Arto Okkonen

Väärin kohdeltu sankari vai riidankylväjä ?
Vallanhimoa taitaa miehessä löytyä...

17

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalteritango

      Kepulaisten tupaillat järjestetään nykyään käräjäsaleissa.

      • kepulisti käy

        Kapellimestarina Kanki-Kaikkonen ?


    • +++++++++++++++++

      mulukku pennasen aloitus paska taas kerran

    • ne varpaat

      Astuiko Okkonen liian monille varpaille ?

      Välejä Kajaanin kepun sisällä voisi alkaa hoitamaan lääkäri Hannu Kemppainen

      • alkiolaista

        Hannu konsultoimaan ja laskun työstä voi laittaa vaikka kaupungin lakimiehelle


    • Väentelijä

      Arto Okkonen = Tora Nokkone

    • emaotu

      Outoja on kulukorvaukset ja maksuperusteet yhteisten asioiden hoidosta. Samaa sarjaa kun muutamat muutkin kajaanilaiset yrittäjä-poliitikot.

      • Miksi näin.

        Tähän tapaukseen sopivat vanhan virren sanat kun vääryys vallan saapi.


    • persaukinen O

      Nyt vain kaikki kaupungin hallituksenjäsenet hakemaan korvauksia menetetyistä tuloista ja kilometrikorvaukset päälle.Tottakai myös puhelinkulut yms!!Ei he ole eriarvoisia Okkosen rinnalla.

    • Seppo-Veli

      Konsulttina kulki maita, neuvoja niin arvokkaita,
      oli arto antamassa, vastuuta näin kantamassa.
      Vaalit tuli, valta meni. "Lestat" kilvan kiusoitteli.
      Käy ei käsi olkapäähän, tottua sai kylmään säähän.

      Rappaus-kauha kainalossa, pälyili hän onkalossa,
      korpi herää talven alta, tule takaisin jo valta.
      Laitan laskun "pirut" teille, kettuile ei lestat meille,
      havillisna hallitusta, johdan, sydämmessä tuska.

      Pohjoisesta tuli tuuli, voittaneensa "lestat" luuli.
      Kunniaani kysyn vielä, kohta ootte mieron tiellä.
      Kemppaishannua nyt halaan, lähden hänen kanssa kalaan.
      Puran hälle sydäntäni, anna ystäväni käsi.

      • akka alavesiltä

        Asiaa. Mahtanekko se Hannukaan leikkiä tuollaisten kanssa.


    • 22""22

      Seppo-Veli näyttäisi oivaltaneen Kajaanin valtaapitävien kuviot.

    • Klo0810

      Jokaisen luottamustoimessa olevan pitää ottaa luottamustehtävän hoitamista varten palkatonta vapaata. Sen jälkeen anotaan kunnalta ansionmenetyskorvaus. Hakeminen potää tehdä säädetyssä ajassa.
      Tuo on ihan normikäytäntö, josta poikkeamia on paljon. Miten esim. Yrittäjä määrittää ansionmenetyksensä? Toisekseen jotkut saavat sekä palkan että ansionmenetyskorvauksen jne.
      Sellasii ne on, nämä kunnan hommelit.

      • miten on ?

        Miten paljon se Okkonen osallistuu hallituksen puheenjohtajana firmansa toimintaan ?
        Onko sielä ihan päätoimisesti joka päivä vai käykö vain sillin tällöin ?


    • Ompponen

      Sukselainen,Roikonen.Juhantalo.Kaikkonen.Vihriälä..jatkumaa on.

      • sikanauta persu

        Varastiko se tuo okkone kirkkohopeat ja ehtoollisviinit nuornamiesnä vai oliko se joku persu hakkaraene. hallaaho,hirvisaari.........lista on loputon


      • luulisi hävettävän
        sikanauta persu kirjoitti:

        Varastiko se tuo okkone kirkkohopeat ja ehtoollisviinit nuornamiesnä vai oliko se joku persu hakkaraene. hallaaho,hirvisaari.........lista on loputon

        Ottaako kepulaista pattiin kun puolueen jäsenet ovat aina käräjäsaleissa ?

        t. kokoomuslainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe