Miksei viestit poistu vaikka poistaa???

Siivosin viestejäni eilen ja tänäänkin..
Jäi kuitenkin yksi viesteistä mieleen ja kävin katomassa lähettäjän profiilia, meinasin jo viestinkin lähettää. Sen peruin..

Mitä sitten tapahtui? Poistamani viesti oli ilmestynyt takaisin.. MIKSI???
Enkö todellakaan voi viestejäni poistaa jos niin haluan? Kenen oikeudella niitä säilötte? ja miksi niitä säilötään?????

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Olet ilmeisesti klikannut viesti-ikkunan auki? Se on "aktivoinut" keskustelun uudelleen ja sen takia viesti on palautunut aktiivisiin keskusteluihin. Viestintä tosiaan toimii niin, että poistaminen poistaa viestin näkyvistä, mutta jos aloitat uudelleen viestittelyn, yhteytenne ja siten viestittelynne palaa aktiivisesti ja myös historia tulee näkyviin.

      Osalle mieleen, osalle ei. :)

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • mun viesti on mun!

        Minun viestini ovat vain minun, miksen saa tehdä niille mitä haluan???
        Jos haluan että ovat joskus näkyvissä en niitä poistaisi. Jos en niitä halua nähdä, poistan ja se on minun tahtoni.

        Tämä teidän ratkaisunne on älytön samoin selitys.


    • Hei,

      Elina lupaa tsempata, eikä ole tarkoittanut olla ivallinen. Vastaan jatkossa asiallisemmin, ettei viestini tulee väärinymmärretyksi.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    • mummeli

      Mielestäni ei paha tuo viestin aktivoituminen. Jos on kulunut pidempi aika edellidestä viestittelystä, niin ei välttämättä enää muista, mistä asioista silloin "keskusteltiin". Vanhojen viestien aktivoiduttua ei tarvitse samoja asiota toistaa,
      eikä paljastaa muistamattomuuttaan :)

      • delete on delete

        Sen minä ymmärrän että viestiketju aktivoituu jos olen sen arkistoon siirtänyt.
        Mutta jos olen poistanut koko viestiketjun, en sitä halua takaisin, enkä halua ko. ihmisen kanssa enää viestitellä.
        Toivon että @suomi24 muuttaa käytännön.


      • delete on delete kirjoitti:

        Sen minä ymmärrän että viestiketju aktivoituu jos olen sen arkistoon siirtänyt.
        Mutta jos olen poistanut koko viestiketjun, en sitä halua takaisin, enkä halua ko. ihmisen kanssa enää viestitellä.
        Toivon että @suomi24 muuttaa käytännön.

        Hei,
        nykyisellään treffipalvelussa ei ole mahdollista poistaa viestittelyn viestejä. Ne voi poistaa näkyvistä, mutta niitä ei voi kokonaan poistaa palvelusta.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


      • normaali muoto
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,
        nykyisellään treffipalvelussa ei ole mahdollista poistaa viestittelyn viestejä. Ne voi poistaa näkyvistä, mutta niitä ei voi kokonaan poistaa palvelusta.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24

        Piia @suomi24, kenenkähän käsialaa on tietomalli jolla tätä perustellaan? Mihin asti normalisoitu? Ihanko BCNF?? Ihan puritaani tarvitsisi olla tietokannan suunnittelijan..

        Ratkaisu on täysin järjetön,


    • Hei,
      kiitos palautteestasi. Olen välittänyt tiedon eteenpäin tuotekehitykselle.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      388
      3715
    2. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      221
      2985
    3. No nyt on motomies

      Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden e
      Kuhmo
      77
      2979
    4. Raakkuja kuoli tuhansia k*sipääkuljettajan takia

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/311c5b57-3641-4cb6-a643-a6aad34372fb No, sakko per kuollut raakku melkein 600
      Maailman menoa
      313
      2314
    5. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      28
      2257
    6. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1712
    7. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      75
      1691
    8. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1651
    9. Ei sinun nainen

      Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan
      Ikävä
      55
      1234
    10. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      110
      1085
    Aihe