Mihinkä lähteä ittekseen? Kun talvilomakin olisi...

Käyneitä?

Halvat paikat parempia kuin kalliit muttei muuten välis.
Ei ole tullut itsekseen matkailtua, vaan kun näin keski-ikäinen on niin eipä sitä ketään tuttua mukaan saisi, perheellisiä ovat muut.

Mitkä olisi paikkoja joissa kehtaisi käydä seuratta ja joissa muitakin seuratta olevia olisi?
Rantalomista en niin välitä, enkä hiihtokeskuksista, niissä tullut käytyä riittämiin kun vielä seuraa oli.

4

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Pantti

Koko itäinen Eurooppa on täynnä ihania pää- ja muita kaupunkeja, joihin kaupunkilomia järjestetään. Sinunkaltaisiasi niissä käy paljon ja kun ryhmät ovat yleensä melko pieniä niin hyvin voi tutustua toisiin ihmisiin. Tuota kehtaisi-sanaa hieman ihmettelen, sinähän se matkustat ja päätät mitä teet. Aloita vaikka Budapestistä, villistä mustalaismusiikista, vanhoista kylpylöistä ja kauppahallista niin olet monen monta kokemusta rikkaampi.

• matkalaukku1

Budapest todella ihana kaupunki, rakastuin siihen heti. Myos Lontoo suositeltava paikka.

• bbyyyyyyfgdssa

barceloona

• Perdone

Matkustaa voi mihin tahansa, varsinkin jos ei ole mitenkään erityisesti "suuntautunut". Normaali-ihminen pärjää joka paikassa, ja saa tuttavuuksia (valitettavasti niitä on kaikenlaisia) matkalla helposti. Muutama vähän raflaava kysymys karsii "väärät" tuttavuudet, ja löytyy ihmisiä, joiden seurassa on mukava matkustaa ja tutustua kohteeseen. Näitä paikkoja on omin päin kulkemisen osaavalle tietysti vähän enemmän tarjolla, kuin opastettujen matkojen käyttäjälle.
      Praha? Cancun? Cairns? La Manga, Espanja(18-22C)? Bergen kesällä? Playa del Ingles? Egypti? J. N. E.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3028
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2747
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2261
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe