gambia

mhik

No niin gambiassa tuli käytyä ja ihastuttiin paikkaan kovasti.Sistimpi kuin thaimaa,ruoka oli hyvää,hotelli tosi siisti,mutta nämä suomalaiset naiset kyllä ihmetytti,musta makkara kiinnosti kovasti....ihana maa oltiin matkalla mieheni kanssa ja mennään uudelleen.paljon ihanaa hiekkarantaa,aurinkoa ja ilmasto hieno.kannattaa käydä.

8

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko ja Vuokko

      Juu, Gambiassa tuli tuli käytyä.Minusta Thaimaa paljon siistimpi kyllä.Ystävällisiä ihmisiä kaikkialla, ruoka useinmiten tosi hyvää.Hotelli upea ja siisti.Oli niitä miehiäkin jotka paikallisten kanssa, jos joitkin kiinnosti mustamakkara, niin kiinnosti, sama on Thaimaassa, vanhat miehet nuorien tyttöjen seurassa...Mikään shoppailu maa Gambia ei ole.Vaan jos rantalomaa kaipaa, niin todella ihana siihen.Olin myös mieheni kanssa ja nautimme kovasti.Köyhyys silmiinpistävää, mikä harmitti meitä-
      Olemme samaa mieltä kannattaa käydä, arvostaa entistä enemmä kotimaata, sen puhtautta, vihreyttä -

    • mika 66

      on tullut käytyä , ei mitään myönteistä , kerjäläisiä lapset pyysivät rahaa , rannalla tuli joku aina myymään tai pyytämään jotain !? ravintolassa mustat eivät antaneet vaihtorahoja .

      • eiuttaataaskaan

        kokemuksena kiva käydä kerran. viikossa ehti kikki nähtävyydet käydä läpi. vatsatauti oli jokaisella kenen kanssa juttelimme (1vrk,kuumeella,ei vaadi lääkitystä), mitään ostettavaa ei löydy pl puuveistokset ja kankaat, tinkiä tulee ankarasti, säät olivat hyvät pl iltaisin kylmää, kerjäläisiä paljon, naiset menivät nuorten miesten kanssa maksuhenkilöinä, once in a lifetime paikka.


    • Venla-78

      Olen käynyt monta kertaa Gambiassa. Ja menisin aina uudestaan. Rannat ovat todella ihania. Mutta täytyy muistaa että Gambia on yksi käyhimpiä afrikan maita. Joten ei ole ihme jos siellä on kerjäläisiä. Siellä on nähtävyyksi niin ettei viikko riittänyt paljon paikallisia kohteita. Jos todella on kiinostunut afrikasta silloin siellä on nähtävää. Bumstereita siellä on mutta en välittänyt niistä. Ja afrikka ei ole niin kuin eurooppa jossa on suht siistiä.
      Maassa maan tavalla. Ja siellä missä olen ollut palvelu on pelannut.....

    • Matkaaja3

      Nykyään saa tietoa joka maasta paljon joten kannattaa ehkä tutustua ennenkuin lähtee reissuun. Ettei tule sitten pettymyksiä. Paljon on tullut reissattua ja joka paikasta hyviä kokemuksia. Gambiassakin tullut käytyä useamman kerran. Täytyy vain osata suhtautua maan tapoihin ja oloihin. Enkä ole huomannut ihmeesti mustan makkaran metsästäjiä.
      En tiedä johtuuko siitä kun ei ole tapana niin kyttäillä toisia ihmisiä.

    • -----

      Ei ole mitään pahaa siinä että viettää aikaansa paikallisten kanssa. Nuoret miehet ja naiset ovat useimmiten työttöminä, totta kai turisteilta odotetaan rahan käyttöä loman aikana. Aina ei ole kyse seksistä vaikka se harhaluuloisen mielestä siltä näyttäisi.

      Toivottavasti me rikkaat matkustamme köyhissä maissa ja ostamme tuliaisemme sen kummemmin tinkimättä, parasta kehitysapua on tukea paikallisia yrittäjiä.

    • 55 77

      NE JOTKA INISEE GAMBIAN KÖYHYYDESTÄ EIVÄT KÄSITÄ OLEVANSA AFRIKASSA,LUULEVATKO NE ETTÄ ASIAT JA TAVAT ,KAIKKI TOIMIVAT KUTEN SUOMESSA?! EIKÖ NOI JUNTIT LOPU KOSKAAN TÄSTÄ MAASTA? LUULIS ETTÄ SUOMALAINEN OLIS SIVISTYMÄÄN PÄIN...MUTTA EI,NOITA ..TUN JUNTTIÄÄLIÖITÄ RIITTÄÄ...

      • 66 88

        Eivät lopu. 55 77.n kaltaisia capslock päällä mölyäviä melko kirjoitustaidottomia kyllä riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe