Apua!

Minä

Olen ostamassa uutta puhelinta mikä olis hyvä hinta noin 360-480

31

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumifan

lumia 820,900,620,800

• Minä

Eihän noita lumia 900 ja lumia 800 kannata enää ostaa, mutta noi uudet mallit kyllä.

• Minä

Onko tuo lg optimus 4x hyvä? Onko kellään kokemuksia?

• ei paluuta androidiin

Itse vaihdoin Samsungin Android puhelimen Lumia 820:een. Suosittelen ja kysyjän hintahaarukkaanki sopis hyvin.

• 920

vaihdoin tammikuussa sgs2:n lumia 920:n eikä voi olla kuin tyytyväinen miten paljon parempi 920 on,lagittelevan tylsän samsungin ui:n kanssa sai tapella päivittäin,kyllä nyt kelpaa

• Paavo P
        920 kirjoitti:

vaihdoin tammikuussa sgs2:n lumia 920:n eikä voi olla kuin tyytyväinen miten paljon parempi 920 on,lagittelevan tylsän samsungin ui:n kanssa sai tapella päivittäin,kyllä nyt kelpaa

Minä annoin lumian pois ja ostin Samsungin.Nyt toimii kännykkä,eikä jatkuvasti mene jumiin.

• 20-20

""Minä annoin lumian pois ja ostin Samsungin.Nyt toimii kännykkä,eikä jatkuvasti mene jumiin. """

Et siis osannut käyttää sitä Nokialaista, mutta joku toinen osaa?
      Miten sen Samsungin käyttö sujuu?

• Minä

Kokeilin lumia 800 kaupassa ja tuntui, että vähän hankala käyttää, mutta eiköhän se onnistuisi kuin opettelisi.

• Paavo P

Ostaja olis perunut kaupat,kun huomasi kännykän huonon ja hankalan käytön. Kieltäydyin heti,kun sanoin sille,et noi on lumian ominaisuuksia.

• Ei kannata enää ostaa WP7 mallia jos rahaa on käytettävissä noin 300 euroa. WP8 on nimittäin parempi ja sillä on pidempi päivitystuki.

• Minä

En ollu ostamassa vaan kokeilin.

• Minä

Mikä nexus 4 tekee niin hyvän ja kalliin

• Minä

Ja kertokaa samalla mistä saa halvimmalla.

• Sen tiedon saamiseksi suosittelen lukemaan uusimman Tekniikan maailman.. Siinä oli LG Nexus 4 luuri tarkassa testissä.

• Minä

Täytyy käydä ostamassa tm

• Minä

Ja kannattaako aina ostaa kallein vai pärjääkään jollain halvemmalla jossa on melko hyvät ominaisuudet.?

• Minä

:))

• Riippuu että mistä mallista on kyse. Kalliimmilla on yleensä parempi ja pidempi elinkaari. ( mm puhelinta ei tarvitse vaihtaa nopeuden takia muutamaan vuoteen).

• hihiiojo

Jos nyt olisin ostamassa melkein 500 € puhelinta niin ostaisin Nexus 4:sen.

• weissflog

• Mutta jos kamera ei ole niin tärkeä niin kannattaa ostaa jos hinta on sopiva.

• Minä

Kuvaan välillä puhelimella, mutta minulle riittää huonompikin kamera.ja saako nexus 4 jostain alle 500e?

• jdtdjtjd

• Minä

Millä haulla löysit sen 349 nexus 4

• Minä

Siis sieltä Saksasta

• jdtdjtjd

• Minä

Ilmestyykö se s4 maaliskuun 14 päivä?

• LG Nexus 4 haulla.

S4 ilmestymispäivää ei voi vielä varmaksi sanoa mutta luultavasti se julkaistaan maaliskuun paikkeilla. Suomeen se tulee myyntiin sen jälkeen ja hinta asettuu todennäköisesti 600 euron molemmin puolin.

• Minä

Vähän kallis mutta kyllä jostain ulkomailta vähän halvemmalla ton vois tilata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1410
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1245
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1105
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1051
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe