Nyt Neste Koskiportilla bensaa ystäväpäivähintaan.
Näytti jo aamusta olevan jonoa tankeille.
Päätyneekö peräti youtubeen tämä kampanja ?
Edullista bensaa
15
268
Vastaukset
- j-pennasen veli
Mene sinne sen mopos kans et pysty edes korttia ajamaan,isä osti sinulle mopon kun et muuta tee kun siellä vintillä löhööt.
- autoilija66
Useamminkin voisi olla vastaavia tarjouksia
- 000000000000
Olikohan se j-pennanen joka lykkäs mopoa komiaholle päin,näytti olevan kumi rikki moposta.
- halavalla saa
Näytti tosiaan jonot olevan pumpuille.
Lieneekö myynet jo säiliöt tyhjiksi ? - ei tarvii jonottaa
90% autoista volokkareita.
Olisin luullut että enemmän olisi ollut toyotaa.
Mutta toisaala ,kun saa halpaa polttoainetta saa säästettyä rahaa pian tulevaan remonttiin. - naurattaaaaaa
Siellä on köyhät laitettu taas jonottamaan ja varmaan oikein kanistereiden kans on tullut lähdettyä hakemaan halpaa bensaa,voi v*ttu miten alkeellista junttimeininkiä :D
- niin naurattaakin...
Nämä juntit on vielä harrastelijoita me junteista junteimmat tankkaamme itämailla koska siellä on menovesi aivan eri lukemissa kuin tässä 'alessa'. Kanisterit on mukana se myönnettäköön.
- köyhä.
no ei oo sinuakaan älynlahjoilla pilattu, ainakaan viestisi perusteella.
pakkohan se köyhällä on bensaa hakea ku halvalla saa, siinä ole mitään junttimaista jos yrittää vähän säästää...
voe voe...
- Porvari -76
Shellillä ei tarvii edes itse tankata, eikä jonottaa köyhien kanssa.
- TosiPorvari
Tankkaan itte, enkä jonota pikku porvarien kans... Hyh!
- ..,,
edullista bensaa on vain venäjän puolella.että repikääpä kajaanilaiset siitä...
- niin naurattaakin...
Tämä on totta. Pariviikkoa sitten oli 95/0.85€ ja halvemmallakin ois saanut kun olisi tehnyt hintavertailua. Siellä tankkaa sulassa sovussa rikkaat ja köyhät, juntit ja ei juntit, myös jokunen Kajaanilainen yrittäjäkin näkyy sortuvan tähän 'veronkiertoon'.
- j-pennasen veli
Taas tuli pennaselta kakka, huusi äidille tuu vaihtaan vaippa on se surkeata.
- 95e&98e
En kehtaa jonottaa, ei mitään merkitystä vuositasolla jos yhdessä tallissa säästää 15€
- pölkyllä päähän
pennanen taitaa impata sitä bensaa ku aina kätisee täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618790- 1405053
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384413- 213608
- 233222
- 603052
- 292987
- 322638
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222373- 322309