+30 naiset

mies

Reilu vuosi sitten kun palasin sinkkujen kerhoon, ajattelin että nyt katsotaan sitten vähän nuorempia naisia. Täytyy myöntää että ei ollut mikään miellyttävä kokemus. Jotenkin on alkanut tuntumaan että kyllä nainen on parhaimmillaan alkaen tuosta kolmenkympin tietämistä ja siitä ylöspäin. Silloin jo nainen tietää mitä haluaa ja osaa myös vaatia realistisesti sitä. Ei rakenna hullunlaisia pilvilinnoja ja on muutenkin realisti elämän suhteen. Ja sitten vielä tuo seksipuoli, taitoa riittää ja osaa itsekin vaatia nautintoa, ovat sinuja itsensä kanssa ja sehän tietysti heijastuu myös sänkypuuhiin.
Luojan kiitos teitäkin on vielä vapaana!!!

11

2345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40+

kiitos
      totta joka sana.
      kyllä me naiset 40 ja hieman yli ollaan elämää nähneitä eikä rakenneta turhia pilvilinnoja.
      se vaan on totta että mies 40 alkaa olla jo vaikeita tapauksia, varsinkin sängyssä.
      olen törmännyt tuohon paljon vaiettuun haluttomuuteen ja toimimattomuuteen, ei pelaa vehkeet kun ikää tulee eikä mies mene hakemaan apua. kiitos kehuistasi.
      nainen 40

• 7Kymppinen m

Minä vielä olen hyvinkin virili, niissä hommissa.

• n30+

eikä pilvilinnoista ole tapana ollut koskaan haaveilla, ihan vaan siitä toisesta hellästä ja rakastavasta ,luotettavasta ja toista kunnioittavasta ihmisestä,Miehestä joka olisi kiinnostunut sitoutumaan ja jakamaan arjen sekä juhlan kanssani ...vielä kun vain löytäisi sellaisen niin irti laskisi en...;)

T:eronnut nainen

• Onkohan

Tuli mieleeni sellaiset kommentit, joita näkee aika ajoin eli ukkomiehet. Moni on sitä mieltä, että ukkomiehet hakemalla hakevat vieraita naisia, mutta onko kuitenkin myös niin, että ukkomiehet ovatkin sitten sitä hyvää ja turvallista seuraa vapaille naisille? He osaavat kuitenkin kunnioittaa naisia ja hyväksyvät ikääntyvinäkin erilaiset naiset. Loppupelissä arkihan se tulee uudenkin naisystävän kanssa ensi huuman jälkeen.

• n30+
        Onkohan kirjoitti:

Tuli mieleeni sellaiset kommentit, joita näkee aika ajoin eli ukkomiehet. Moni on sitä mieltä, että ukkomiehet hakemalla hakevat vieraita naisia, mutta onko kuitenkin myös niin, että ukkomiehet ovatkin sitten sitä hyvää ja turvallista seuraa vapaille naisille? He osaavat kuitenkin kunnioittaa naisia ja hyväksyvät ikääntyvinäkin erilaiset naiset. Loppupelissä arkihan se tulee uudenkin naisystävän kanssa ensi huuman jälkeen.

en ymmärrä mitä järkeä ukkomiesten on juosta muiden naisten perässä kun heillä on jo se ehkä jo ikääntynytkin nainen siellä kotona ...satsaisivat sinne omaan vaimoon saman energian kuin ovat halukksita satsaamaan muihin naisiin...johan alkaisi kotonakin elämä maistua paremmalle;)
        itse en tunne vetoa ukkomiehiin ,vaan nimenomaan vapaisiin ja itseni ikäisiin tai hieman itseäni vanhempiin miehiin.

• 7Kymppinen
        n30+ kirjoitti:

en ymmärrä mitä järkeä ukkomiesten on juosta muiden naisten perässä kun heillä on jo se ehkä jo ikääntynytkin nainen siellä kotona ...satsaisivat sinne omaan vaimoon saman energian kuin ovat halukksita satsaamaan muihin naisiin...johan alkaisi kotonakin elämä maistua paremmalle;)
        itse en tunne vetoa ukkomiehiin ,vaan nimenomaan vapaisiin ja itseni ikäisiin tai hieman itseäni vanhempiin miehiin.

Enkös minä ole vähä vanhempi?
        Leskikin kaupantekijäisiksi.
        Miten olis jos kokeilisit minua ?
        Voisi olla elämäsi kyyti, jota ehkä haet.

Vai muutenko tuuli huuliasi heiluttaa?

• N30+
        7Kymppinen kirjoitti:

en halua olla ilkeä.... mutta hieman ikäistäni vanhempaa seuraa tarkoittaa ainakin minun kohdallani,korkeintaan 45v:sta miestä!
        Etsin seuraa siis n.36-45v:sta vapaista miehistä ja tositarkoituksella.

Mutta toivottelen sinulle 7 kymppinen hyvää syksyä! :)

• N30+
        7Kymppinen kirjoitti:

Tarkoitin hieman ikäistäni tai ikäistäni vanhempaa mies seuraa, siis 36-45v vapaita ja tositarkoituksella liikkeellaä olevia miehiä...;)

Mutta hyvää syksyä sinullekin!:)

• Jomppe
        N30+ kirjoitti:

Tarkoitin hieman ikäistäni tai ikäistäni vanhempaa mies seuraa, siis 36-45v vapaita ja tositarkoituksella liikkeellaä olevia miehiä...;)

Mutta hyvää syksyä sinullekin!:)

No onhan täällä elämän kouluttama 42v mies.
        Jos kiinnostaa. Hiljaa niin hyvä tulee.

• N30+
        Jomppe kirjoitti:

mietippä sinä sitä kiinnostaako ...olemme jo "tuttuja"....

• p.päärynä
        Jomppe kirjoitti:

Olet hyvässä iässä,jos vaan vapaalla jalalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6126
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3616
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      147
      2799
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1192
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe