Voisikohan joku kertoa miten kaloreita lasketaan? Kuinka paljon minun niitä kuuluisi päivässä saada jos haluan laihduttaa? Entä miten pystyn laskemaan kuinka paljon kaloreita kulutan liikkuessani?
Olen 21-vuotias nainen ja olen normaalipainoinen eli painoa haluaisin vain n. 4-5kiloa pois mutta suurempi ongelmani on että haluaisin kiinteyttää suurimmaksi osaksi mahaa ja reisiä. Mutta kaloreiden laskusta en ymmärrä mitään. Mitä yleensäkin pitäisi päivän aikana syödä että paino putoisi? Lämpimiä kasviksia ei oikein tule syötyä.. Kala,kana,liha, kaikki menee.. Myöskään mitkään ateriankorvikkeet eivät juurikaan sovi minulle..
Kiitos jos joku viitsii vastata ja sattuu vaikka tietämään näistä asioista jotain :)
Kalorit ja laihtuminen?
venla1
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017493
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?905265- 824956
- 1344322
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113100- 522739
- 462712
- 552312
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112289Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211880