Onko saatavilla?

ykä

Hei.Onko sellaista digiboxia saatavilla jotta voi katsella elokuvalähetyksiä(maksullisia) ilman suomen tv-lupamaaksua?En ole kiinnostunut lainkaan Suomen tv-lähetyksisä ja tarjonnasta.Projektotorilla vaan katselen Astran analogisia lähetyksiä nykyään.

11

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryskyripa

Kyseessä ei ole enää tv-lupamaksu vaan tv-maksu. Se kerätään siitä hyvästä, että yleensä omistat sellaisen aparaatin kun television.
      Nimi muutettiin joitakin vuosia sitten kun tämä valtava "porsaanreikä" huomattiin maksua keräävien taholta.

terv. entinen tv-maksun maksaja.

• ykä

Siis ei tässä tv:n omistajia olla,videoprojektorin eli videotykin kanssa katselen!Löytyykö järkevämpiä vastauksia mielellään itse kysymykseen?

• Stig
        ykä kirjoitti:

Siis ei tässä tv:n omistajia olla,videoprojektorin eli videotykin kanssa katselen!Löytyykö järkevämpiä vastauksia mielellään itse kysymykseen?

Laki

valtion televisio- ja radiorahastosta 2 §

Määritelmiä

Tässä laissa tarkoitetaan:

1) televisiolla televisio-ohjelmistojen vastaanottoon ja seuraamiseen tarkoitettua laitetta tai laiteyhdistelmää; ja

2) television käyttämisellä televisio-ohjelmien vastaanottamista televisiolla taikka television pitämistä tai säilyttämistä siten, että se koska tahansa on vähäisin toimin käytettävissä televisio-ohjelmien vastaanottamiseen.

Kyllä se taitaa televisio tai televisio-ohjelmistojen vastaanottoon ja seuraamiseen tarkoitettua laite olla.

• ykä
        Stig kirjoitti:

Laki

valtion televisio- ja radiorahastosta 2 §

Määritelmiä

Tässä laissa tarkoitetaan:

1) televisiolla televisio-ohjelmistojen vastaanottoon ja seuraamiseen tarkoitettua laitetta tai laiteyhdistelmää; ja

2) television käyttämisellä televisio-ohjelmien vastaanottamista televisiolla taikka television pitämistä tai säilyttämistä siten, että se koska tahansa on vähäisin toimin käytettävissä televisio-ohjelmien vastaanottamiseen.

Kyllä se taitaa televisio tai televisio-ohjelmistojen vastaanottoon ja seuraamiseen tarkoitettua laite olla.

On aivan sama minulle miten yle pönkittää oikeuksiaan.Jos en katso ylen antimia en myyöskään ole maksumies.Ymmärrätkö?Kai jokainen omia etujaan vaalii,myös minä.
        Ajattele,jos katson ostamiani dvd-elokuvia?En kai minä niin hullu ole ja maksa jotain tv-lupamaksua siitä?Eli saisinko alkuperäiseen kysymykseen vastauksen,häiriköt älköön vaivautuko.

• canal
        ykä kirjoitti:

On aivan sama minulle miten yle pönkittää oikeuksiaan.Jos en katso ylen antimia en myyöskään ole maksumies.Ymmärrätkö?Kai jokainen omia etujaan vaalii,myös minä.
        Ajattele,jos katson ostamiani dvd-elokuvia?En kai minä niin hullu ole ja maksa jotain tv-lupamaksua siitä?Eli saisinko alkuperäiseen kysymykseen vastauksen,häiriköt älköön vaivautuko.

Kaikista tv-virittimistä pitää pulittaa ylelle. Netistä saa katsoa ilmaiseksi, koska siinä ei käytetä tv-viritintä.

• ykä
        canal kirjoitti:

Kaikista tv-virittimistä pitää pulittaa ylelle. Netistä saa katsoa ilmaiseksi, koska siinä ei käytetä tv-viritintä.

nneksi näitä foorumeita löytyy useampia aiheesta.Löysin jo mitä hain.Tämä foorumi kärsii kovasti anemiasta :)

• Stig
        ykä kirjoitti:

Ei YLE lakeja säädä.

Olet taas ymmärtänyt väärin.

"Omien etujen ajaminen" laittomin toimin on rangaistavaa.

• ykä
        Stig kirjoitti:

Ei YLE lakeja säädä.

Olet taas ymmärtänyt väärin.

"Omien etujen ajaminen" laittomin toimin on rangaistavaa.

Yle ei voi minunlaisille ihmisille mitään.Saan katsoa Eutelsattia ja vaikka Astraa ilman ylen lupaa.Kyllä näin on,harmittaako?

• Stig
        ykä kirjoitti:

Yle ei voi minunlaisille ihmisille mitään.Saan katsoa Eutelsattia ja vaikka Astraa ilman ylen lupaa.Kyllä näin on,harmittaako?

Harmittaa kaikki rikollinen toiminta.

Rosvot pitäisi saada kiinni ja kunnon rangaistukset.

• ykä
        Stig kirjoitti:

Kyllä minäkin telkkua katson,jääkiekkoturnaukset,olympialaiset,mm-kisat...Mutta silloin istunkin bubissa.Katsos kun sillä tv-lupamaksulla saa jo monta tuoppia.

• Tolvana
        Stig kirjoitti:

... että jos ei maksa tv-lupaa, niin ei muutakuin vankilaan?
        Ehkä on halvempaa tehdä sit suoraa muuri suomen ympärille piikkilankoineen, mut mistäs ne vartijat sit saatais?No, sinähän tietenkin olet yksi, mutta...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      180
      3067
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      67
      1931
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      307
      1916
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1891
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      24
      1708
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1559
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1392
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1263
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1142
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1072
    Aihe