Väärin kohdeltu sankari vai riidankylväjä ?
Vallanhimoa taitaa miehessä löytyä...
Arto Okkonen
17
490
Vastaukset
- Kalteritango
Kepulaisten tupaillat järjestetään nykyään käräjäsaleissa.
- kepulisti käy
Kapellimestarina Kanki-Kaikkonen ?
- +++++++++++++++++
mulukku pennasen aloitus paska taas kerran
- ne varpaat
Astuiko Okkonen liian monille varpaille ?
Välejä Kajaanin kepun sisällä voisi alkaa hoitamaan lääkäri Hannu Kemppainen- alkiolaista
Hannu konsultoimaan ja laskun työstä voi laittaa vaikka kaupungin lakimiehelle
- Väentelijä
Arto Okkonen = Tora Nokkone
- emaotu
Outoja on kulukorvaukset ja maksuperusteet yhteisten asioiden hoidosta. Samaa sarjaa kun muutamat muutkin kajaanilaiset yrittäjä-poliitikot.
- Miksi näin.
Tähän tapaukseen sopivat vanhan virren sanat kun vääryys vallan saapi.
- persaukinen O
Nyt vain kaikki kaupungin hallituksenjäsenet hakemaan korvauksia menetetyistä tuloista ja kilometrikorvaukset päälle.Tottakai myös puhelinkulut yms!!Ei he ole eriarvoisia Okkosen rinnalla.
- Seppo-Veli
Konsulttina kulki maita, neuvoja niin arvokkaita,
oli arto antamassa, vastuuta näin kantamassa.
Vaalit tuli, valta meni. "Lestat" kilvan kiusoitteli.
Käy ei käsi olkapäähän, tottua sai kylmään säähän.
Rappaus-kauha kainalossa, pälyili hän onkalossa,
korpi herää talven alta, tule takaisin jo valta.
Laitan laskun "pirut" teille, kettuile ei lestat meille,
havillisna hallitusta, johdan, sydämmessä tuska.
Pohjoisesta tuli tuuli, voittaneensa "lestat" luuli.
Kunniaani kysyn vielä, kohta ootte mieron tiellä.
Kemppaishannua nyt halaan, lähden hänen kanssa kalaan.
Puran hälle sydäntäni, anna ystäväni käsi.- akka alavesiltä
Asiaa. Mahtanekko se Hannukaan leikkiä tuollaisten kanssa.
- 22""22
Seppo-Veli näyttäisi oivaltaneen Kajaanin valtaapitävien kuviot.
- Klo0810
Jokaisen luottamustoimessa olevan pitää ottaa luottamustehtävän hoitamista varten palkatonta vapaata. Sen jälkeen anotaan kunnalta ansionmenetyskorvaus. Hakeminen potää tehdä säädetyssä ajassa.
Tuo on ihan normikäytäntö, josta poikkeamia on paljon. Miten esim. Yrittäjä määrittää ansionmenetyksensä? Toisekseen jotkut saavat sekä palkan että ansionmenetyskorvauksen jne.
Sellasii ne on, nämä kunnan hommelit.- miten on ?
Miten paljon se Okkonen osallistuu hallituksen puheenjohtajana firmansa toimintaan ?
Onko sielä ihan päätoimisesti joka päivä vai käykö vain sillin tällöin ?
- Ompponen
Sukselainen,Roikonen.Juhantalo.Kaikkonen.Vihriälä..jatkumaa on.
- sikanauta persu
Varastiko se tuo okkone kirkkohopeat ja ehtoollisviinit nuornamiesnä vai oliko se joku persu hakkaraene. hallaaho,hirvisaari.........lista on loputon
- luulisi hävettävän
sikanauta persu kirjoitti:
Varastiko se tuo okkone kirkkohopeat ja ehtoollisviinit nuornamiesnä vai oliko se joku persu hakkaraene. hallaaho,hirvisaari.........lista on loputon
Ottaako kepulaista pattiin kun puolueen jäsenet ovat aina käräjäsaleissa ?
t. kokoomuslainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497