Jagex tuo vuoden 2007 Scapen takaisin! Siitä saa äänestää 15.2.2013 alkaen! Nämä vuoden 2007 worldit tulevat siis nykyisten rinnalle, eli nykyisetkin ja classic jää myös! (Huom! Tästä ei ole mitään betaa eikä classicista ilmaisversiota, joten jos joku toista väittää ja antaa linkin, SE ON scammaus sivu!)
Vielä linkki uutiseen:
http://services.runescape.com/m=news/2007---old-school-runescape-you-vote
Jos et usko että linkki on aito mene RuneScapen etusivulle, ja uutunen löytyy siitä :)
Jagex tuo wanhan RuneScapen takaisin!
11
343
Vastaukset
- dfgdfgdfgv
Luin tuosta jostain pari päivää sitten ja hyvä, että tulee!!!
- Joku poika1
Jes hyvä että vanha runescape tulee takaisin.
- Joku poika1
Ei ollu mikään scammaus sivu se on runen sivu. Kävin kattoo sen sivun.
- Old Skool
Nyt Old School RuneScapen palauttamista koskeva äänestys on julkaistu! Huomaa että sinun täytyy olla p2p äänestääksesi.
Linkki äänestykseen:
http://services.runescape.com/m=poll/rs2007-server
Jos luulet linkin olevan scam, löydät äänestyksen myös RuneScapen etusivulta olevasta uutisesta.
Muistakaa kaikki äänestää! - Morppe
http://www.huuto.net/kohteet/runescape-hahmo-2400-total-level/255595971
Tuolta 2400 totaalin acco 50e - weqweeewew
Älkää äänestäkö! EoC FTW!
- haluun rs-07takas!
hyvä! menkääs te ny äänestää! ite loåetin rune ku tuli se vitu combat evolution beta,ja membu ehtiny loppuu,mut alotan tottakai jos rs-07 tulee takas! oon onelline jos se tulis
- sfdsfdsf
Ihmiset joilla on membu ja tykkäävät EoC voisivat myös äänestää koska EoC pysyy joka tapauksessa!! RuneScape saa lisää mainetta ja pelaajia joten se on jopa suositeltavaa.
- Old Schooler
Old school PKing oli parasta......toivottavasti tulisi tuo 750k äänestysraja täyteen, niin voi tälläinen satunnais runettaja vielä nauttia.......haitta puoli tuossa myös olisi, että koukuttaa paljon porukkaa jälleen kerran ja vie paljon runettajien aikaa "oikeasta elämästä"
Itse lopetin, kun vanha wild lopetettiin ja kun huomasin, että on tuotu takaisin, niin tuli pelattua liikaakin, mutta onneksi EoC tuli, niin loppui koko peli ja vieroitusoireet yhdellä kertaa =DDDD - 34etsd
How to get 2 votes for $2. Follow step by step:
Use one of your old non-membership accounts to recruit a friend, and by this I mean recruit one of your unused email adresses, then create a account from that invitation.
Wait 24h
Buy membership for 2$ on that new recruited account (75% discount first month), this also gives new membership on the account you recruited with = 2 votes for 2$. - Votettaja
Nykyisten äänestystulosten perusteella, en usko että tulee edes 250k :(
Mutta menkää nyt kaikki äänestämään! Yrittää pitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784