Huijauksen makua passiivisilla profiileilla...

Passiivisia paljon

@suomi24

Otin plussa-palvelun käyttöön. Haussa näyttää mukavasti olevan tarjontaa. Noh, olin lähettänyt useamman viestin useammalle henkilölle aiemmin "rivitreffailijana". Nyt sitten selvisi, kun kävin plussan avulla tirkistelemässä, koska nämä henkilöt ylipäätään olivat viimeksi kirjautuneet. Suurimmalla osalla oli viimeisimmästä kirjautumisesta useampi kuukausi. Eli ei ihme, että kauheasti ei edes voinut tulla vastauksia.

Miksi ihmeessä sitä viimeistä kirjautumistaei ei voi lisätä? Edes viikkotasolla normikäyttäjillä? Tämä on aivan älytöntä, että ei yhtään tiedä kuka käyttää palvelua ja kuka ei. Hakukaan ei sitä kerro. Vihreät pallurat ovat sikin sokin siellä täällä, mikä kertoo karua kieltä haun toimivuudesta.

9

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Jokaisen käyttäjän on tosiaan itse mahdollisuus poistaa profiilinsa käyttämättömänä ja piilotetut profiilit poistetaan, jos niitä ei ole käytetty kuuteen kuukauteen. Eli emme pyri huijaamaan, vaan päinvastoin välttämään vaikutelmaa, että meillä on aktiivisia jäseniä enemmän kuin onkaan.

      Tällä hetkellä tuo viimeisin sisäänkirjautuminen on tosiaan Plus-asiakkaiden ominaisuus. Kerron eteenpäin palautteesi, että toivoisit sen näkyvän myös muille.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Passiivisia paljon

        Kiitos vastauksesta @suomi24 , valitettavasti se on hyvin samankaltainen kuin muutkin antamanne vastaukset palautteisiin.

        "...Eli emme pyri huijaamaan, vaan päinvastoin välttämään vaikutelmaa, että meillä on aktiivisia jäseniä enemmän kuin onkaan."

        Anteeksi nyt vaan, mutta tämä on mustan väittämistä valkoiseksi, koska käytännössähän nyt teette näin, että annatte kuvan, että teillä olisi paljon enemmän aktiivisia käyttäjiä. Ei se voi mennä niin, että vedotaan vain siihen, että käyttäjillä on MAHDOLLISUUS poistaa käyttämätön profiili. Kyllä käyttäjillä pitäisi olla helposti nähtävissä kuka palvelua käyttää. Ihan niin kuin vanhassa versiossa oli.

        Ja tuo korulause, että välität eteenpäin palautteeni ei kovin paljon lämmitä. Sitä on pyydetty jo kuukausi monelta taholta ja tuloksen voi kaikki nähdä, miten siihen toiveeseen on suhtauduttu.


      • Yön valvoja

        @suomi24 : Passiivisten profiilien karsiminen on perusasia, tärkein hakukriteeri heti sukupuolen ja iän jälkeen jopa ennen paikkakuntaa. Se ei voi olla Pluspalvelu.

        Mainosrahoitteisen palvelun pitää olla toimiva etenkin kun maksaminen on tehty mahdottomaksi.


      • triplatko

        Sinä puhut nyt ihan puutaheinää, tuolla on naisprofiileja samalla kuvalla parhaimmilla kolmekin. Mikä niistä on se oikea ja käytössä oleva on mahdoton tietää.


    • Hei,
      olemme hetki sitten suorittaneet Treffeissä päivityksen, jossa korjattiin hakuosumien Viimeksi kirjautuneet- ja Uusimmat profiilit -valinnat. Nyt hakutulokset järjestäytyvät oikein.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    • Hei,
      kun teet haun, jonka hakutulokset järjestät Viimeksi kirjautunut -valinnan mukaan, saat sivulle liudan treffikäyttäjiä, joiden profiilin yhteydestä voit tarkkailla, josko siinä näkyy pieni vihreä pallo. Jos näkyy, tämä tarkoittaa, että käyttäjä on juuri sillä hetkellä online. Jos pallo ei ole vihreä, käyttäjä on offline. Jos et halua tuhlata viestejäsi, lähesty sellaisin käyttäjiä, joka ovat online.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    • ex-suomi24

      Erittäin hyvä kommentti "miksei kuunnella" nimimerkiltä... aivan oleellisia ja jos nyt voi sanoa treffimaailmassa, kriittisiä ominaisuuksia on poistettu! Juuri tuo kirjautuneuden haku on yksi näistä.. onlinetilat ei näy vieläkään järjestyksessä.

      Pakko sanoa, että e-kontakti ja match.com jne ovat nyt jo tutustumisen ja kohta vaihtuu jos perusasiat ei ala toimimaan. Ihan käsittämätöntä touhua tämä "uudistus".. itse oon it-alalla ja jos tollaisen uudistuksen oisin bygännyt kenen tahansa asiakkaan järjetelmään niin potkut olisi tullut aikaa sitten..

    • ByeBye @suomi24

      Pakko sanoa, että itsekin olen äänestänyt jaloillani ja siirtynyt match.com asiakkaaksi. Profiili on jäänyt passiivikseksi vaikka minulla Elinan sanoin mahdolllisuus on ollutkin profiilini piilottaa.

      Kuukauden jaksoin odottaa, että homma saataisiin toimimaan. Pisteenä i:n päällä on se, että täällä sensuroidaan asiallisetkin mielipiteet.

    • Hei,
      keskustelupalstojen moderointia hoitaa toinen osasto. Jos viestistäsi on tehty ilmoitus, he käsittelevät sen.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      287
      3969
    2. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      396
      3911
    3. No nyt on motomies

      Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden e
      Kuhmo
      87
      3478
    4. Raakkuja kuoli tuhansia k*sipääkuljettajan takia

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/311c5b57-3641-4cb6-a643-a6aad34372fb No, sakko per kuollut raakku melkein 600
      Maailman menoa
      331
      2540
    5. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      28
      2307
    6. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1798
    7. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      85
      1765
    8. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1728
    9. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      194
      1473
    10. Ei sinun nainen

      Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan
      Ikävä
      55
      1284
    Aihe