Onko kimppakämpässäsi vapaa huone tai haluaistiko olla perustamassa kimppakämppää?
Olen 26-vuotiasta toimittaja (ja ikuisuusopiskelija) ja haluaisin muuttaa kimppakämppään. Kokemusta sellaisesta asumismuodosta on jonkin verran ja uskon olevani ok kämppis. Olen perussiisti ja rento ja huumori on minulle tärkeää. Tykkään hengailla kotona, mutta myös olla kavereiden kanssa ja käydä kulttuuritapahtumissa. En etsi mitään teinien bilekämppää, mutta viihteellä saa käydä ja itsekin sitä teen. Osaan arvostaa toisten yksityisyyttä, mutta en kuitenkaan hae mitään tympeää solua, vaan olisi kiva, jos voisimme vaihtaa kuulumisia, kokkailla tai vaikka katsoa leffoja.
Asunnon tulisi sijaita Helsingin kantakaupunkialueella. Asukkaita tulisi mielestäni olla vähintään kolme, mutta enemmänkin käy. Vuokra saisi lisäkuluineen maksaa max. 800e. Vanhat tunnelmalliset talot ja hengailukeittiöt ovat minulle iso plussa.
Laita vaikka viestiä, jos kiinnostuit!
ida.kankaanpaa@gmail.com
Kimppakämppä Helsingissä
3
442
Vastaukset
- henna_833
Laita mulle vaikka s-postia, jos kämppiksen koiraharrastus ei haittaa (koirat kilttejä ja sosiaalisia). Etsin ok-talosta kimppakämppää!!
henna.lintunen@labradorinnoutajat.com - Miru7
Mua kiinnostaa myös. Olen 29 v. töissäkäyvä asiallinen ja rento nainen. Yksinasuminen alkaa tympiä. Omaa rauhaakin pitää olla mutta on kiva jos on myös vähän elämää kotona :) Itselläni on kissoja jotka muuttaisivat mukanani. Mailia voi laittaa mirella.p@suomi24.fi
- blueberryfly
Myöskin mukavan kommuunin perustaminen helsinkiin mielessä. Olen vapaamielisen, huumorintajuisen ja rennon rauhallisen persoonan omaava 24v mies, jonka kanssa on erittäin helppo tulla toimeen.
Luottotiedot kunnossa, ei lemmikeitä ja elän siististi No problems!
Rakastan musiikkia (ylitse kaiken), matkustamista, kokkailua, sisustamista, biletystä yms. Oikestaan kaikkea mitä elämällä on tarjota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856