aamualavatsakivut

n24

Apuaa...
Mua on alkanu ihmetyttään joka aamuiset alavatsa-alaselkäkivut, jotka jopa hiukan häiritsee aamutuntien nukkumista. Jomotus munasarjojen ja alavatsan alueella on sen verran epämiellyttävä, että joudun vaihtamaan nukkumisasentoa muutaman kerran,että saan taas jatkettua unia. Ehkä kivusta ei voi puhua, semmosta pientä jomotusta. Taustaakin voisi tietysti kertoa: olemme mieheni kanssa jo 4v. olleet yhdessä ilman mitään ehkäisyä, sillä periaatteella että lapsi on tervetullut silloin kun sellainen meille annetaan. Ei olla vielä tarkemmin mietitty mitään tutkimuksia/hoitoja...perusultra mulle on tehty gynellä, se oli ok. Ovulaatio tapahtuu jne. Vielä sellainen tieto, että nuo jomotuskivut aamuisin alkaa kierron puolen välin jälkeen ja jatkuu menkkoihin asti. Nyt olen alkanut pelkäämään, että tuollainen jomotus liittyy johonkin endometrioosiin tai sen tapaisiin kasvaimiin tms. Pitäis vissiin mennä siihen pelkäämääni laparoskopiaan ja tutkia asia niin ei tarvi pelätä enää. Mua kiinnostais kuitenkin tietää, onko kellään ollut vastaavia tuntemuksia? Olisin kiitollinen kaikista vastauksista. Mukavaa syksyä itse kullekkin! Ja plussasäteitä syksyn auringosta! :)

1

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hope

Alavatsakivut voi juontaa monesta eri hommasta.olen ollut kaksi kertaa laparaskopiassa.eka kerralla poistettiin endometrioosi ja toisella munasarjoihin tehtiin pienet viillot.eka kerta oli läpihuuto juttu mutta toisella olin todella kipeä,tosi ilma ei noussut silloin pahasti hartioihin.se on hieman kivulias,täytyy malttaa olla jälkeenpäin rauhaksiin.suosittelen ehdottomasti menoa gynen vastaanotolle.lapsensaanti on meille suuri ongelma juuri näiden vikoijen takia.ja ne uusiutuu ainakin mulla helposti.nyt puhelin käteen ja tsemppiä.kerran se kirpasee eikä oo ollenka niin paha.ainakin sen jälkeen helppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      73
      2622
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1555
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      986
    Aihe