Oon 15v , tyttö ja haluun olla demoni. En pukeudu mitenkää mustaa tai viiltele.
Oon kuullu et demonit voi tehä ihan mitä vaa ja se olis kivaa. Oon myös kuullu et pitää antaa sielu saatanalle, mut miten?
Miten minusta voisi tulla Demoni??
12
280
Vastaukset
- mitä ihmettä?
Kuullut että se on "kivaa", mitä "kivaa" tässä elämässä on,, olla sidottu ihmisen kehoon ja maailmaan?
- mutku jutku
mutku se o niin kivaa ja nastaa ynnä mukavata
- :))
ootta kattonu liikaa hollywood tuotantoo ja päänne o sekasi elokuvista ja teillä ei oo käsitystäkää mistä puhutte tai mitä kysytte tai miltä tuntuu....
"Oon 15v"
juuri nii. ikää ei juttuje perusteella todellakaa oo.
"Oon kuullu et demonit voi tehä ihan mitä vaa ja se olis kivaa."
just joo. mite vaa.
"Oon myös kuullu et pitää antaa sielu saatanalle, mut miten?"
ihmiset ympärilläsi o jo iha riittävästi myyny ittee ohjelmalle jollo su ei tarvi tehä yhtää mitää ollaksesi helvetissä vaa jos haluut helvetistä veke voit pelastaa oma sielusi koska kukaa muu ei puolestasi voi sieluasi pelastaa. voisi ehkä todeta lopuksi että hyi helvetti kuinka vaikeeta elämä o elokuvie pohjalta tai kuulopuheide perusteella tai olettae. - :))
"voi tehä ihan mitä vaa ja se olis kivaa."
oma ongelmasi o että sinusta tuntuu että et voi tehä iha mitä vaa. ellet ota 100% vastuuta iha kaikesta mitä teet et voi tehä iha mitä vaa.
omassa kuulossasi o vikaa koska kuuloo valikoide eli kuuloo ainoastaa mitä haluu kuulla vaa haluuko todella ymmärtää enempi kui mitä omat vanhempasi ymmärsi. vapaus o vastuu kantamista eikä vastuu jakamista muille. - Damien Omen
Alottaja kattonu vähä liikaa damien omenii xD
- Jeesus auta
Älä rakas lapsi halua tollaista! Demoniksi pääsee vasta kuoltuaan, mutta täällä elämässä saatanalle lupautuminen vie ihmisen sielun, eli sinä olet oikeastaan elävä kuollut, jo täällä maanpäällä ja ihmisen hahmossa mutta oikeastaan et ole ihminen koska sinulta puuttuisi esm kaikki tunteet. Ja jos tuosta tilastasi haluat pois niin sepä ei käykkään ihan noin vain.Saatana haluaa pitää omansa, muutut niin perusteellisesti, että kukaan entisistä ystävistäsi ei halua olla sinun kanssasi, Silmiisi tulee eloton katse, koska silmäsi on vain näkö elimet, ne eivät ole varsinaisesti ihmisen silmät. Jos Saatanalla tai hänen omillaan on tunteita niin se on vain vihan tunne.
Onhan sinulla tietokone miksi et kysy siltä saatanan palvojista tai satanismista. Mutta muista olen varoittanut sinua. Parempi vaihto ehto on kun rukoilet Jeesusta, hän antaa omilleen todellisen elämän jo täällä ajassa, ja kuoltuasi täältä ruumiillisesti, niin sinun hengellinen minäsi voidaan ottaa JUmalan käyttöön ja sinusta tulee enkeli, joka varjelee ihmisiä esm saatanalta ja sen pahoilta juonilta. Henki maailma on olemassa jo raamatun mukaankin. Olen sinusta huolestunut kun olet ymmärtämättömyyttäsi, edes ajatellut Saatanalle lupautumista. Sen kieroista konsteista on yksi se että se yrittää, että sinä tekisit itsemurhan sitten kun olet sitä saatanaa aikasi palvellut - Buffff
Sielu saatanalle?
Näin se onnistuu:
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/SATANIC.html
...kannattaa!
:))) - Saatanankavaliajuoni
Saatanan enkeli kertoo sinulle tuollaisia sairaita asioita. Älä anna sen pilata tulevaisuuttasi. Pyydä apua Jumalalta että se helvetin enkeli jättäisi sinut rauhaan ja että pelastuisit, näitten asioitten kanssa ei pidä leikkiä!
- HOHOHOHOHOHO
Kirjottelemalla tälle palstalle jollon me haukutaan ja miinustetaan sut ja sä suutut.
- Remu Remoni
USKOMALLA ETTÄ MEITÄ ON OLEMASSA !!
* NAURUA SYVÄSTÄ PIMEÄSTÄ HIILIKELLARISTA MISSÄ LAKRITSIPATUKKAAKAAN EI NÄY * - ............
Heh... haluaisin niin uskoa näiden aloitusten olevan tosia (puhtaan huumoriarvon vuoksi), mutta vissiin tylsistynyt trollilauma liikkeellä :D
Mutta ei siinä, iske itseäsi viisi kertaa halolla päähän niin alkaa jo tuntua hyvin demoniselta. - SsSsSsSsSsSsSsSsSsS
Demonit ovat entisiä ihmisiä tai enkeliolentoja, joissa ei ole enää hyvää. He ovat kuolleita, tyhjiä ja täynnä vihaa.
Miksi ihmeessä haluat sellaiseksi? Valossa olemme täydellisiä ja onnellisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778