Onko kimppakämpässäsi vapaa huone tai haluaistiko olla perustamassa kimppakämppää?
Olen 26-vuotiasta toimittaja (ja ikuisuusopiskelija) ja haluaisin muuttaa kimppakämppään. Kokemusta sellaisesta asumismuodosta on jonkin verran ja uskon olevani ok kämppis. Olen perussiisti ja rento ja huumori on minulle tärkeää. Tykkään hengailla kotona, mutta myös olla kavereiden kanssa ja käydä kulttuuritapahtumissa. En etsi mitään teinien bilekämppää, mutta viihteellä saa käydä ja itsekin sitä teen. Osaan arvostaa toisten yksityisyyttä, mutta en kuitenkaan hae mitään tympeää solua, vaan olisi kiva, jos voisimme vaihtaa kuulumisia, kokkailla tai vaikka katsoa leffoja.
Asunnon tulisi sijaita Helsingin kantakaupunkialueella. Asukkaita tulisi mielestäni olla vähintään kolme, mutta enemmänkin käy. Vuokra saisi lisäkuluineen maksaa max. 800e. Vanhat tunnelmalliset talot ja hengailukeittiöt ovat minulle iso plussa.
Laita vaikka viestiä, jos kiinnostuit!
[email protected]
Kimppakämppä Helsingissä
3
462
Vastaukset
- henna_833
Laita mulle vaikka s-postia, jos kämppiksen koiraharrastus ei haittaa (koirat kilttejä ja sosiaalisia). Etsin ok-talosta kimppakämppää!!
[email protected] - Miru7
Mua kiinnostaa myös. Olen 29 v. töissäkäyvä asiallinen ja rento nainen. Yksinasuminen alkaa tympiä. Omaa rauhaakin pitää olla mutta on kiva jos on myös vähän elämää kotona :) Itselläni on kissoja jotka muuttaisivat mukanani. Mailia voi laittaa [email protected]
- blueberryfly
Myöskin mukavan kommuunin perustaminen helsinkiin mielessä. Olen vapaamielisen, huumorintajuisen ja rennon rauhallisen persoonan omaava 24v mies, jonka kanssa on erittäin helppo tulla toimeen.
Luottotiedot kunnossa, ei lemmikeitä ja elän siististi No problems!
Rakastan musiikkia (ylitse kaiken), matkustamista, kokkailua, sisustamista, biletystä yms. Oikestaan kaikkea mitä elämällä on tarjota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755