Enpä tiedä mistä aloittaa...
koneeni on n. 2 v vanha,
käyttis me,
1.2 ghz,
256 mb.
klevy 20 gigaa
f-securesta on uusin versio ja päivitykset.
nykyään lähes kaikki ohjelmat lopettaa vastaamasta heti ku käynnistän ne ja osa ei ees käynnisty.
sinisiä ruutuja tulee jatkuvasti, viimesin ihan outo oli seuraavanalainen
KEBUGCHECKEX: called by c0029e58
error code 44
paratmetres df19c310 0 0 0
järjestelmä pysäytetty
Oon ihan pihalla mikä tätä paskaa vaivaa.
tartteisin tosiaan apua.
älkää sanoko että asenna windows uudestaan ku sitä en jaksas tehä ku meni kaikki ohjelmat...
että jos jotain muuta ois tehtävissä.,.
spywaret on poistettu, järjestelmä eheytetty..
kiitos avusta!!
koneeni sekoilee
6
296
Vastaukset
- repe
saman moinen ongelma samassa käyttiksessä oli eräällä keskustelualueella... siinä ongelman aiheutti Epson 1250 scanneri (usb kytkentäinen) vika korjaantui tilapäisesti kun scannerin otti pois päältä tai kytki suoraan koneeseen sen sijaan että kytki sen usb hubin kautta.... korjaus vinkeiksi hänelle annettiin scanneri ajureiden päivitys... en tiedä toimiko, kun ei kirjottanut mitään vastausta... onko sulla samantyylinen ongelma ...
- KyMa
itseasiassa mulla on scanneri ajuri asennettu vaikka scanneri ei oo paikallaan ja usbissa toinen laite ja itse asiassa joskus tuli valituksia myös jostain usb jutuista.
mietin jo sillon että tuolla vois olla jotain tekemistä.
nyt poistin siis sen scanneri ajurin. asennanoa sitten uudelleen jos sitä joskus käytän.
kiitos vaan.
- Jokuko
Tuo ME on susi ja muistiakin sulla on aika vähän. Yhdellä kaverilla oireili viallinen kovalevy tuohon tyyliin, lämpes liikaa kait kesällä(?).
- KyMa
siis voiko toisen 256 muistin laittaminen auttaa.
joskus kun kokeilin tuntu että kone hidastu vaan liikaa. me ei ai kai tue ku 512 asti? - Jokuko
KyMa kirjoitti:
siis voiko toisen 256 muistin laittaminen auttaa.
joskus kun kokeilin tuntu että kone hidastu vaan liikaa. me ei ai kai tue ku 512 asti?98Se tuki jo tuon, kait ME enemmän? Oli tuo ME niin susi, että minä palasin 98SE:n ja pojat laitto XP:n. Nykyään mulla on molemmat samalla koneella, hyvin tulevat toimeen keskenään.
- Eulalia
Ei välttämättä mene ohjelmat vaikka asentaisit WinMe:n uudelleen. Voisit vaikka siirtää tärkeät tiedostot muille asemille ensin, ja sitten roiskaista WinMe:n uudelleen, toki tietysti kannattaa kieltää jättämästä vanhoja järjestelmätiedostoja eli sitä vanhaa paskaa WinMe:ä sinne. (Vaikka jättää se kumminkin aina väkisin jotain.)
Itse pidän C:llä vain sellaista matskua jonka saan tarvittaessa uudelleen suoraan rompuilta koneelle, tai netistä. Jos sen WinMe:n onnistuu ihan alkutekijöihinsä saamaan, sitten tietysti pitää asentaa uudelleen näytönohjaimen ajureita jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa562551Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964