Jagex tuo wanhan RuneScapen takaisin!

Old Skool

Jagex tuo vuoden 2007 Scapen takaisin! Siitä saa äänestää 15.2.2013 alkaen! Nämä vuoden 2007 worldit tulevat siis nykyisten rinnalle, eli nykyisetkin ja classic jää myös! (Huom! Tästä ei ole mitään betaa eikä classicista ilmaisversiota, joten jos joku toista väittää ja antaa linkin, SE ON scammaus sivu!)

Vielä linkki uutiseen:
http://services.runescape.com/m=news/2007---old-school-runescape-you-vote

Jos et usko että linkki on aito mene RuneScapen etusivulle, ja uutunen löytyy siitä :)

11

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgdfgv

Luin tuosta jostain pari päivää sitten ja hyvä, että tulee!!!

• Joku poika1

Jes hyvä että vanha runescape tulee takaisin.

• Joku poika1

Ei ollu mikään scammaus sivu se on runen sivu. Kävin kattoo sen sivun.

• Old Skool

Nyt Old School RuneScapen palauttamista koskeva äänestys on julkaistu! Huomaa että sinun täytyy olla p2p äänestääksesi.

Linkki äänestykseen:
      http://services.runescape.com/m=poll/rs2007-server

Jos luulet linkin olevan scam, löydät äänestyksen myös RuneScapen etusivulta olevasta uutisesta.

Muistakaa kaikki äänestää!

• Morppe
    • weqweeewew

Älkää äänestäkö! EoC FTW!

• haluun rs-07takas!

hyvä! menkääs te ny äänestää! ite loåetin rune ku tuli se vitu combat evolution beta,ja membu ehtiny loppuu,mut alotan tottakai jos rs-07 tulee takas! oon onelline jos se tulis

• sfdsfdsf

Ihmiset joilla on membu ja tykkäävät EoC voisivat myös äänestää koska EoC pysyy joka tapauksessa!! RuneScape saa lisää mainetta ja pelaajia joten se on jopa suositeltavaa.

• Old Schooler

Old school PKing oli parasta......toivottavasti tulisi tuo 750k äänestysraja täyteen, niin voi tälläinen satunnais runettaja vielä nauttia.......haitta puoli tuossa myös olisi, että koukuttaa paljon porukkaa jälleen kerran ja vie paljon runettajien aikaa "oikeasta elämästä"

Itse lopetin, kun vanha wild lopetettiin ja kun huomasin, että on tuotu takaisin, niin tuli pelattua liikaakin, mutta onneksi EoC tuli, niin loppui koko peli ja vieroitusoireet yhdellä kertaa =DDDD

• 34etsd

How to get 2 votes for $2. Follow step by step:
      Use one of your old non-membership accounts to recruit a friend, and by this I mean recruit one of your unused email adresses, then create a account from that invitation.
      Wait 24h
      Buy membership for 2$ on that new recruited account (75% discount first month), this also gives new membership on the account you recruited with = 2 votes for 2$.

• Votettaja

Nykyisten äänestystulosten perusteella, en usko että tulee edes 250k :(
      Mutta menkää nyt kaikki äänestämään! Yrittää pitää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1235
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1037
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      841
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe