Kuinka moni tekee matkustusilmoituksen, kun matkustaa vaikkapa Intiaan?? Itselleni ei ole tullut edes mieleen tässä vuosien varrella ilmoitella, kun on tullut matkattua Intiassa. Omatoimisesti on tullut matkatuksi ja sukulaisille olen ilmoittanut, että missä ollaan ja olen luullut sen riittävän.
Vastaukset 1
- Toistakymmentä
vuotta olen ominpäin matkustanut Intiassa, mutta ilmoitusta en ole reissuistani ikinä tehnyt. Mahdollisuus ilmoituksen tekemisestä on ollut tiedossani, mutta kun matkareittejä ei ole koskaan suunniteltu suuremmin etukäteen, ja ne muuttuvat lennossa, niin olisi vaikea mitään ilmoituksiakaan tehdä. Kotiväki saa säännöllisin väliajoin tiedon, missä kuljen, ja se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607