Kerro mielipiteesi,mikä on ikävintä tällä,ilot ja surut syöpäpotilaat palstalla!
Mikä ärsyttää eniten palsta....
26
318
Vastaukset
- vastaisiko
Jos tuohon vastaa, on jo ennalta arvattavissa mikä meno taas alkaa
- HH ja NOK?
HH ja Next of kin....niiden sekopää jutut ......oli tosi älyvapaa ketju,ei ollu mitään päätä eikä häntää koko sadussa.....
- Myös sytö potilas
Kun sulta kysytään jotain,niin joku toinen siihen vastaa.Se ärsyttää!
- Minuinminunminun
Voi hellanen aika sentään...........................................! Jokos olet täysi-ikäinen?
- yx tolloista
Minuinminunminun kirjoitti:
Voi hellanen aika sentään...........................................! Jokos olet täysi-ikäinen?
Minua ärsyttää juuri nämä tällaiset vastaukset, joita tämä tietty ihminen tänne kirjoittelee. Ei uskalla mitään voinnistansa tai kokemuksistansa kertoa, kun tämä ko. henkilö kuitenkin tietää paremmin, miten voin ja mitä tunnen.
- Lusiina 5
yx tolloista kirjoitti:
Minua ärsyttää juuri nämä tällaiset vastaukset, joita tämä tietty ihminen tänne kirjoittelee. Ei uskalla mitään voinnistansa tai kokemuksistansa kertoa, kun tämä ko. henkilö kuitenkin tietää paremmin, miten voin ja mitä tunnen.
No oisko siinä syy kun et koskaan kerro mitään vaan keskityt vaan mollaamisen ja vionoiluun. YRITÄPPÄ edes JOSKUS kirjoittaa muuta asiaa kuin toisten moittiminen tai haukkuminen. Voit vaikka vahingossa yllättyä ILOISESTI!
- hella kyökissä
yx tolloista kirjoitti:
Ikävä kyllä näin on ja on tosi tylsää ja kurjaa kun on tollonen,Mut on mikä on ja siitä on tosi kivaa pilailla syöpää sairastavien kustanuksella.harvinainen ilo immeisellä,joko sitä kestää tai sitten ei,monet ei ja se näkyy:( Taas tos kävi kimpun kun ilkee kääkkänä.
"hellanen sentään" kuin joku jakssa ärsyttää ja ivailla? me syto aivot kun ei tajuta mitteee..... - hellanen sentään
Lusiina 5 kirjoitti:
No oisko siinä syy kun et koskaan kerro mitään vaan keskityt vaan mollaamisen ja vionoiluun. YRITÄPPÄ edes JOSKUS kirjoittaa muuta asiaa kuin toisten moittiminen tai haukkuminen. Voit vaikka vahingossa yllättyä ILOISESTI!
Lusiina kerro KUKA! nyt tätä tekee,yhen ajoit jo pois,kun ärsytit ja ärsytit,Jos tiiät kuka tää ihminen nyt on KERRO se,mitä piilo leikkiä sä nyt leikit,tosi älytöntä,Mut eipä sulta muuta voi ottaaa,Hellanen sentään takas sulle
- Lusiina 5
hella kyökissä kirjoitti:
Ikävä kyllä näin on ja on tosi tylsää ja kurjaa kun on tollonen,Mut on mikä on ja siitä on tosi kivaa pilailla syöpää sairastavien kustanuksella.harvinainen ilo immeisellä,joko sitä kestää tai sitten ei,monet ei ja se näkyy:( Taas tos kävi kimpun kun ilkee kääkkänä.
"hellanen sentään" kuin joku jakssa ärsyttää ja ivailla? me syto aivot kun ei tajuta mitteee....."me syto aivot kun ei tajuta mitteee....."
Aika rumasti puhut sytostaattihoidon saaneista. - Lusiina 5
hellanen sentään kirjoitti:
Lusiina kerro KUKA! nyt tätä tekee,yhen ajoit jo pois,kun ärsytit ja ärsytit,Jos tiiät kuka tää ihminen nyt on KERRO se,mitä piilo leikkiä sä nyt leikit,tosi älytöntä,Mut eipä sulta muuta voi ottaaa,Hellanen sentään takas sulle
No kuule enpäs tiedä tästä henkilöstä, kuka täält sitten puuttuu?
- Jos lestät kirjota
Lusiina 5 kirjoitti:
Mut jos kerrot siinä pn omat suuret riskit,syöpää sarastamaton kiskasee maton jalkojes alta ja tietää sun asiat paremmin ja alkaa tollotella sua,Jossen kestät,so what
- yx tolloista
Lusiina 5 kirjoitti:
Voi kuule, olen kirjoittanutkin ja olet loukannut niin minua kuin monia muitakin kuvitellessasi tietäväsi toisten asiat paremmin kuin he itse. Hanki isellesi elämä ja anna meidän syöpäpotilaiden olla rauhassa!
- Älä nimittele
Lusiina 5 kirjoitti:
"me syto aivot kun ei tajuta mitteee....."
Aika rumasti puhut sytostaattihoidon saaneista.Sinähän noo kaikki nimet oot meille antanut.Se ärsyttää.Soitto ylläpidolle ja sun juttus poistetaan.Sit kehtaat vielä kirjoitella lisää...Ylläpito kerto että ne ei valvo tätä palstaa,joten pitää aina tehdä ilmotus!
- Lusiina 5
Älä nimittele kirjoitti:
Sinähän noo kaikki nimet oot meille antanut.Se ärsyttää.Soitto ylläpidolle ja sun juttus poistetaan.Sit kehtaat vielä kirjoitella lisää...Ylläpito kerto että ne ei valvo tätä palstaa,joten pitää aina tehdä ilmotus!
"Ylläpito kerto että ne ei valvo tätä palstaa,joten pitää aina tehdä ilmotus!"
No tuo nyt on ollut tiedossa jo iät ja ajat ja siksihän tänne on toivottu sefua tai Luotsia.
Ja älä jaksa puhua me-muodossa kun puhut syöpäpotilaista. HOHHOIJAA. Sinä et ole yhtä kuin KAIKKI syöpäpotilaat vaan heissä on myös ystävällisiä ja positiivisesti kanssaihmisiinsä suhtautuvia.Sitä paitsi minä en ole koskaan käyttänyt sanaa "syto-aivo vaan sen teki esim nikki hella kyökissä!
Minun nimittelyni eivät kohdistu juuri syöpään vaan sille ilkielijälle joka kirjoittaa rumasti ja hyökkäävästi. Ja se ei ole yhtä kuin syöpä ja syöpäpotilaat.
PISTE, mä en jaksa sun kanssa enää. Sun kirjoittelusi tuo palstalle pahaa henkeä, joka vie voiman kaikilta. Toivottavasti aurinko pikkusitää joksus vielä sinunkin sielunmaisemaasi. - 3+14
Lusiina 5 kirjoitti:
No tuo nyt on ollut tiedossa jo iät ja ajat ja siksihän tänne on toivottu sefua tai Luotsia.
Ja älä jaksa puhua me-muodossa kun puhut syöpäpotilaista. HOHHOIJAA. Sinä et ole yhtä kuin KAIKKI syöpäpotilaat vaan heissä on myös ystävällisiä ja positiivisesti kanssaihmisiinsä suhtautuvia.Sitä paitsi minä en ole koskaan käyttänyt sanaa "syto-aivo vaan sen teki esim nikki hella kyökissä!
Minun nimittelyni eivät kohdistu juuri syöpään vaan sille ilkielijälle joka kirjoittaa rumasti ja hyökkäävästi. Ja se ei ole yhtä kuin syöpä ja syöpäpotilaat.
PISTE, mä en jaksa sun kanssa enää. Sun kirjoittelusi tuo palstalle pahaa henkeä, joka vie voiman kaikilta. Toivottavasti aurinko pikkusitää joksus vielä sinunkin sielunmaisemaasi."Ja älä jaksa puhua me-muodossa kun puhut syöpäpotilaista", tätä sä jaksat hokee. Usko nyt vihdoinkin, vai rautalangastako se pitäisi vääntää, että täällä on meitä MONTA, jotka eivät pidä tyylistäsi. Vai ootko ihan tollo?
"PISTE, mä en jaksa sun kanssa enää", jaksat kuitenkin, oothan jaksanut jo monta vuotta. Et sä pysty oleen vastaamatta, lyödäänkö vetoo ;DDDDDD ?
"Toivottavasti aurinko pikkusitää joksus vielä sinunkin sielunmaisemaasi", tätä samaa toivon myös sulle, niin pimeää siellä tuntuu olevan. - Älä nimettele
Lusiina 5 kirjoitti:
PISTE, mä en jaksa sun kanssa enää. Sun kirjoittelusi tuo palstalle pahaa henkeä, joka vie voiman kaikilta. Toivottavasti aurinko pikkusitää joksus vielä sinunkin sielunmaisemaasi.Palstalla ollaan ME syöpäpotilat,elikkä TOLLOT ja sinä joka et sairasta syöpää,siis EI TOLLO! SELVSKÖ nyt sulle,ei tollolle?
Kun tulee tälläiselle palstalle änkyttään ei syöpää sairastaneena,ja kuvittelle tietävänsä kaikki paljon paremin kuin me syöpäsairaat,mik'ä silloin on?
Älä nimittele ,meitä syöpää sairastavia ihmisiä,jos vähänkin jotain elämästä tajuu,niin tuolanen käytös on täysin p.....tä! - Lusiina 5
Älä nimettele kirjoitti:
Palstalla ollaan ME syöpäpotilat,elikkä TOLLOT ja sinä joka et sairasta syöpää,siis EI TOLLO! SELVSKÖ nyt sulle,ei tollolle?
Kun tulee tälläiselle palstalle änkyttään ei syöpää sairastaneena,ja kuvittelle tietävänsä kaikki paljon paremin kuin me syöpäsairaat,mik'ä silloin on?
Älä nimittele ,meitä syöpää sairastavia ihmisiä,jos vähänkin jotain elämästä tajuu,niin tuolanen käytös on täysin p.....tä!Ei kyllä selvinnyt mutta väliäkö sillä, ohita pliis!
En edelleenkään ole sninut tietävänäi PAREMIN ;) - Lusiina 5
Lusiina 5 kirjoitti:
Ei kyllä selvinnyt mutta väliäkö sillä, ohita pliis!
En edelleenkään ole sninut tietävänäi PAREMIN ;)Ojoijoijoi, nyt tuli kirotusvirheitä. Laitan uudelleen sen vuoksi jos et vaikka ymmärrä kun kirjaimet vaihtavat paikkaa tai niitä puuttuu:
En edelleenkään ole sanonut tietäväni PAREMIN ;) - Next o kin
Lusiina 5 kirjoitti:
Ojoijoijoi, nyt tuli kirotusvirheitä. Laitan uudelleen sen vuoksi jos et vaikka ymmärrä kun kirjaimet vaihtavat paikkaa tai niitä puuttuu:
En edelleenkään ole sanonut tietäväni PAREMIN ;)Ain tulloo virhehitä kun kiihtynenä kirjoittaa,rauhoitu.
- Lusiina 5
Next o kin kirjoitti:
Ain tulloo virhehitä kun kiihtynenä kirjoittaa,rauhoitu.
Kiihtynenä :)))))
Mikähän mua tääll kiihyttäis, paremminhi tää on jähyttelykaista :)) - hartikainen h
Lusiina 5 kirjoitti:
Mikä syy ja mistä,kelle kirjotat nyt Lusiina?Ei pidä arvostella koko aikaa mitä muut kirjoittaa,voit ylättyä ILOISESTI kun lopetat sen!
Miksi vinoilet ja mollaat heti kun joku jotain kirjoittaa? - eräs meistä
Älä nimittele kirjoitti:
Sinähän noo kaikki nimet oot meille antanut.Se ärsyttää.Soitto ylläpidolle ja sun juttus poistetaan.Sit kehtaat vielä kirjoitella lisää...Ylläpito kerto että ne ei valvo tätä palstaa,joten pitää aina tehdä ilmotus!
Parempi kun ketään ei mollaa.
- ei voi enään kirjot
eräs meistä kirjoitti:
Parempi kun ketään ei mollaa.
Totta,ois parasta niin,mut se on nykyäään vaikeeta kun palstan "kingi" kumoaa jokaisen syöpäpotilaan kirjotukset,niin ei sitä uskalla mitää siihen suuntaa edes kirjottaa,kun saa näpeillen heti.
- Kun sytöt sattuu
Lusiina 5 kirjoitti:
Siehän nää kaikki syöpäasit paraiten tiiät,kerro ite,niin mekin sitte tiedetään miten pitää kertoo ja miten ei.Kerro jostain riemukkaasta tiputuksesta ja miten ihana olo oli sen jälkeen.Yllätä ILOISESTI!
- Hanipuppli HOX
Hellanduudeli Hanipuppeli,miks oot niin synkkä?Tollona ei oo kenkään helppo olla?Ota koppi.Kivoja lemipisanoja syöpää sairastaville potilaillle, Kuka noo on keksinnynnä?
- eräs meistä
Sinun on pelattava niillä korteilla,jotka sinulle on jaettu.Niissä saattaa olla tuskaa,mutta pelattava on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108