi tallista pihalle kun saavutti missien eläkeiän.
- jäit uniin
Kevät ja syys soi parisen kertaa vuodessa Radio Suomen toiveohjelmissa. Mahtaako Satu soida radiossa missään muualla? Esim. Iskelmäradion siinä Lauantaidiskossa? Siis oliko Satu joku Suosikin Miss Farkku-Suomi tms.? Jos se voisi olla totta-pikkuklassikossa neron Raul Reimanin kauniit sanoitukset.
- ekaluokka 79-80
en kyllä ole kuullut satua radiosta, kuin ala-asteella ollessani 80-luvulla. samat paula koivuniemet yms hienot laulajat kyllä pyörii vuodesta toiseen . harmi. kevät ja syys,tosi kaunis kappale...ihana.
- Suometar3
Kevät ja syys on hieno kappale joka kuultiin Syksyn Sävel Satoa ohjelmassa 1981. Taisi olla Sadun tuolloisen elämänkumppanin Kari Litmasen sävellys. Harvemmin Satua kylläkään enää radiossa kuulee. Kyllä muistan Miss Farkku Suomi kilpailut ja Satu poseerasi sen aikoihin paljon suosikissa. Yksi kappale hänellä oli joka on aivan päätön: sanat meni jotenkin että "Siis pellit auki nyt sekoillaan yhden kerran oot nuori vaan. siitä nauti vielä kun voit, sua kerran vielä puree koi..."
- i love music
biisin nimi on Pellit auki, samanniminen lp taitaa olla vuodelta 1980
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107