Ei tainnut tätä testauskeskusta tulla Kajaaniin.
Kovasti siitä uutisoitiin muutama vuosi sitten lehdessä.
Nyt on kovin hiljaista ollut testitunnelin kohdalla.
Työllistäneekö vieläkin jonkun hankkeeseen palkatun virkamiehen täysipäiväisesti hankkeen valmistelussa ?
Autojen testaustunneli
10
126
Vastaukset
- hoppuheikit
Kajaanissa intoillaan heti ja ei tutkita kunnolla projektien järkevyyttä.
- j-pennasen veli
Kuset taas lorahti housuun pennaselta ei vaippa edes pitäny,voi perkele sanon minä on siinä äidillä työmaa.
- --------------------
Mikä sekopää on tämä nimimerkki j-pennasen veli ?
Ei koskan mitään asiallista kommenttia häneltä löydy. - --------------------
-------------------- kirjoitti:
Mikä sekopää on tämä nimimerkki j-pennasen veli ?
Ei koskan mitään asiallista kommenttia häneltä löydy.Ei koskan mitään asiallista kommenttia minulta löydy,Mikä sekopää minä olen nytki jäi lääkitys ottamatta.
- Sama kaava aina
-------------------- kirjoitti:
Ei koskan mitään asiallista kommenttia minulta löydy,Mikä sekopää minä olen nytki jäi lääkitys ottamatta.
Tekstistä voi päätellä kyseessä olevan taas saman häirikön eli j-pennasen veli siellä pöljyyksiään taas suoltaa
- Siltainssi Jaatinen
Eiköhän Kainuun EDUssa tai ELYssä ole ihaan päätoimisesti joku tuon testitunnelin varjolla palkattu töihin !
- uhyyy
Veronmaksajien piikkiin suunnitellaan olematonta tunnelia
- Ui ui ui ui
Pennasella on tuulitunneli korvien välissä ja tulviva umpikuja peräpuolella.
- pukama pekka
ja paukahtaneet peräpukamat.
- 1245637
Pennasella on tuulitunneli korvien välissä ja tulviva umpikuja peräpuolella. Päivän paras jutuu ehhehehhhahahahhehehhhehh voi vitsi et naurettiin porukalla hyvä Ui ui ui ui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655