Kaikki keillä kaveri ongelmia TÄNNE!

yläastelainentyttö

no mulla on yks pieni.....
oon melkee aina vapaa-ajat kotona jne.ja kavereitte kaa puhun yleensä fb:n kautta, mut en niiku oo kauheesti niitte kaa ulkona.ei mul kyl ookkaa ku ihan muutama läheinen, jotka on samas koulus mun kaa, mut eri luokilla.oon yleensä varsinin koulussa aika hiljane ku oon vasta vaihtanu koulua uuteen ja en oo kunnolla tutustunu kenenkää, paitsi niihi muutamaan.en oo sellane et oon koko ajan äänessä tai meen kavotuste puhuu jollekki, kehen haluun tutustuu.oon koittanu fb:n kautta alottaa tutustumisen joittenki kaa...toimii se varmaa :D

4

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TämmöneVaa :(

      Joo mulla kans on sinänsä kaveri-ongelmia Ku mua kiusataan ja mulla on 2 kaveria molemmat eri luokilla joskus niitte kanssa ulkona ehkä 2-4 kertaa kuukaudessa muuten olen kotona koneella tai Pelaan :( ja si ku koulussa tehää ryhmätöitä niin on se noloo ku ei oo kaverii kenen kanssa tekis :( ja on mulla sillee et 2 tytön kanssa puhun facebookissa ja siihempä se sitten jääkin.. :( ja ei toimi toi facebooki kautta ystävystyminen ainakaa mulla koska musta on laitettu kaamee paskavyöry kaikkialle kaikki pitää mua aivohalvauksellisena Homona ... :(
      Ja oon siis 14v poika ( Tänä vuonna täytän 15 )
      Mut onnee sulle toivottavasti löydät kavereita :s

    • yläastelainentyttö

      joo toivottavasti löydät kans:d
      mä koitan tällä hetkelle tehä jotai suhteita fb:n kautta.päätin et haluun tutustuu tohon tyyppii, ja rohkeesti alotin keskustelun:)kannatti, koska tuli siit jotai juttuu!
      mut koulus se o noloo ku jää aina ylimääräseks ja pitää olla yksin, tai vaa tunkee joittekki luokkalaiste pöytää, ketkä ei varmaa haluis ees tutustuu jne.ne vaa aina kattoo sillee et "mitä toi tänne tulee taas"?mut ei viitti istuu yksikkää ruokalas:dja sit ei keksi mitää puhumista, mut pärjäillää.... :D

    • skunkkipossu

      Hei kiinnostaisko teitä tutustuu muhun :D oon 14 v tyttö pääkaupunki seudulta ja mul ei sinäänsä mitään kaveri ongelmii oo mut haluaisin tutustuu muihinki ihmisiin :) voisitte vaik pyytää faces kaveriks mut täs on mun s posti [email protected] koska en haluuu tähän ihan faceeni linkkaa sattuneesta syystä :p

    • Hiljanensielperäl

      Mullakin on siis kaveri ongelma... Yksi kaveri siis valehteli yhdestä aika isosta asiasta ... En sitten ottanut yhteyttä siihen sellaiseen kuukauteen ja sain uuden parhaan kaverin (siis kaverini oli siis ennen yksi parhaista kavereistani) ja en oikein murehtinut siitä. Mutta pari päivää sitten hän otti yhteyttä ja oli siis silloin että unohdetaan tää juttu ja illan taas kamuja. En viitsinyt kieltäytyä koska niin kovasti pyyteli anteeksi. Ongelmana on siis se että en oikein haluaisi häntä enään elämääni koska kun olimme riidoissa tajusin että olemme ihan erilaisia ja että en tule hirveän hyvin toimeen hänen kanssaan.
      Miten voisin siis sanoa sen "hienovaraisesti" että en halua häntä parhaaksi kaverikseni?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe