Nyt on muuten sellanen juttu että oon 13v poika ja mulle tuli hirvee vauvakuume :3 Siis sellanen pieni tötterö jota rakastais
Vauvakuume, pojalla ?! :D
22
631
Vastaukset
- awwwiee<3
awwww :D kui söpöö et joku 13 vuotias poika aattelee tollai :3
ite oon 16v tyttö ja en malta oottaa sitä et mulla on oma vauva !!- Fuck. :)
Oikeesti olisin niinkun aivan täpinöissä, olisin sen kanssa koko ajan, yrittäisin olla niin hyvä isä kun vois olla, opettaisin ja auttaisin sitä jokaisessa tilanteessa missä voisin.
- litistynyt
Miksei pojallakin muka voisi olla vauvakuumetta? (: Kyllähän isätkin lastaan rakastavat ;)
- LapsetTekeeLapsia
Lasta varten täytyy olla säännöllinen, vakaa elämä; koulut käyty, työpaikka, säännölliset tulot. Älä hanki lasta epävakaaseen elämään!
18v liian nuori...- Fuck. :)
Ja aina tälläistä mäkätystä, pystyn kyllä työni järjestämään kun olen 18v ja jos en löydä on aina olemassa isin ihana yritys johon voin mennä töihin, Jos on tarpeeksi kypsä tekemään lapsen ja on miettinyt asian tarkkaan niin mikäs siinä. t. Aloittaja :)
- auttaja143
Fuck. :) kirjoitti:
Ja aina tälläistä mäkätystä, pystyn kyllä työni järjestämään kun olen 18v ja jos en löydä on aina olemassa isin ihana yritys johon voin mennä töihin, Jos on tarpeeksi kypsä tekemään lapsen ja on miettinyt asian tarkkaan niin mikäs siinä. t. Aloittaja :)
Tosi söpöä. Ihanaa kun kerroit tänne ja kannataa odottaa vielä pari vuotta ni sit.
- poksisposks
auttaja143 kirjoitti:
Tosi söpöä. Ihanaa kun kerroit tänne ja kannataa odottaa vielä pari vuotta ni sit.
15v? :D Thats it? Joku 25 voi olla jo Ok ikä... Ajatelkaa ihmiset! Itekkin oon 13v poika ja on mullakin ollu vauwakuumetta.... :)
- Mikä on...
Luetunymmärryksessä vikaa?
- Mies 19
Muutamalla ystävälläni on lapsi, olin itsekin halunnut saada vauvan, mutta kun minusta tehtiin kummi yhdelle lapselle minulla meni pian hermot siihen parkumiseen koska se on ääni mihin pitää todellakin reagoida ei vaan voi antaa vauvan huutaa. Vauvan saaminen rajoittaa elämää aivan hirveästi, sä et voi aina luottaa siihen et sä voit tyrkyttää sen jollekki toiselle hoidettavaksi. Itse mietin tuota vauva asiaa mieluummin sitten kun alan olla 30-vuoden ikäinen, mutta jos tulee niin sanottu ''Vahinko'' lapsi niin kyllä yritän hoitaa asiani isänä niin hyvin kuin pystyy.
Eli en enää menisi kavereitten kanssa joka viikonloppu juomaan, etsisin töitä ja tulisi sitä kavereitten kanssa hengailuukin vähennettyä roimasti. Joten miettikää ennen kun alatte ees tiedostaessanne hommaamaan lasta sillä nuorelle ihmiselle se ei tule olemaan mikään helppo tie. - iduNNo
Hih :D
- Mää vää-99
Mulla niin sama mut oon tyttö ja 13.w :) Ja pikkusiskoo oon halunnu pitkää. Rakastan pikkusii vauvoi ja taaperoita :33
- ghg3
Pyydä isältä ja äidiltäsi
- Mää vää-99
Ei kannata uskoa kaikkea. Kaikki tuollaiset ihmiset joutais heittää linnaan.
- oota viel
mee vaik leikkii kotia kavereittes kaa.:)
- ruusae
Ihan sika sulosta,jos pojalla vauvakuume :33
- holds the baby fever
Arvaa mitä, mulla on myös vähän vauvakuumetta=D Oon vaan miettiny että räjähtääkö pää sen lapsen kanssa sitten kun mulla menee tosi nopee hermo lapsen itkuun... Oon 13-v tyttö. Eihän se mitään haittaa,vaikka pojalla oiskin vauvakuume:)
- Olli:)
kyl meitä vauvakuumeisii jätkii löytyy, ehkä ei vaa puhuta siitä nii avoimest niiku muijat.. mul saa laittaa säpöö tai lisää mesee jos tääl ois joku 16vvee lasta tahtova muija.. oon sinkku ja lapsirakas :3
[email protected]- vauvan haluava
Kuinka vanha oot ja mistäpäi? Ite pian 17-v.tyttö jolla kauhee vauvakuume...:3
- hmm...
Adoptoi vauva perheen kanssa!! Siin sulle hoidettavaa
- nannis23
Itse oon kokenut hyväksi keinoksi "hoitaa" vauvakuumetta puuhailemalla toisten lasten kanssa. Käytännössä teen siis vapaaehtoistyötä lasten parissa sekä töitä lastenhoitajana. Sillä tavalla kertyy arvokasta kokemusta sitten sitä omaa odotellessa sekä pääsee oikeasti näkemään niin ne hyvät kuin huonotkin puolet. Suosittelen kokeilemaan. Pienille lapsille tuollainen fiksu nuoren miehen malli olisi varmasti ihan loistava juttu. :)
- tyttö 15v
Sun pitäisi vaan hoitaa lapsia ja vauvoja, niin vauvakuume vähän laantuisi. En nyt tarkoita tällä sitä että vauvakuume lähtisi, mutta sillon ainaki ymmärtää miten rankkaa se on. Olen itse koko elämäni hoitanut lapsia/vauvoja. Minulla on 10 siskon/veljen lasta, ja hoidan niitä usein myös yöt, ja siinä ei tuu oikeen itellä nukuttua. Se vauvakuume siitä kyllä vähä hiipuu.
Useimpien ihmisten mielestä vauvat ovat tosi ihanii ja niiii sulosii aww, sitte suunnitellaa että teen kyl itelle lapsen ku ne on niiii sulosii, mut kyllä siinä menis sormi suuhun ku oikeesti hoitais vauvaa vaikkapa yön. Ei se ole niin helppoa, ei ne vauvat ole vaan sulosia nukkeja, vaan vauvasta tulee kauhea vastuu.
Useimmat ihmiset sanovat, ennenku se vauva on syntynyt että " mä hoian sitä kokoajan " mutta ohoh ku se vauva on siinä nii ei voia ees vaippaa vaihtaa.
Hyvää kesälomaa sulle !:) - samatäälä
Eise väärin oo... ittelläni oli kans joskus 12-14v kauhee vauvakuume mut sit se laantu jokskuaikaa mut nyt oon kohta18v ja ei mulla mitää varsinaista vauvakuumetta oo mut kyl se oma muksu ois ihan kiva ja varmasti sen vielä joskus teen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841