A75

Henkka Jkl

Olisko toi A75 hyvä kamera näin aloittelijalle?

9

2284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapo

en tiedä, mutta A 80 ainakin on.

• Henkka Jkl

Mulle tosin riittää 3,2 milj. pikseliä...

• A75iver
        Henkka Jkl kirjoitti:

Mulle tosin riittää 3,2 milj. pikseliä...

Aloittelijalle ja satunnaiseen kuvien näpsimiseen ihan tarpeeksi hyvä peli. Koko/hintaluokassaan maailman paras.

• lite

ostin a75_sen noin puoli vuotta sitten ja olen ollut ihan tyytyväinen.

• Juuri kameran osatnu

Kannattaa kuitenki ostaa siitä juuri tullut uudempi versio A85 jossa on 4 MP. Ja maksaa vaa 20-30e enemmän.

• Amatööri

Ihan riittävän hyvä kamera. Itselläni on ollut kohta vuoden ja toiminut ihan ok! Ei se mikään ammattilaisen peli ole mut kotikäyttöön enemmänkin kuin riittävä. Ja 3 mekaa riittää oikein hyvin A4 kokosiin valokuviin (jos tulostat) isompia ei kannata teettää enää.
      Video puoli siinä on ihan hauska (kuten kaikissa muissakin varmaan) Nesterallissakin piti kokeilla sitä.. *heh* Zuumi ku ei perskules vaa toimi videossa!

Mut oikeesti ihan hyvä kamera. Osta vain kerrasta isompi muistikortti (minimi 256) jottei tarvii lopettaa kuvausta kesken retken, nii joo ja ota aina kuvat paraslaatuisena (resoluutiona) ei sit kaduta jälkikäteen.
      A80 en ostanut sen kääntyvän näytön takia = on 1 rikkoutuva osa vähemmin kun tarkoitus käyttää useita vuosia samaa kameraa. Kuka sitä sitten tarvitseekin niin ostakoon. (helpottaa esim. väenpaljouksissa kuvaamista kun voi nostaa kameran ylös ja kääntää näytön alaspäin)
      Makunsa kullakin mutta uskallan 2000 kuvan kokemuksella suositella.

• Henkka Jkl

Nyt tuli sit A75 tähän taloon! :o) Ihan riittävän hyvä tuo on meitin tarpeisiin. Veljen ja appiukon A70 oon kokeillu ja niihin olin tyytyväinen myös. Nyt vaan halusin ton uudemman mallin ku hinta ei ollu paha. 229€ ja 256 megan kortti mukaaan. ;o)

• mayisha

mistä ostit tuohon hintaan?

• Mica

Niin kerro nyt ihmeessä mistä tuohon hintaan sait ton kameran muistin?? itsekin ajatellut saman kameran ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      284
      5860
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      38
      3422
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2647
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      223
      2121
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      84
      1656
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      130
      872
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      814
    Aihe