Kimppakämppä Helsingissä

idak1

Onko kimppakämpässäsi vapaa huone tai haluaistiko olla perustamassa kimppakämppää?

Olen 26-vuotiasta toimittaja (ja ikuisuusopiskelija) ja haluaisin muuttaa kimppakämppään. Kokemusta sellaisesta asumismuodosta on jonkin verran ja uskon olevani ok kämppis. Olen perussiisti ja rento ja huumori on minulle tärkeää. Tykkään hengailla kotona, mutta myös olla kavereiden kanssa ja käydä kulttuuritapahtumissa. En etsi mitään teinien bilekämppää, mutta viihteellä saa käydä ja itsekin sitä teen. Osaan arvostaa toisten yksityisyyttä, mutta en kuitenkaan hae mitään tympeää solua, vaan olisi kiva, jos voisimme vaihtaa kuulumisia, kokkailla tai vaikka katsoa leffoja.

Asunnon tulisi sijaita Helsingin kantakaupunkialueella. Asukkaita tulisi mielestäni olla vähintään kolme, mutta enemmänkin käy. Vuokra saisi lisäkuluineen maksaa max. 800e. Vanhat tunnelmalliset talot ja hengailukeittiöt ovat minulle iso plussa.

Laita vaikka viestiä, jos kiinnostuit!
[email protected]

3

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna_833

Laita mulle vaikka s-postia, jos kämppiksen koiraharrastus ei haittaa (koirat kilttejä ja sosiaalisia). Etsin ok-talosta kimppakämppää!!
      [email protected]

• Miru7

Mua kiinnostaa myös. Olen 29 v. töissäkäyvä asiallinen ja rento nainen. Yksinasuminen alkaa tympiä. Omaa rauhaakin pitää olla mutta on kiva jos on myös vähän elämää kotona :) Itselläni on kissoja jotka muuttaisivat mukanani. Mailia voi laittaa [email protected]

• blueberryfly

Myöskin mukavan kommuunin perustaminen helsinkiin mielessä. Olen vapaamielisen, huumorintajuisen ja rennon rauhallisen persoonan omaava 24v mies, jonka kanssa on erittäin helppo tulla toimeen.
      Luottotiedot kunnossa, ei lemmikeitä ja elän siististi No problems!
      Rakastan musiikkia (ylitse kaiken), matkustamista, kokkailua, sisustamista, biletystä yms. Oikestaan kaikkea mitä elämällä on tarjota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe