Ei ripulia=precosa

Herkkä vatsa

Eli yli 10 kertaa egyssä käyneenä ja joka kerta vatsataudin sairastaneena, otin nytkin etukäteen selville eurooppalaisen suoralaskutus lääkärit hurghadassa, joskus tauti on vaatinut tiputuksen.

Nyt sattui silmään ennen lähtöä toi precosa mainos, joten tietysti sitä piti kokeilla. En tietenkään voi varmaksi väittää, että juuri tuo lääke säästi mut vatsataudilta, mutta itse uskon niin. Ohjeita noudattamalla, 2 x 2 kapselia / pv , ei minkäänlaisia vatsavaivoja ! Yleensä mulla menee vatsa sekaisin jo esson baarissa, eli olen todella herkkä vatsainen. Kattokaa tiedot ko valmisteesta www.ripuli.fi, on muuten ainoa kama jota saa uuden lain mukaan mainostaa matkaripulin ehkäisyssä. Ja en ole lääketehtaassa duunissa :)

8

3818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoskarointia!

      Tarkoitatko, että otit ennakkoon ehkäisymielessä?

      Mistä voit tietää etukäteen, millainen mahdollinen mahatauti on tulossa?

      Ennakkoon ei mahatautia voi ehkäistä ja vääränlainen lääke ei auta tippaakaan.

      • Precosa

        Lueppa tuolta sivuilta ripuli.fi mistä siinä on kyse, eli se on ainoa tutkittu matkaripulia ehkäisevä valmiste ja kuuri pitää aloittaa n 2 pv ennen matkaa. Kuten sivuilta selviää se estää niitä bakteereja jotka ripulia aiheuttavat. Eli ennenhän vedettiin jotain maitohappo juttuja, tää on vähän samanlainen, mutta tosiaan ainoa tutkittu ja sen vuoksi myös mainostus kelpoinen esim Tv:ssä josta sen bongasin.

        Eli kyseessä ei ole lääke, ja kuten aloitusviestissä totesin en tietenkään voi taata että toimii kaikilla. Minä vedin jopa irtojätskiä beachillä toisella viikolla, niin paljon luotin tohon kamaan. Eli estää jopa salmonellan kasvua, jonka sain yhdeltä Turkin reissulta. Ihan sama mitä muut ajattelee, mulla ainakin seuraavalla reissulla Thaimaahan alkaa sama precosa kuuri 2 pv ennen matkaa ja jatkuu koko matkan aikana.


      • Precosa
        Precosa kirjoitti:

        Lueppa tuolta sivuilta ripuli.fi mistä siinä on kyse, eli se on ainoa tutkittu matkaripulia ehkäisevä valmiste ja kuuri pitää aloittaa n 2 pv ennen matkaa. Kuten sivuilta selviää se estää niitä bakteereja jotka ripulia aiheuttavat. Eli ennenhän vedettiin jotain maitohappo juttuja, tää on vähän samanlainen, mutta tosiaan ainoa tutkittu ja sen vuoksi myös mainostus kelpoinen esim Tv:ssä josta sen bongasin.

        Eli kyseessä ei ole lääke, ja kuten aloitusviestissä totesin en tietenkään voi taata että toimii kaikilla. Minä vedin jopa irtojätskiä beachillä toisella viikolla, niin paljon luotin tohon kamaan. Eli estää jopa salmonellan kasvua, jonka sain yhdeltä Turkin reissulta. Ihan sama mitä muut ajattelee, mulla ainakin seuraavalla reissulla Thaimaahan alkaa sama precosa kuuri 2 pv ennen matkaa ja jatkuu koko matkan aikana.

        Eli ei ennakkoon vaan pitää aloittaa pari päivää ennen matkaa ja syödä koko matkan ajan, estää tunnettujen vatsatautia aiheuttavien baakteerien kasvun, siis jopa salmonellan, lukekaa www.ripuli.fi


      • Precosa
        Precosa kirjoitti:

        Eli ei ennakkoon vaan pitää aloittaa pari päivää ennen matkaa ja syödä koko matkan ajan, estää tunnettujen vatsatautia aiheuttavien baakteerien kasvun, siis jopa salmonellan, lukekaa www.ripuli.fi

        Matkaripulin ehkäisy
        Ripuli on yleisin matkailijan terveysongelma. Matkaripulin riski vaihtelee suuresti eri maanosien välillä. Matkaripulin aiheuttaa yleensä ruuasta tai juomasta saatu bakteeri, esimerkiksi koli-, kampylo-, shigella- tai salmonellabakteeri. Precosa® ehkäisee näiden bakteerien kasvua ja toimintaa suolistossa. Lisäksi Precosa lisää suoliston omaa puolustusta. Precosa on ainoa markkinoilla oleva lääke turistiripulin ehkäisyyn. Sen teho on todistettu useissa kliinisissä tutkimuksissa. Precosan käyttö suositellaan aloitettavaksi pari päivää ennen matkaa ja jatkettavan koko matkan ajan. Kliinisissä tutkimuksissa annos 2-4 kapselia päivässä on todettu tehokkaaksi turistiripulin ehkäisyssä, ripulia ehkäisevä teho paranee annoksen suuretessa.

        Sivulta ripuli.fi


      • Puoskarointia!
        Precosa kirjoitti:

        Matkaripulin ehkäisy
        Ripuli on yleisin matkailijan terveysongelma. Matkaripulin riski vaihtelee suuresti eri maanosien välillä. Matkaripulin aiheuttaa yleensä ruuasta tai juomasta saatu bakteeri, esimerkiksi koli-, kampylo-, shigella- tai salmonellabakteeri. Precosa® ehkäisee näiden bakteerien kasvua ja toimintaa suolistossa. Lisäksi Precosa lisää suoliston omaa puolustusta. Precosa on ainoa markkinoilla oleva lääke turistiripulin ehkäisyyn. Sen teho on todistettu useissa kliinisissä tutkimuksissa. Precosan käyttö suositellaan aloitettavaksi pari päivää ennen matkaa ja jatkettavan koko matkan ajan. Kliinisissä tutkimuksissa annos 2-4 kapselia päivässä on todettu tehokkaaksi turistiripulin ehkäisyssä, ripulia ehkäisevä teho paranee annoksen suuretessa.

        Sivulta ripuli.fi

        Kas, tuli ihan uutta tietoa. Kiitokset.

        Mutta tuo väite, että "Matkaripulin aiheuttaa yleensä ruuasta tai juomasta saatu bakteeri" on väärä. Muistaakseni vain kolmannes tulee ruoka/juomabakteereista. Yleisin syy on liian vähäinen juominen. Toinen yleinen syy on käsien kautta saatu pöpö. Kannattaa muistaa, että raha on likaista ja sen käsittelystä käsiin tulee kaikenlaista.


      • Precosa
        Puoskarointia! kirjoitti:

        Kas, tuli ihan uutta tietoa. Kiitokset.

        Mutta tuo väite, että "Matkaripulin aiheuttaa yleensä ruuasta tai juomasta saatu bakteeri" on väärä. Muistaakseni vain kolmannes tulee ruoka/juomabakteereista. Yleisin syy on liian vähäinen juominen. Toinen yleinen syy on käsien kautta saatu pöpö. Kannattaa muistaa, että raha on likaista ja sen käsittelystä käsiin tulee kaikenlaista.

        Joo, tosi on, käsihygienia on itsestään selvyys ja rahat on tosiaan paskasia ainakin egyssä. Veden juonti on kaikissa lämpimissä maissa tärkeää monestakin syystä.

        Kädet kannattaa pestä myös ruokailun jälkeen koska ruokailuvälineissä siirtyy myös bakteereja. Kyllä mä tälläkin reissulla noudatin noita ohjeita, kuten ennenkin.

        Silti tämä oli eka keikka kun faaraon kirous ei iskenyt, en oikein usko sitä vieläkään todeksi. Tuo ruoan aiheuttama ripuli väite varmaan koskee koko maailmaa, ei pelkästään egyä. Egyssä nuo bakteerit varmaan eniten välittyy pikku setelien kautta, kyllä niitä tuli tälläkin reissulla käsiteltyä, kun on pakko olla pieniä seteleitä eikä aina muista / jaksa kulkea käsidesi taskussa. Olin ihan ihmeissäni päivä päivältä kun ei vatsa tautia tullut, mun on pakko uskoa että tolla precosalla oli siihen osuutensa.

        Sehän on aivan sama mistä kautta se bakteeri tulee jos se ei pääse jylläämään suolistossa :)


      • Näin kävi
        Precosa kirjoitti:

        Joo, tosi on, käsihygienia on itsestään selvyys ja rahat on tosiaan paskasia ainakin egyssä. Veden juonti on kaikissa lämpimissä maissa tärkeää monestakin syystä.

        Kädet kannattaa pestä myös ruokailun jälkeen koska ruokailuvälineissä siirtyy myös bakteereja. Kyllä mä tälläkin reissulla noudatin noita ohjeita, kuten ennenkin.

        Silti tämä oli eka keikka kun faaraon kirous ei iskenyt, en oikein usko sitä vieläkään todeksi. Tuo ruoan aiheuttama ripuli väite varmaan koskee koko maailmaa, ei pelkästään egyä. Egyssä nuo bakteerit varmaan eniten välittyy pikku setelien kautta, kyllä niitä tuli tälläkin reissulla käsiteltyä, kun on pakko olla pieniä seteleitä eikä aina muista / jaksa kulkea käsidesi taskussa. Olin ihan ihmeissäni päivä päivältä kun ei vatsa tautia tullut, mun on pakko uskoa että tolla precosalla oli siihen osuutensa.

        Sehän on aivan sama mistä kautta se bakteeri tulee jos se ei pääse jylläämään suolistossa :)

        Pahimman mahataudin minä sain Monacossa. Campylobakteerin. Siinä tutisi koko sänky. Olisi pitänyt syödä jänis eikä sen sapuskaa!


      • Precosa
        Näin kävi kirjoitti:

        Pahimman mahataudin minä sain Monacossa. Campylobakteerin. Siinä tutisi koko sänky. Olisi pitänyt syödä jänis eikä sen sapuskaa!

        Minä sain Turkissa salmonellan, jota piti hoitaa viikko vielä sairaalassa suomessa, ilmeisesti kananugeteista joita vedin hotellin allasbaarissa. Paino tippui 7 kg, eli lihaa ei ollu enää kun kielessä kun tauti saatiin kuriin.

        Noita salmonella bakteerejahan on muistaakseni about 2000 erilaista, eli en tiedä onko tosta precosasta apua kaikkiin, mutta niinhän noi väittää että estää senkin kasvun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe