Duudsonit pelleporukkaa

mani tooks

Tämä mölisevä mullilauma on olevinaan jokin hyväntekijä ja oikeiden arvojen edistäjä. Ja katin kontit. Ovat muka vastustavinaan kiusaamista kun itse ovat kiusaajia.Yksi mulli on myöntänyt itse olleensa koulukiusaaja. Näissä pelletempuissaan he itse kiusaavat muita esim. ajamalla auton poikittain keskelle vilkasliikenteistä tietä estäen liikenteen kulun ja mölisevät ja räkättävät päälle. Muitakin liikenteen häirintä tempauksia olen lukenut heidän tehneen.
Käyvät vielä ihmisten kodeissa meuhkaamassa ja siitä tehdään tv ohjelma.
Meille ette tule riehumaan. Jos yritätte, tarjoan kättäpitempää.
vi77u mitä pelleporukkaa. Kaverit ovat valmiit tekemään melkein mitä vaan kun vain rahaa tulee. Tästä on kyse.

16

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ostaisi

      Turha joukko.

    • pateettista

      Alusta lähtien rahastusta. En arvosta pätkääkään.

    • lapsellista

      Vaihdan joka kerta kavavaa kun toi porukka ilmestyy ruutuun...ej kiitos.

    • hhtrhtrhtrhtrhr

      Kuulemma ovat jonkinlainen homopoppoo, näin olen kuullut.

    • zack790

      Aika järkyttävää seurata sivusta minkälainen "huumori" white trash porukkaan uppoaa.

    • yäk

      Toiset saa p-aa tekemällä elantonsa. Ihmettelen miten tälläisiä räkättäjiä ja kaiken sotkijoita voidaan ihannoida, ainut kait on se että tekevät sitä mitä useimmat eivät uskalla tai järki sanoo ettei tehdä. Mielenkiintoista olisi tietää kuka heidän jälkensä aina siivoaa en usko että he itse.
      Yhtä jaksoa katsoin ja tekivät keskelle ajotietä risukasan ja tulet siihen. Laitointahan se oli tehdä, olisivat vaan kutsuneet poliisit paikalle ja sakottaneet. Kukahan nekin jäljet siivosi.
      Aivan uskomatonta skeidaa.

    • tuutsonit

      Kestämätön luuseripoppoo maalta.

    • vi7unkullipea

      nii ja vitun kotikatu , salkkarit, tanssiipaskojen kaa, sohvaperseet, ja tollaset vitun paskan vittu ohjelmat vittuun telkusta tosin ei sieltä muutenkaaa mitää muuta kua paskaa tulee onnex o maksulliset kanavat muute olis telkkari iha vitu turha, pitäis tulla saksalaista homo pornoo joka kanavalta rudolf köyrii hansia penaaliin 24/7/365

      • TaistoJumula

        Äläny oo nuon häjyllä päällä.


      • Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta


      • Veronmaksaja
        LovebotBlue kirjoitti:

        Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta

        Mitä jos aloitettaisiin siitä, että maksettaisiin ne verot jotka jokaiselle kuullu, eikä tekopyhästi itkettäisi omistajan sulla mediassa perintöveroista ym.? Kun oma tontti on kondiksessa, niin ehkä sitten olisi jotain meriittiä tulla moralisoimaan toisia.


      • pete609
        LovebotBlue kirjoitti:

        Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta

        Ryssäbotti hiljaa


      • Notbot
        LovebotBlue kirjoitti:

        Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta

        Mites muuten lovebotti fazulta raksitti ton "en ole robotti" -tägin? Tulikos valehdeltua? Oliko omat säännöt? Moraalisäteily kuittaa univelat? VMP. Kannattaisiko miettiä vaikka sitä, mistä Gambian perämetsästä ne teidän raiskatut lapsisotilaat niitä kaakaopapuja poimivat.


    • Yjnn

      Heidän yhtiönsä Rabbit Films takoo rahaa.
      Miljonäärejä ovat.

    • määkivätlampaat

      Duudsonit ovat kuin hätää kiljuvat lampaat vain odottamassa kunnes tulee iso paha susi ja syö heidät suihinsa :D

      • jokutykkää

        On näköjään tuollaisellekin "huumorille" tilausta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe