Elikkä tarkoitus olisi matkustaa huhtikuussa viikoksi Makadi Bayhin ja haluttaisiin jotain infoa sielä käyneiltä. Netistä löytyy todella vähän tietoa kyseisestä paikasta...johtuisikohan siitä että siellä olisi vain ja ainoastaa hotellien omat alueet. Onko paikassa mitään "yhteisiä alueita" missä voi liikkua kaikkien hotellien asukkaat vai pitääkö pysytellä koko viikko oman hotellin altailla? Onko paikassa mitään kauppoja,kahviloita tai yhtikäs mitään? Ollaan menossa hotelliin nimeltä Sunswing Waterworld Makadi, eikä tästä hotellistakaan löydy mitään kävijöiden kokemuksia. Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan. Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan.
Tietoa Makadi Baystä ???
Tahtoo takaisin
2
169
Vastaukset
- Mamma ccv
Hotelli sijaitsee omalla alueella neljän muun hotellin kanssa...noin pari kiusaa makadin keskustaan....missä nyt ei juuri mitään ole...mutta hotellista meni muistaakseni ilmainen bussikuljetus hurgharaan
- 3+10=13
Katos tuolta, löytyy jotain
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g297549-d2724053-Reviews-Sunwing_Waterworld-Hurghada_Red_Sea_and_Sinai.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652