Kannattaa katsoa ehdottomasti, ellei ollut mahdollisuutta nähdä lähetystä suorana.
Alla linkki.
http://areena.yle.fi/tv/1791919
Mikä kumma SDP puoluetta riivaa, kun yksinkertaisesta asiasta pitää vääntää iäisyys. Outoa, että liitossa häärii demarirouva ja peruspalveluministerinä saman puolueen MG-R, joka juuri torppasi omaishoidon palkkion maksun Kelalta omaishoitajille.
Omaishoitajille tiedoksi
3
136
Vastaukset
- hoidan myös.
Kiitos linkistä. Niitä työryhmiä on tullut ja mennyt yhtenään.
Palkkansa ovat nostaneet ja asiat ovat kuten ennenkin. - ptruuuu
Olisi mukava nähdä edes yhden työryhmän aikaansaama parannus. Tähän asti omaishoitajien asema on vain huonontunut.
- Omaani hoitelen
Työryhmien tarkoituksena onkin elättää itse itsensä yhteiskunnan varoilla. Ne "hyväveliverkostot", jotka "asiantuntijoita" käyttäen yrittävät keksiä pyörää ja ruutia uudelleen, kyllä tiedetään.
Jos me omaishoitajat haluamme saada äänemme kuuluviin, niin miksi emme ota mallia tuolta EU:n suurimpien nettomaksajien kansalaisilta. Jos siellä hallitukset töpeksivät, niin asiat hoidetaan kuskaamalla lantaa parlametin rappusille rakkakuormittain, tai jotain muuta sen oloista.
Veikkaa, että jos me omaishoitajat saisimme organisoitua "kohtuullisen määrän"? oman "ammattikuntamme" edustajia ja menisimme hoidettaviemme kanssa Arkadianmäen rappusille, niin saattaisi Maria G-R:in saada uutta ajatusta myöntää omaishoidon palkkio Kelan maksettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059