Apua!

Minä

Olen ostamassa uutta puhelinta mikä olis hyvä hinta noin 360-480

31

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumifan

lumia 820,900,620,800

• Minä

Eihän noita lumia 900 ja lumia 800 kannata enää ostaa, mutta noi uudet mallit kyllä.

• Minä

Onko tuo lg optimus 4x hyvä? Onko kellään kokemuksia?

• ei paluuta androidiin

Itse vaihdoin Samsungin Android puhelimen Lumia 820:een. Suosittelen ja kysyjän hintahaarukkaanki sopis hyvin.

• 920

vaihdoin tammikuussa sgs2:n lumia 920:n eikä voi olla kuin tyytyväinen miten paljon parempi 920 on,lagittelevan tylsän samsungin ui:n kanssa sai tapella päivittäin,kyllä nyt kelpaa

• Paavo P
        920 kirjoitti:

vaihdoin tammikuussa sgs2:n lumia 920:n eikä voi olla kuin tyytyväinen miten paljon parempi 920 on,lagittelevan tylsän samsungin ui:n kanssa sai tapella päivittäin,kyllä nyt kelpaa

Minä annoin lumian pois ja ostin Samsungin.Nyt toimii kännykkä,eikä jatkuvasti mene jumiin.

• 20-20

""Minä annoin lumian pois ja ostin Samsungin.Nyt toimii kännykkä,eikä jatkuvasti mene jumiin. """

Et siis osannut käyttää sitä Nokialaista, mutta joku toinen osaa?
      Miten sen Samsungin käyttö sujuu?

• Minä

Kokeilin lumia 800 kaupassa ja tuntui, että vähän hankala käyttää, mutta eiköhän se onnistuisi kuin opettelisi.

• Paavo P

Ostaja olis perunut kaupat,kun huomasi kännykän huonon ja hankalan käytön. Kieltäydyin heti,kun sanoin sille,et noi on lumian ominaisuuksia.

• Ei kannata enää ostaa WP7 mallia jos rahaa on käytettävissä noin 300 euroa. WP8 on nimittäin parempi ja sillä on pidempi päivitystuki.

• Minä

En ollu ostamassa vaan kokeilin.

• Minä

Mikä nexus 4 tekee niin hyvän ja kalliin

• Minä

Ja kertokaa samalla mistä saa halvimmalla.

• Sen tiedon saamiseksi suosittelen lukemaan uusimman Tekniikan maailman.. Siinä oli LG Nexus 4 luuri tarkassa testissä.

• Minä

Täytyy käydä ostamassa tm

• Minä

Ja kannattaako aina ostaa kallein vai pärjääkään jollain halvemmalla jossa on melko hyvät ominaisuudet.?

• Minä

:))

• Riippuu että mistä mallista on kyse. Kalliimmilla on yleensä parempi ja pidempi elinkaari. ( mm puhelinta ei tarvitse vaihtaa nopeuden takia muutamaan vuoteen).

• hihiiojo

Jos nyt olisin ostamassa melkein 500 € puhelinta niin ostaisin Nexus 4:sen.

• weissflog

• Mutta jos kamera ei ole niin tärkeä niin kannattaa ostaa jos hinta on sopiva.

• Minä

Kuvaan välillä puhelimella, mutta minulle riittää huonompikin kamera.ja saako nexus 4 jostain alle 500e?

• jdtdjtjd

• Minä

Millä haulla löysit sen 349 nexus 4

• Minä

Siis sieltä Saksasta

• jdtdjtjd

• Minä

Ilmestyykö se s4 maaliskuun 14 päivä?

• LG Nexus 4 haulla.

S4 ilmestymispäivää ei voi vielä varmaksi sanoa mutta luultavasti se julkaistaan maaliskuun paikkeilla. Suomeen se tulee myyntiin sen jälkeen ja hinta asettuu todennäköisesti 600 euron molemmin puolin.

• Minä

Vähän kallis mutta kyllä jostain ulkomailta vähän halvemmalla ton vois tilata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe