ei jaksais enää

Se, mitä olimme, olemme nyt.
Se, mitä meillä oli, on edelleen.
Yhteinen menneisyys, lähtemättömästi läsnä.
Kun siis kuljet metsässä, jossa kuljimme yhdessä
ja etsit aurinkoiselta pientareelta varjoani,
kun pysähdyt kukkulalle katselemaan kaukaisuuteen
ja kädelläsi etsit tapasi mukaan minua
etkä enää löydä ja tunnet surun hiipivän sydämeesi
ole hiljaa.
Sulje silmät.
Hengitä.
Kuuntele askelteni ääntä sydämessäsi.
En ole poissa, kuljen mukanasi, aina sinussa.

28

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman nähnyt

      Kiitos ristiina, itku tuli. Olet mahtava ihminen, pysy sellaisena kuin olet!

      • se uupunut

        itkin minäkin,kiitos kauniista runosta seoli koskettava.


    • Miriame

      Tuota runoa ei voi kyyneleittä lukea.Menneisyys on läsnä ja ne vuosikymmenet jotka yhdessä kuljimme ja kuljemme edelleen vaikka kulkutapa on muuttunut toisenlaiseksi.

    • Kun on niin ikävä,miten eläis tämän ikävän kanssa,tai no elänhän mie,mutta kun aina läsnä,tuo kaipuu,menetetty elämä,suru.Toisaalta joskus kyllä nauran,muttei ei se ole sama nauru kuin ennen.Ei hän ole läsnä enää,menetin hänet,enkä koskaan ikina ,tässä elämässä saa takaisin.Tämä riutuminen on niin raskasta,äsken hän häilyi jo elämän ja kuoleman rajalla.Mutta menetin taas jotain,joka kerta häviää jotain.
      Kaiken muun kestäisi,mutta tuo jäytävä,syövä suru ja tuska...Ei siitä pääse eroon,ei nyt vielä

      • palstalainen

        Uskon, että ihmisellä on Sielu. Sielu joka fyysisen kehon väsyessä ja kuoltua jää eloon. Oman vakaumukseni mukaan Se menee Jeesuksen luokse.

        Koska uskon näin, tiedän että miehesi tuntee ja ymmärtää Sielunsa tasolla rakkautesi, ja sen miten suuren välittämisen voimin olet jaksanut häntä hoitaa. Kuolemansa jälkeen Hän muistaa Sinua suurella Rakkaudella : ) Tapaatte vielä.

        Voimia Sinulle ja perheellesi.


      • *****

        Pahinta on jatkuva luopuminen. Kun jokin taito katoaa lopullisesti eikä koskaan palaudu. Monta pientä kuolemaa ennen lopullista lähtöä.


    • hävytön oot

      Riku jatka vaan sinusta menee rikosilmoitus ja ilmoitan Eksotelle minkälainen hoitaja heillä on.Julkinen herjaaminen koituu omaan nilkkaan.

    • omaishoitaja 34

      Rikosilmoitus vaan kehiin!Toisen nimeä laittaa esille;ei herrajumala...

    • Huomenna menen poliisille,tämän jälkeen voit unohtaa meidät ja isäsi kokonaan.
      Oikea kunnon lähihoitaja,Eksotelle menee ilmoitus myös ja hoitajien liitolle.

      • Hae apua,Riku,isäs toivoi sitä jo kun olit lapsi,mut hae nyt!


    • sinne vaan

      10 § (9.6.2000/531)

      Törkeä kunnianloukkaus

      Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa

      1) rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville taikka

      2) aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa

      ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

    • Riku

      Saattaa olla parempi, etten sano/tee enää mitään. Jos tarviit apua Isäni hoidossa, ota yhteyttä. Koskaan en siitä kieltäytyisi. Ja mitä noihi siun rikos- ynnä muihi ilmotuksii tulee, ni senhä sie teet minkä parhaimmaksi näät. Meinaan puoleni pitää ja korjata siun juttuja jatkossakin, koska en haluu et ihmiset puhuu kylillä miusta tai miun veljestä peräättömyyksiä. Teet hienoo työtä, enkä oo ikinä sanonu mitää muuta. Mie en oo teihi pitäny yhteyttä koska sie sen kielsit. Etkä sie tiiä miun lapsuudesta mitään, eli sen voit lopettaa. Mie olin jo täysikänen enneku sie päätit sotkeutua naimisissa olevaan mieheen.

