Kertokaa nyt mukanaolleet! Täällä ei ole 18-19 v. palstaa, niin

TÄHÄN tällään!

Princess Anastasia -laiva saapui Helsingin Länsisatamaan kello yhdentoista aikaan lauantaiaamuna.

Laivayhtiö kiistää puheet katastrofista: Ei isompia ongelmia

Laivalta tavoitettu abiturientti kertoo Iltalehdelle lauantaiaamuna, että tilanne laivalla on järkyttävä.

- Tämä on raastava kokemus. Kuin olisimme vankileirillä.

Ruokaa ei tarjota ja ravintolasta ajetaan pois ennen kuin ryhmät ovat ehtineet syödä, kunnollista juomista ei saa mistään muutoin kuin kiskurihintaan, vessoja ei saisi käyttää, sängyissä on siivoojan mukaan luteita.

Laivalla olleen abiturientin äidin kertoi tapauksesta ensimmäisenä uutisoineelle Aamulehdelle, että laivalle mennessä abiturienteille tehtiin ruumiintarkastus, jonka yhteydessä heiltä otettiin pois ruokia ja juomia.

Laivahenkilökunnan kielitaito ei riittänyt palvelemaan suomalaisasiakkaita.

- He puhuvat vain venäjää tai viroa eivätkä ymmärrä meidän kysymyksiämme, abi kertoo ja jatkaa, että henkilökuntaan kuuluva henkilö nauroi vain päin naamaa, kun tältä kysyttiin apua.

Erityisen kaaottiseksi tilanne äityi Iltalehden satamassa jututtamien abien mukaan perjantaina-iltanan kesken laivalla järjestetyn esityksen, kun juhlijat pakkautuivat kohti lavan edustaa.

Abiturientit kertoivat joidenkin ihmisten jopa pyörtyilleen. Heidän mukaansa esityksen aikana paikalla oli vain kaksi järjestyksenvalvojaa, jotka eivät saaneet tilannetta haltuun.

Laivayhtiön edustaja kiistää puheet katastrofista. Hänen mukaansa risteilijöille riitti niin ruokaa kuin juomaakin.

Perjantaina kello 15 matkaan lähtenyt laiva palasi Helsingin Länsiterminaaliin lauantaina aamupäivällä.

3

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa 98

Joo mä olin tolla abiristeilyllä mukana. Homma lähti ihan lapasesta ku olin juonut 2 pulloa ofelia siideriä. Olin niin kännissä ettei mun sönkötyksestä saanut mitään selvää siks henkilökunta nauroi mulle. Ravintolaan en mahtunut syömään just silloin ku ite halusin vaikka tiesin että sinne mahtuu X määrä syöjiä samaan aikaan, eikä kaikkia abeja, mut silti halusin valittaa. Vessat meni tukkoon ku olin vetänyt hirveen kasan ruokaa ja kävin kakalla. Hävetti asia ihan hirveesti siks laitoin laivayhtiön syyks kaiken. Baarissa tanssin pöydillä ja tönin muita ihmisiä ja 1-2 laivapoliisi haki mut putkaan. Oli kyl olo et olisin ollut vankileirillä. Huh huh mikä reissu, mut onneks selvittiin tuolta pois. Eniten mua ketutti etten ollut saanut huomiota pojilta laivalla, ku olin sielä putkassa. Päätin sit soittaa lööppilehtiin ja valehdella koko tarinan tosta reissusta, ku halusin sitä huomiota mitä en saanut laivalla. Pitäskö mun ottaa ens kerralla äiti ja isä mukaan, ku oon vielä aika pentu lähtemään yksin laivalle ja mogaan aina kunnolla?

• Liisa 98

Joo ja meille tehtiin ruumiintarkastus ennen kuin mentiin laivalle. Oikeen oli Patologia tekemässä tarkastuksia meille. Pojat saisko huomiota?

• jeremias alkkis

Mie voitin pelikoneesta tuopillisen kolikoita. Henkilökunta antoi tuopin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1620
    2. 210
      1497
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    Aihe