Olen ostamassa uutta puhelinta ja en tiedä ostaisinko sony Xperia v vai samsung galaxy s3. Kumpi olisi parempi
Xperia v
14
969
Vastaukset
Itse ottaisin tuon Samsungin, koska siinä on
- Nopeampi suoritin ( Huomaa esin peli tai videoiden katselussa)
- Suurempi näyttö ( Parempi kirjoittaa ja katsella elokuvia)
- 2X enemmän sisäistä muistia ( noin)
Sonyssä olisi taas LTE (4G) valmius ja parempi kamera.- Minä
Kestääkö tuo v iskuja vai vaan vettä ja pölyä?
Jonkinverran mutta parhaiten vettä ja pölyä.
- Minä
Luin ton jo aikasemmin itekki ja vaikutti, että on ihan hyvä, mutta kumpi on parempi?
Lyhyesti: Jos haluat tehokkaamman ja suuremman kännykän niin ota Samsung. Jos taas paremman kameran ja nopean LTE yhteydeyden niin Sony.
- Minä
Varmaan sitten ostan tuon s3.
- xperia pro
Kannattaisiko vielä odottaa Sonyn Xperia Z:ä? Pitäisi tulla markkinoille 28.2.
Esimerkiksi täältä tietoa:
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/SONYXPERIAZBL/sony-xperia-z-alypuhelin-musta
On näköjään hinta pudonnut 649 euroon. Aikaisempi ennakkotilaushinta oli yli 700 euroa. Itse odottaisin kevääseen asti, koska silloin tulee mm SGS4, LG omat huippuluurinsa jotka ovat omaa luokkaansa.
- Minä
Toi sonyn z on vähän liian kallis, pärjään kyllä halvemmallakin. Ja mielelläni varttuisin noita uusia malleja, mutta vanha htc:ni hajos joten mulla on vaan joku vanha näppäintä puhelin. Ostan uuden puhelimen heti, kun saan rahat kasaan. Ostan varmaan ton s3 tai nexus 4.
Nexus 7 etuina olisi SGS3 nopeus ja pidempi, nopeampi päivitystuki. Siinä on myös ns puhdas Android eli kännykän valmistaja ei ole laittanut sinne omia virityksiä.
- Minä
Eikös nexus 7 ole tabletti
Niin siis tarkoitin Nexus 4 kännykkää. Pikku kirjoitusvirhe tuli.
- Minä
Kyllä mä ehkä kestän varttuu maaliskuuhun et se s4 ilmestyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643