      • ohhhooo

        tääkö se seuraa ristiinaa...


    • ????????????????????

      ohoh,nyt meni jo nämä kirjoitukset "yli hilseen"

    • ristiina

      Isäsi halusi katkaista yhteyden sinuun,käytöksesi jälkeen.Toivoi että emme ole missään tekemisissä sinun kanssa enään.Hän pyysi myös,etten ilmoita kun hän poistunut tästä maailmasta kuin vasta jälkeenpäin.Aioin kunnioittaa hänen toivettaan.
      Isäsi kaveri,monivuotinen, kertoi muutama päivä sitten miten raisttava lapsi olit,ikuinen suru isälleen,käytöksellään.Viimeinen muisto mikä isällesi jäi sinusta oli ,miten pettynyt ja surullinen hän oli,että vielä aikuisena käyt hänen perheensä kimppuun.Olet 2 vuotta seuraillut minua ja hukkunut kaikki mun kirjoitukset ,kommentit,Tiedän lapsuudestasi ja miten häiriintynyt olit,isäsihän kertoi minulle.
      Isäsi otti minuun yhteyttä jalkapallostadionilla kun tavattiin 25 v sitten,oli jo eroamassa äidistäsi.
      Olimme alussa ystäviä,mutta rakastuimme.
      Nyt katkeruudessasi kostat kaiken kun isäsi on vakavasti sairas,emme koskaan tule tarvitsemaan apuasi,ei edes isäsi olisi halunnut.Surullista,olt hyvin säälittävä.
      Toivottavasti kestät tämän sitten loppuelämäsi,mie ainakin kestän oman elämäni.

    • ristiina

      ps.rikuseni ,ollaan oltu yhdessä vuodesta 1988...olin 22 v ...;)

    • hoihoijja

      Aika narssistinen poika on

      • ristiina

        Ilmoitettu


    • ihmettelevä mimmi

      En osaa ottaa kantaa,tuntuu ihmeelliseltä tälläiset tekstailut,en todella ymmärrä!

    • finlexx

      Suomi24 poisti rikun tekemän kirjoituksen ristiinasta,missä hän paljasti ristiinan henk.kohtaisia tietoja.!!!
      pitäkäämme yhtä näitä ymmärtämättömiä sukulaisia kohtaan,sontaa tulee aina ovista ja ikkunoista,onneksi ylläpito hereillä

      • 2+6=teme

        Miun mielestä pitäis pitää yhtä näitä ymmärtämättömiä suomi24-yhteisön ihmisiä kohtaan. Ketkä ei oikeesti tiedä tästä(kään) asiasta yhtään mitään! t:SH


      • seppo oot
        2+6=teme kirjoitti:

        Miun mielestä pitäis pitää yhtä näitä ymmärtämättömiä suomi24-yhteisön ihmisiä kohtaan. Ketkä ei oikeesti tiedä tästä(kään) asiasta yhtään mitään! t:SH

        No älä sitten puutu ,kun et tiedä !


      • *****

        Kesäkuun loppupuolella (taisi olla vähän ennen juhannusta) Tv-uutisissa kerrottiin tämän Suomi24:n palsta olevan poliisin rikosturkinnassa henkilötietorikoksen perusteella.


    • ei ummarra

      Ei omaishoitajat pysykööt poissa!

      • 2+6=edelleen teme

        Tai mitä?? Nouseeko herjaussyyte??


    • Kammottavaa tilannet

      Entäs omaishoitajien läheiset... meitä tää riipii ihan erityisesti, kun joutuu vierestä katsomaan sitä kärsimystä. Mitään ei voi tehdä, koska omaishoitaja on kieltänyt kaiken puuttumisen. Eikä ole rahkeita vaihtaa itse vaippoja raavaalle miehelle.

      • näin kävi.

        Olen vaihtanut miehelleni vaippoja 12 vuotta. Voin sanoa että en kuvitellut näin käyvän aikoinaan alttarilla.
        En jaksa ajatella mitään, täällä puhuttiin hyväksytäänkö omaishoitajalle rakastaja. Minä ainakin hyväksyn, jos joku jaksaa vielä tässä rääkissä alkaa sellaiseen.


    • ? +

      täh mitkä vaipat

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe