Siivosin viestejäni eilen ja tänäänkin..
Jäi kuitenkin yksi viesteistä mieleen ja kävin katomassa lähettäjän profiilia, meinasin jo viestinkin lähettää. Sen peruin..
Mitä sitten tapahtui? Poistamani viesti oli ilmestynyt takaisin.. MIKSI???
Enkö todellakaan voi viestejäni poistaa jos niin haluan? Kenen oikeudella niitä säilötte? ja miksi niitä säilötään?????
Miksei viestit poistu vaikka poistaa???
8
133
Vastaukset
Hei,
Olet ilmeisesti klikannut viesti-ikkunan auki? Se on "aktivoinut" keskustelun uudelleen ja sen takia viesti on palautunut aktiivisiin keskusteluihin. Viestintä tosiaan toimii niin, että poistaminen poistaa viestin näkyvistä, mutta jos aloitat uudelleen viestittelyn, yhteytenne ja siten viestittelynne palaa aktiivisesti ja myös historia tulee näkyviin.
Osalle mieleen, osalle ei. :)
Terveisin,
Elina
Suomi24- mun viesti on mun!
Minun viestini ovat vain minun, miksen saa tehdä niille mitä haluan???
Jos haluan että ovat joskus näkyvissä en niitä poistaisi. Jos en niitä halua nähdä, poistan ja se on minun tahtoni.
Tämä teidän ratkaisunne on älytön samoin selitys.
Hei,
Elina lupaa tsempata, eikä ole tarkoittanut olla ivallinen. Vastaan jatkossa asiallisemmin, ettei viestini tulee väärinymmärretyksi.
Terveisin,
Elina
Suomi24- mummeli
Mielestäni ei paha tuo viestin aktivoituminen. Jos on kulunut pidempi aika edellidestä viestittelystä, niin ei välttämättä enää muista, mistä asioista silloin "keskusteltiin". Vanhojen viestien aktivoiduttua ei tarvitse samoja asiota toistaa,
eikä paljastaa muistamattomuuttaan :)- delete on delete
Sen minä ymmärrän että viestiketju aktivoituu jos olen sen arkistoon siirtänyt.
Mutta jos olen poistanut koko viestiketjun, en sitä halua takaisin, enkä halua ko. ihmisen kanssa enää viestitellä.
Toivon että @suomi24 muuttaa käytännön. delete on delete kirjoitti:
Sen minä ymmärrän että viestiketju aktivoituu jos olen sen arkistoon siirtänyt.
Mutta jos olen poistanut koko viestiketjun, en sitä halua takaisin, enkä halua ko. ihmisen kanssa enää viestitellä.
Toivon että @suomi24 muuttaa käytännön.Hei,
nykyisellään treffipalvelussa ei ole mahdollista poistaa viestittelyn viestejä. Ne voi poistaa näkyvistä, mutta niitä ei voi kokonaan poistaa palvelusta.
Terveisin,
Piia
Suomi24- normaali muoto
suomi24 kirjoitti:
Hei,
nykyisellään treffipalvelussa ei ole mahdollista poistaa viestittelyn viestejä. Ne voi poistaa näkyvistä, mutta niitä ei voi kokonaan poistaa palvelusta.
Terveisin,
Piia
Suomi24Piia @suomi24, kenenkähän käsialaa on tietomalli jolla tätä perustellaan? Mihin asti normalisoitu? Ihanko BCNF?? Ihan puritaani tarvitsisi olla tietokannan suunnittelijan..
Ratkaisu on täysin järjetön,
Hei,
kiitos palautteestasi. Olen välittänyt tiedon eteenpäin tuotekehitykselle.
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898233Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424728Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414381Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452585Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981468- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401227Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641132Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070