Oletteko huomanneet, että täällä kirjoittellee melkein joka asiaan tuo Metsämies. Ainakin mitä mä oon seurannu, niin ei taida hänellä olla vielä kovin paljoo tietoo ja kokemusta. Aina joutuu muut hänen juttujaan oikomaan.
Se on tietty tavallaan hyvä asia, että jos vain malttaa noita kokeneempien vatauksia odotella, niin se kysytty asiakin lopulta selviää.
Joudun itse useinkin jotain täälki kyselemään, sillä mun isä ei kerkee mettälle, ja ukki on jo melko vanha. Yhdessä me kyllä metsällä käydään. Noita kyyhkysii hän ei suostu ampumaan, eikä edes syömään.
Metsämiehen antamaan tietoon en kyllä uskalla luottaa.
Kehen voi luottaa
4
592
Vastaukset
- Juupeli
ja se pointti oli mikä.
äläkä väitä, että metsämies kirjoittelee perättömiä. Nyt sitten kerrot mikä juttu metsämieheltä on perätön mikä ei liittyisi hänen omiin kokemuksiin, itse en ole huomannut ainoatakaan kunnollista vastausta täällä esitettyihin kysýmyksiin vaan ainoastaa metsämiehen arvosteluja suurimmaksi osaksi saa lukea vittu rupee kyllästyttämään. ns, kokeneilta ei juurikaan saa vastauksia paitsi metsämiehen arvosteluita kyllä mutta ei konkreettista tietoa.- Metsämies
Näinhän se on! hyvin moni osaa kyllä arvostella minua mutta omia kokemuksia ja tietoja ei juuri kukaan täällä kerro...
- Metsämies
Oletkohan sinä se joka taas kerran kirjoittaa eri nimimerkillä, välillä jopa minun nimimerkilläni, ja yrittää lopullisesti tuhota maineeni täällä...?
Mihin antamaani väärään tietoon viittaat? - MM72
On erilaisia kokemuksia samasta asiasta, riippuen siitä missä päin metsästelee. Jos metsästelee Karjalassa tai rannikolla, niin tiettyjä eroavaisuuksia löytyy väkisinkin.
Monet vastaukset löytyvät ajan kanssa, kun lukee vähän laajemmin metsästykseen liittyvää kirjallisuutta, koskien eläimiä, mutta myös luonnon erityispiirteitä. Suomessa metsästettävä eläinkanta on sen verran pieni, ettei tarvitse vuosikausia lukea, vaan voi poimia oleelliset tiedot ja kehittää itse niitä niksejä, joita ei vielä kukaan välttämättä tiedä.
Arvosteleminen on helpointa ja sen me osaamme kaikki varsin hyvin, mutta peiliä emme tahdo löytää silloin kun sitä tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962345Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221814Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241592Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161280- 821264
- 1271169
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135909"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48898Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80816