Tämä mölisevä mullilauma on olevinaan jokin hyväntekijä ja oikeiden arvojen edistäjä. Ja katin kontit. Ovat muka vastustavinaan kiusaamista kun itse ovat kiusaajia.Yksi mulli on myöntänyt itse olleensa koulukiusaaja. Näissä pelletempuissaan he itse kiusaavat muita esim. ajamalla auton poikittain keskelle vilkasliikenteistä tietä estäen liikenteen kulun ja mölisevät ja räkättävät päälle. Muitakin liikenteen häirintä tempauksia olen lukenut heidän tehneen.
Käyvät vielä ihmisten kodeissa meuhkaamassa ja siitä tehdään tv ohjelma.
Meille ette tule riehumaan. Jos yritätte, tarjoan kättäpitempää.
vi77u mitä pelleporukkaa. Kaverit ovat valmiit tekemään melkein mitä vaan kun vain rahaa tulee. Tästä on kyse.
Duudsonit pelleporukkaa
16
775
Vastaukset
- en ostaisi
Turha joukko.
- pateettista
Alusta lähtien rahastusta. En arvosta pätkääkään.
- lapsellista
Vaihdan joka kerta kavavaa kun toi porukka ilmestyy ruutuun...ej kiitos.
- hhtrhtrhtrhtrhr
Kuulemma ovat jonkinlainen homopoppoo, näin olen kuullut.
- zack790
Aika järkyttävää seurata sivusta minkälainen "huumori" white trash porukkaan uppoaa.
- yäk
Toiset saa p-aa tekemällä elantonsa. Ihmettelen miten tälläisiä räkättäjiä ja kaiken sotkijoita voidaan ihannoida, ainut kait on se että tekevät sitä mitä useimmat eivät uskalla tai järki sanoo ettei tehdä. Mielenkiintoista olisi tietää kuka heidän jälkensä aina siivoaa en usko että he itse.
Yhtä jaksoa katsoin ja tekivät keskelle ajotietä risukasan ja tulet siihen. Laitointahan se oli tehdä, olisivat vaan kutsuneet poliisit paikalle ja sakottaneet. Kukahan nekin jäljet siivosi.
Aivan uskomatonta skeidaa. - tuutsonit
Kestämätön luuseripoppoo maalta.
- vi7unkullipea
nii ja vitun kotikatu , salkkarit, tanssiipaskojen kaa, sohvaperseet, ja tollaset vitun paskan vittu ohjelmat vittuun telkusta tosin ei sieltä muutenkaaa mitää muuta kua paskaa tulee onnex o maksulliset kanavat muute olis telkkari iha vitu turha, pitäis tulla saksalaista homo pornoo joka kanavalta rudolf köyrii hansia penaaliin 24/7/365
- TaistoJumula
Äläny oo nuon häjyllä päällä.
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta
- Veronmaksaja
LovebotBlue kirjoitti:
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta
Mitä jos aloitettaisiin siitä, että maksettaisiin ne verot jotka jokaiselle kuullu, eikä tekopyhästi itkettäisi omistajan sulla mediassa perintöveroista ym.? Kun oma tontti on kondiksessa, niin ehkä sitten olisi jotain meriittiä tulla moralisoimaan toisia.
- pete609
LovebotBlue kirjoitti:
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta
Ryssäbotti hiljaa
- Notbot
LovebotBlue kirjoitti:
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. #pienipalarakkautta
Mites muuten lovebotti fazulta raksitti ton "en ole robotti" -tägin? Tulikos valehdeltua? Oliko omat säännöt? Moraalisäteily kuittaa univelat? VMP. Kannattaisiko miettiä vaikka sitä, mistä Gambian perämetsästä ne teidän raiskatut lapsisotilaat niitä kaakaopapuja poimivat.
- Yjnn
Heidän yhtiönsä Rabbit Films takoo rahaa.
Miljonäärejä ovat. - määkivätlampaat
Duudsonit ovat kuin hätää kiljuvat lampaat vain odottamassa kunnes tulee iso paha susi ja syö heidät suihinsa :D
- jokutykkää
On näköjään tuollaisellekin "huumorille" tilausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483