Ei taida1100 zeppeliinejä olla kovin paljon Suomenmaassa rekisterissä.
Alkaa olla jo aika harvinainen, ainakaan myyntipalstoilla, eikä noita liikenteessäkään juuri näe.
Kawasaki Zephyr 1100
6
453
Vastaukset
- iso mies
Ei tämän pastan pikkupoijat ole kuullutkaan kyseisestä mallista, täällä pyörii vain pikkukakaroita.
- z1.3
kawan zebhyriä ei taitu tuoda ollenkaa vaan taitaat olla tuonti pyöriä euroopasta ja en ole kuullu että olisivat mitään sen parempia kuin muut saman koon kawat mutta ei niitä joka kylässä oo. osta möhkö niin arvo säilyy..
- Zephyr-Ukko
Suomen rekisterissä olevien 1100-Zephyreiden määrästä ei ole minulla tietoja, mutta ko. pelistä voin rehellisesti todeta, että se on tosi mukava vehje!
Minulla on ollut Zephyr 1100 n. kymmenen vuotta. Saksasta tuotu. Pienet vaihteet "kolahtelee" vaihdettaessa, mutta se lieneen jonkinlainen perusominaisuus joka ei ilmeisesti kuitenkaan ole huolestuttavaa. - Zetor äijä
Omistan alle 20000 ajetun -92 Zetorin, japsituonti. Katsastukseen joutunee ostamaan lamppuja vai? Esim vilkut palavat äärivaloina. Luulen selviäväni niistä vaihtamalla yksikärkisen releen. Tiedoksi, että sytytystulppia on 8 kpl eli twin spark.
Mukava ajaa, tyyli on taas tulossa, eikös jammu tee vastaavan oloista pyörää?- kawjam
Minulla myös 1100 vm 92, olen kuullut, että Zephyrissä ja Xjr Yamahassa, ollut myös se, olisi samat tai samankoiset rungot ja ajotuntuma onkin samanlainen.
- max 120
Minulla zephyr 1100 -93. Pyörässä on riittävästi painoa, tuulenpuuskat ei heilauta.Kahdeksan sytytystulppaa pitää huolen siitä että bensankulutus on ihan hirveetä, varsinkin motarilla ajattaessa. Sateella moottori hyytyy. Johtuu siitä, että sadevesi pääsee ilmanottokanavia pitkin paineella sytytystulpan hatun alle. Sadeveden pääsyn olen estänyt laittamalla hieman strasselia ko. ilmanottokanaviin sateen ajaksi Se on estänyt moottorin hyytymisen, Parhaimmillaan pyörä on kaupunkiajossa aurinkoisena päivänä:)
Zerphyr on niitä pyöriä joka myös näyttää moottoripyörältä. Sen takia sen ostin. Englanninkielisellä Zephyr 1100 service manual avulla säästää rahaa kun tekee huollot itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276