meinaan noitte nettien takia
onko uusissa tietsoissa sim korttipaikkaa?
12
4604
Vastaukset
Ainakaan pöytäkoneissa ei ole ja läppäreissä harvakseltaan.
Pöytäkoneista ei löydy, ja kannettavista ei läheskään kaikista. Kannettavista koneissa SIM-kortti paikka löytyy lähinnä yritysmalleista. Kotikäyttöön suunnatuissa kannettavissa SIM-paikka on harvinaista. Nettiliittymäksi suosittelen kuitenkin ADSL- tai kaapelimodeemiyhteyttä. Ovat paljon nopeampia ja varmempia.
- perus huahei
adsl on mutta unse 8m on 29 ja mokkulansaa 13e vaikka nopeus oiskin puolet.... tosin se usbtikku on vaarassa mennä rikki.... siks piilokorttia
- sillaisemenee
SIM kortin saa kaikkiin tietokoneisiin laittamalla kortti 3G USB-mokkulaan, ja se koneen USB liittimeen.
Itselläni on läppäri jossa on sisäinen 3G-paikka, ja se on mielestäni ainoa oikea vaihtoehto koska kannettava ei ole enää "oikea" kannettava jos siinä törröttää kyljessä joku lisälaite :)
Tässä 3 vaihtoehtoa läppäristä joissa on sisäinen 3G-paikka ja ne soveltuvat kotikäyttöön, noissa paketeissa tulee netti sekä tietoturva samaan hintaan --> http://bit.ly/Vk52Za :)
Tero@SoneraPartio- `3G kuolee kohta
mites sä päivität sitä 3getä onko se hdsp
- katto-antenni.,.
Ja sitten täytyy vielä huomioida että usein tarvitaan ulkoiselle antennille liitäntä, jota näissä sim-läppäreissä ei ole mutta useissa mokkuloissa on.
Joo, se on ihan totta että sitten kun verkkotekniikat kehittyvät niin läppäriin jossa on sisäinen mokkula niin se on vaikea päivittää :) Onneksi tekniikka kehittyy loppujen lopuksi niin harvakseltaan, ja läppärin käyttöikäkin on 2-4 vuotta (karkeasti) niin periaatteessa pysyypi aina uusimman verkkotekniikan mukana kuitenkin :)
Toi antennihomma on kieltämättä huono, tosin läppäreissä joissa on sisäinen modeemi niin niissä on usein tehokkaammat antennit, esim. ne kiertää näytön kehyksen jne, joten niissä voi olla jo lähtökohtaisesti parempi kuuluvuus kuin nettitikussa.
Hyviä pointteja jokatapauksessa, kannattaa pitää mielessä kun on valitsemassa itselleen laitteistoa :)
Tero@SoneraPartio- päivittäjä
kukaan täysjärkinenei miellelään integroituja laitteita hommaa saati sonnun läppäriä 3lle vuodelle maksettavaks.vastientta rahalle ei ole.
Perustele hieman, että mikä noissa integroiduissa on niin huonoa, ettei niitä kannata hankkia? Ne läppärit, mitä itse käyttänyt, ja joista on löytynyt integroitu 3G ovat toimineet moitteetta. Koneet, mitä tullut käytettyä, niin ovat olleet HP EliteBook, Toshiba Portege Ultra, Lenovo ThinkPad ja muutama Dell Latitude. USB-liitäntäisistä 3G-tikuista onkin sit hieman huonompi maku jäänyt.
Moro päivittäjä,
Jokainen tekee omat päätöksensä, ja tässä ketjussa on tullut esille todella hyviä argumentteja puolin ja toisin :)
Sen verran haluan oikaista että jos ostaa meiltä läppärin jossa on sisäinen 3G-modeemi, niissä ei ole 3 vuoden soppareita vaan se on joko 12kk tai 24kk.
Tero@SoneraPartiopmtm81 kirjoitti:
Perustele hieman, että mikä noissa integroiduissa on niin huonoa, ettei niitä kannata hankkia? Ne läppärit, mitä itse käyttänyt, ja joista on löytynyt integroitu 3G ovat toimineet moitteetta. Koneet, mitä tullut käytettyä, niin ovat olleet HP EliteBook, Toshiba Portege Ultra, Lenovo ThinkPad ja muutama Dell Latitude. USB-liitäntäisistä 3G-tikuista onkin sit hieman huonompi maku jäänyt.
Jos 3G korttia ei voi vaihtaa esim 4G korttiin kunhan se yleistyy niin itse en ostaisi integroitua 3G läppäriä. ( Toki sen saa toimimaan nettitikun kautta).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823