Kimppakämppä Helsingissä

idak1

Onko kimppakämpässäsi vapaa huone tai haluaistiko olla perustamassa kimppakämppää?

Olen 26-vuotiasta toimittaja (ja ikuisuusopiskelija) ja haluaisin muuttaa kimppakämppään. Kokemusta sellaisesta asumismuodosta on jonkin verran ja uskon olevani ok kämppis. Olen perussiisti ja rento ja huumori on minulle tärkeää. Tykkään hengailla kotona, mutta myös olla kavereiden kanssa ja käydä kulttuuritapahtumissa. En etsi mitään teinien bilekämppää, mutta viihteellä saa käydä ja itsekin sitä teen. Osaan arvostaa toisten yksityisyyttä, mutta en kuitenkaan hae mitään tympeää solua, vaan olisi kiva, jos voisimme vaihtaa kuulumisia, kokkailla tai vaikka katsoa leffoja.

Asunnon tulisi sijaita Helsingin kantakaupunkialueella. Asukkaita tulisi mielestäni olla vähintään kolme, mutta enemmänkin käy. Vuokra saisi lisäkuluineen maksaa max. 800e. Vanhat tunnelmalliset talot ja hengailukeittiöt ovat minulle iso plussa.

Laita vaikka viestiä, jos kiinnostuit!
[email protected]

3

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna_833

      Laita mulle vaikka s-postia, jos kämppiksen koiraharrastus ei haittaa (koirat kilttejä ja sosiaalisia). Etsin ok-talosta kimppakämppää!!
      [email protected]

    • Miru7

      Mua kiinnostaa myös. Olen 29 v. töissäkäyvä asiallinen ja rento nainen. Yksinasuminen alkaa tympiä. Omaa rauhaakin pitää olla mutta on kiva jos on myös vähän elämää kotona :) Itselläni on kissoja jotka muuttaisivat mukanani. Mailia voi laittaa [email protected]

    • blueberryfly

      Myöskin mukavan kommuunin perustaminen helsinkiin mielessä. Olen vapaamielisen, huumorintajuisen ja rennon rauhallisen persoonan omaava 24v mies, jonka kanssa on erittäin helppo tulla toimeen.
      Luottotiedot kunnossa, ei lemmikeitä ja elän siististi No problems!
      Rakastan musiikkia (ylitse kaiken), matkustamista, kokkailua, sisustamista, biletystä yms. Oikestaan kaikkea mitä elämällä on tarjota

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe