Moi..Osaisko joku neuvoo miten saa yong driwer test.hairpin testin läpi? en ymmärrä englantia ja aina suoralle päästyäni stoppaa..selittää ilmeisesti et rengas puhjennut..en varma mut pyytää käyttämään jotain toimintaa mitä en ymmärrä..olen painellut kaikkia ja yrittäny vais mitä mutten tajuu..jos jollain neuvoo ni olisin kiitollinen..
Ongelma...F1 2012 pls3
5
133
Vastaukset
- emmätiiäemmätiiä
Siinä pitää painaa jarupohjaan siinä ennen ku se rengas paukahtaa ja jatkaa sit taas matkaa punaselle alueelle ja liinat kii
- Minäkö tyhmä?
Kiitti vastauksesta...mutta mitä sitten? Auto kelaa taaksepäin mutta päätyy samaan tilaan,en pääse jatkamaan,sama vaan toistuu...
- emmätiiäemmätiiä
Niin Flashbäkkiä voit käyttää ku rengas meneee eli se kelaa tapahtuman taakkepäin...
- emmätiiäemmätiiä
Ei siis Fläshbäkkiä vaan sun pitää kerätä ne siniset lätkät radalta ja pysähtyä sen yhyren kohoralla hetkeksi ennekö se rengas paukahtaa....
- näin
kun rengas on puhjennut menet uusintaan eli painat pauselle menet kohtaan instant replay. Sit painat neliöö ennen ku rengas on puhjennu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705737Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274797Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1772387
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1772045- 172036
- 1031491
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771048