Elikkä siis ihan kesä-heinäkuun vaihteessa olisi turkkiin tarkoitus lähtea, mutta kun ei osata päättää paikkaa..
ja kiinnostais tietää että onko tuolloin niin lämmintä että mahdollisuus ruskettua paljon?
Ja kun keskilämpötilaa olen katsonut niin sidessä keskilämpötila n. 34 kun taas sitten icmelerissä, marmariksessä ja kusadasissa "vaan" 31 niin onko se oikeasti totta että sidessä siis on lämpimämpää? (vaikka kyllähän sen näkee että se on etelämmässä) Ja missäköhän noista olisi paras ranta? ;)
Näitä hotelleja olen katsonut ja olisi kiva jos joltai löytyisi kokemuksia :)
Side: Blue Star – Irem Garden (FFFF)
Marmaris: Huoneistohotelli Kaptan (FFF)
Icmeler: Blue Star – Prince (FFFF)
Kusadasi: Huoneistohotelli Tuntas (FFF)
.. muitakin hotelleja saa toki suositella!
Reissuun olisi siis lähdössä 12- ja 15vuotiaat tytöt ja vanhemmat!
Iso kiitos jo etukäteen, jos jotkut viittisi vastata, siitä olisi suuri apu! :)
apua nopeastii! side, marmaris, icmeler vaiko kusadasi?? :)
4
579
Vastaukset
- minä
Olen ollut sidessä kesä-heinäkuun vaihteessa ja todellakin on lämmin ja saa rusketuksen. Lämpötila ollut jopa 40 eikä pienintäkään tuulta :) Ihanat rannat ja muutenki todella kiva paikka. Suosittelen. :)
- mie vaan
olin viime kesänä heinäkuun alussa marmariksessa ja lämmintä oli joka päivä yli 40 joten voin taata että tarkenee :)
- hippuu
Marmaris aivan ihana paikka. Kaikki Finnmatkojen hotellit/huoneistohotellit todella hyviä. Myös Icmeler viehättävä rauhaarakastavien paikka, jos sellaista kaipaatte. Varmasti lämpöö löytyy....
- 225588
Viime elokuussa 58 astetta ja ruskettu puolessa tunnissa. Eli EI kannata lähteä alle 50:n asteen, joutuu oottelemaan rusketusta ja kauan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276