Mikä on oikea suhde
esim.
20 ng/ml = 8,0128 nmol/l
vai
20 ng/ml = 50 nmol/l
??
D-vitamiinin yksiköt veressä?
7
76
Vastaukset
- ihan terve
1 µg (mikrogramma) = 40 IU tai KY (kansainvälinen yksikkö)
10 µg (mikrogramma) = 400 IU tai KY (kansainvälinen yksikkö)
10 ng/ml = 25 nmol/L
50 ng/ml = 125 nmol/L
http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm - ihan seko
OK. Tuohon virheelliseen (ylempi suhde) ovat haksahtaneet monet kirjoituksissaan.
Olkaapa tarkkana lukiessanne netin juttuja. Vertailu on vaikeaa, kun joissakin jutuissa annetaan väärät vastaavuudet.- ihan seko
Lisään vielä, että minulla 75-100 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä aiheuttaa oireita, mm. runsasta janoa ja virtsatusta. Joskus aiemmin vapinaa ym. Eteisvärinän sain, kun nostin annoksen 100 mikrogrammaan. Olin aika kuivunut. Eteisvärinä on edelleen päällä.
Että silleen. - vieras3
ihan seko kirjoitti:
Lisään vielä, että minulla 75-100 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä aiheuttaa oireita, mm. runsasta janoa ja virtsatusta. Joskus aiemmin vapinaa ym. Eteisvärinän sain, kun nostin annoksen 100 mikrogrammaan. Olin aika kuivunut. Eteisvärinä on edelleen päällä.
Että silleen.Johtuvatko sydämmeni lisälyönnit 500-700µg päivä annoksista,jotka otin flunsassa? 3 päivää otin, sitten 200-300µg. Flunssa lähti, mutta sydän hypähtelee erikoisesti.
- ihan seko
Sydän- ja verisuoniongelmien on todettu lisääntyvän D-vitamiinitason ollessa veressä matala tai liian korkea. D-vitamiinin johdos toimii hormonin kaltaisesti. Eikä minkään hormonin määrä saa olla liian pieni tai liian suuri. Paljonkos sulla on D-vitamiiniotaso veriseerumisa? Sydänongelmasi voivat johtua myös itse flunssasta.
- vieras3
Voi myös johtua univajeesta, steressistä.Joskus en saa unta ja töissä on käytävä. Fyysisesti raskas työ. Viimeeksi mitattu reilu vuosi sitten 124nmol/L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908