satu pentikäinen

ekaluokka 79-80

onko cd tuotantoa ja milloin tehty jos on voiko vielä ostaa jostakin. aivan ihana laiha tyttö 80-luvulla ja hyviä lauluja nyky iskelmiin verrattuna.

17

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roppari

      On julkaistu jonkin verran cd:llä, mutta aika vaikeasti saatavilla nykyään, kun artisti edustaa näitä kovin unohtuneita helmiä joita nykyinen uusi sukupolvikaan ei edes tiedä. Eka ja toka älppäri on julkaistu tupla-cd:nä ja kymmenisen vuotta sitten myös Sony julkaisi cd-kokoelman Parhaat, jossa artistin 18 parasta biisiä. Eipä ole sitäkään näkynyt enää vuosiin kauppojen hyllyillä joten aika huonot lähtökohdat valitettavasti on...

      • ekaluokka 79-80

        joo.. asian olen huomannut. itsellä oli 90- luvulla divarista ostettu kasetti jossa oli mm. syyskuun kukka ja muita hyviä kappaleita, mutta kasetti hävisi tai unohtu johonkin. onneksi youtubessa on sadun kappaleita ihan kivasti , mutta tietsikan kaiuittimilla ei kovin hyvätasoista kuultavaa. siis minkä nimisiä ovat nuo julkaistut cd-levyt.


      • verkkari

        eikö se ollut pumsibum -ohjelman jossakin jaksossa laulamassa silloin kun ohjelma oli vielä 2000-lukua jotain,,,


      • fairytale

        eipä ollut iskelmä-suomi ohjelmassa, vähän ihmettelen. muutenkin keskittyi naislaulajissa noihin jota on kuulunut ja näkynyt joka tuutista. mistähän löytäis noita sadun levyjä tosiaan .


    • mies40nuor

      voi kun saisi saman näköisen emännän kuin satu oli 80-luvulla,ihana laiha söpö sexykin kaunis ääni. no tämä oli tämmönen fantasia....

    • verkkari

      halusi eroon disco-humppa tyylistä ja keskittyi klassiseen musiikkiin ja opettamiseen. esiintynyt virallisesti viimeksi 1991 mutta, esiintyy kait vieläkin pyydettäessä. hitto minähän keskustelen täällä yksinään. eikö kukaan muu enää fanita.

    • disco plus iskelmä

      facebookissa olen nähnyt hänet. Vinyylejä kyllä löytyy divareista ja käytettynä, cd-muodossa olen nähnyt vain jonkun kokoelman varmaan 10 vuotta sitten, ehkä tuo yllämainittu Parhaat. Mulle tulee aina Satusta mieleen Leena Vanamo! Herttaisia naisia.

      • ekaluokka 79-80

        jep, söpöjä ovat,olivat.. kai ovat vieläkin kohteliaita kun ollaan. löytyykö kuvaa facebookissa olis kiva nähdä.


      • ekaluokka 79-80

        piti käydä katsomassa you tubesta noita leena vanamon videoita, aika saman oloinen tosiaan kuin satu. mihin tuollaiset naiset on kadonneet. jotenkin eri ihana kuin nämä nykyiset c kisut ja mitä näitä on....


    • lauantai-illan poika

      Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin :)

    • mjmjkmjkkkka

      ...tympeän kolkko ja kylmä ääninen akka MUKA laulaja...

      • ekaluokka 79-80

        miten niin....


    • Siinä sä rakastit mua

      Eikös Satu päässyt missitaustansa ansiosta Tapsukon talliin. Ja lensi tallista pihalle kun saavutti missien eläkeiän.

    • jäit uniin

      Kevät ja syys soi parisen kertaa vuodessa Radio Suomen toiveohjelmissa. Mahtaako Satu soida radiossa missään muualla? Esim. Iskelmäradion siinä Lauantaidiskossa? Siis oliko Satu joku Suosikin Miss Farkku-Suomi tms.? Jos se voisi olla totta-pikkuklassikossa neron Raul Reimanin kauniit sanoitukset.

      • ekaluokka 79-80

        en kyllä ole kuullut satua radiosta, kuin ala-asteella ollessani 80-luvulla. samat paula koivuniemet yms hienot laulajat kyllä pyörii vuodesta toiseen . harmi. kevät ja syys,tosi kaunis kappale...ihana.


    • Suometar3

      Kevät ja syys on hieno kappale joka kuultiin Syksyn Sävel Satoa ohjelmassa 1981. Taisi olla Sadun tuolloisen elämänkumppanin Kari Litmasen sävellys. Harvemmin Satua kylläkään enää radiossa kuulee. Kyllä muistan Miss Farkku Suomi kilpailut ja Satu poseerasi sen aikoihin paljon suosikissa. Yksi kappale hänellä oli joka on aivan päätön: sanat meni jotenkin että "Siis pellit auki nyt sekoillaan yhden kerran oot nuori vaan. siitä nauti vielä kun voit, sua kerran vielä puree koi..."

    • i love music

      biisin nimi on Pellit auki, samanniminen lp taitaa olla vuodelta 1980

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe