Kawasaki Zephyr 1100

zeppe zepe

Ei taida1100 zeppeliinejä olla kovin paljon Suomenmaassa rekisterissä.
Alkaa olla jo aika harvinainen, ainakaan myyntipalstoilla, eikä noita liikenteessäkään juuri näe.

6

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso mies

      Ei tämän pastan pikkupoijat ole kuullutkaan kyseisestä mallista, täällä pyörii vain pikkukakaroita.

      • z1.3

        kawan zebhyriä ei taitu tuoda ollenkaa vaan taitaat olla tuonti pyöriä euroopasta ja en ole kuullu että olisivat mitään sen parempia kuin muut saman koon kawat mutta ei niitä joka kylässä oo. osta möhkö niin arvo säilyy..


    • Zephyr-Ukko

      Suomen rekisterissä olevien 1100-Zephyreiden määrästä ei ole minulla tietoja, mutta ko. pelistä voin rehellisesti todeta, että se on tosi mukava vehje!
      Minulla on ollut Zephyr 1100 n. kymmenen vuotta. Saksasta tuotu. Pienet vaihteet "kolahtelee" vaihdettaessa, mutta se lieneen jonkinlainen perusominaisuus joka ei ilmeisesti kuitenkaan ole huolestuttavaa.

    • Zetor äijä

      Omistan alle 20000 ajetun -92 Zetorin, japsituonti. Katsastukseen joutunee ostamaan lamppuja vai? Esim vilkut palavat äärivaloina. Luulen selviäväni niistä vaihtamalla yksikärkisen releen. Tiedoksi, että sytytystulppia on 8 kpl eli twin spark.
      Mukava ajaa, tyyli on taas tulossa, eikös jammu tee vastaavan oloista pyörää?

      • kawjam

        Minulla myös 1100 vm 92, olen kuullut, että Zephyrissä ja Xjr Yamahassa, ollut myös se, olisi samat tai samankoiset rungot ja ajotuntuma onkin samanlainen.


    • max 120

      Minulla zephyr 1100 -93. Pyörässä on riittävästi painoa, tuulenpuuskat ei heilauta.Kahdeksan sytytystulppaa pitää huolen siitä että bensankulutus on ihan hirveetä, varsinkin motarilla ajattaessa. Sateella moottori hyytyy. Johtuu siitä, että sadevesi pääsee ilmanottokanavia pitkin paineella sytytystulpan hatun alle. Sadeveden pääsyn olen estänyt laittamalla hieman strasselia ko. ilmanottokanaviin sateen ajaksi Se on estänyt moottorin hyytymisen, Parhaimmillaan pyörä on kaupunkiajossa aurinkoisena päivänä:)
      Zerphyr on niitä pyöriä joka myös näyttää moottoripyörältä. Sen takia sen ostin. Englanninkielisellä Zephyr 1100 service manual avulla säästää rahaa kun tekee huollot itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe