Ollaan lähdössä parin päivän päästä Teneriffalle ja lentohan kestää päälle kuusi tuntia, joten matka taittuisi paremmin, jos lentkoneessa olisi tekemistä. Vinkkejä siis kaivataan niin aikuisille kuin lapsille.
Lentokoneeseen tekemistä
79
13733
Vastaukset
- Terminaalihoitoon
Hei.
Jos vaan kotoolta löytyy niin Ipad on hyvää ajanvietettä koneessa. Sitä tutkimalla ja pelaamalla matka taittuu nopeasti. Lukutoukille kirjoja. Myös meidän perheessä vihko ja penaali on aina koneessa mukana. Voi vaikka pelata hirsipuuta tai ristinollaa tai ihan vain piirrellä. Nukkumista kannattaa kokeilla, vaikka kunnon uuneen ei pääsekkään. Itse odotan aina innolla ruokailuja, lennon kohokohtia. Lentokonessahan on myös minitv, joten siinä pyörii elokuvia yms. ja joissakin niissä on kosketusnäyttäjärjestelmä, joten pystyy itse valitsemaan elokuvia, tv-ohjelmia ja pelejä, mitä kukin haluaa katsella ja pelailla. Myös kunnon musa MP3-soittimesta ei ole huono vaihtoehto. Toivottavasti noista oli edes jotain hyötyä. - vitsi1
kymppi kerho ,sitä suosittelen,heh
- Vitsi 2
Pää täyteen,niin aika menee,kuin siivillä ja ei aikaakaan,kun olet jo perillä.Vitsi,vitsi.Valitettavan usein näkee reissullansa moista.
- nupittaa
Voi olla tietysti kohteesta kiinni, mutta itse en ole kertaakaan Kreikan lomillani moista nähnyt, tosin kerran 80-luvun lopulla Kreetalta palatessa näin, että aika paljon oli tullut nautittua. Kiinnostavaa näissä olisi kertoa tarkemmin mitä ja missä, eikä heitellä hatusta omaa yleisketutusta peilaamalla asioita.
- mmmmkkiiiiiiiiiii
norwegianilla on wifi.
- Never again
Joo ja sillä pääsee vaan norwegianin sivuille. Muutenkin kyseinen lentoyhtiö on kertakaikkiaan huono. Henkilökunta on todella töykeää ja hinnat pilvissä. Esim 0.5 l vesi 3,5€...
- jippuli1
Never again kirjoitti:
Joo ja sillä pääsee vaan norwegianin sivuille. Muutenkin kyseinen lentoyhtiö on kertakaikkiaan huono. Henkilökunta on todella töykeää ja hinnat pilvissä. Esim 0.5 l vesi 3,5€...
Kyllä sillä pääsee ihan kaikille sivuille... :)
- D:W.
Me lennämme yksityiskoneella.
Kuka noissa sillipurkeissa jaksaa oleilla?- huoh!
Aivan järkyttävän ihana vastaus viestiin.
Tosiasiassa sinä matkustaisit vaikka ruumassa, jos joskus kanarialle pääsisit.
- matkaajamamma
Lasten iästä riippuen, mukaan esim. puuhavihkoja, värityskirjoja ja kyniä, isommille lapsille lukemista, joku pelikone tai puhelin jossa pelejä, pelikortit (meillä monesti pelattu Unoa lentokoneessa), vanhemmille lukemista, musiikkia. Tuo jo mainittu ipad tai iphone on hyvä ajanviete.Samoin pientä naposteltavaa voi ottaa. Kummasti ne pienet rusinapaketit ja tikkarit ilahduttaa matkan varrella. Eikä se 6h kuitenkaan niin mahdoton aika ole ja lennot on yleensä ihan inhimilliseen aikaan, toisin kuin nuo yönyli menevät Aasian lennot joilla on sitten melkein tuplasti pituutta.
- 12+29
Melkoinen ADHD pitää olla ellei kuutta tuntia voi olla tekemättä mitään.
- 29+12
Melkoinen tylsämieli pitää olla ellei kuutta tuntia voi olla tekemättä muuta kuin katsoa edessä matkustavan selkänojaan.
- hUOkaa
Voi mikä kysymys aloittajalta.
PullaMÖSSÖT matkustaa..- uykgj,bh
Muutkin matkustaa kuin tommoset pätevät
itteään täynnä olevat pa...t
- Järkeä saa käyttää
Taas näitä uusavuttomien kyselyjä. Peruuta matka jos et itse keksi mitään.
- Matkustelijaperhe
Meillä on pakattu lapsille käsimatkatavaroihin värityskirjat ja kynät, Uno-kortit, sarjakuvia, ompelukuvia. (Ne on ihan käteviä myös lomakohteessa, hiljaisina hetkinä, kun muksut kaipaa tekemistä, tai perhe haluaa viettää välillä rauhallista "koti-iltaa".) Lisäks lapset on pelanneet matkoilla vanhempiensa puhelimilla. Aina on matkatavaroissa myös pikkunaposteltavaa, jota tarjota, jos alkaa penkki tuntumaan puuduttavalta ja paikallaanolo vaikealta.
Alle vuoden ikäisten kanssa kaikki pitää olla helposti ja nopeasti saatavilla - tutit, tuttipullot, piltit ja pikkunaposteltavat. Eikä se pikkuisen hammaskalustoa vaurioita, vaikka pari kertaa vuodessa syö lentsikassa mennen tullen tikkaria, parempi toimia niin ettei kanssamatkustajien tarvitse kuunnella jatkuvaa kitinää. Just kuivaks oppineille oon laittanu matkalle vaipan, jos sattuu olemaan jonoa vessaan niin, ettei heti pääse ku tarve tulee.
Näillä on pärjätty matkat, joita on tehty 0-6 -vuotiaiden kanssa, ja lapsia on aina ollut enemmän kuin aikuisia.. Ja koneessa on istuttu penkillä koko matka lukuunottamatta vessareissua. Kyllä lapset osaa sen siinä missä aikuisetkin, varsinkin kun isommille ennalta kertoo, miten koneessa toimitaan. - vaikeeta on koneessa
Olen koneessa vain ryypännyt,koska kukaan ei pelaa kanssani uuno- korteilla :(
Loppumatka menee mielestäni paremmin ja tilaakin on enempi,vaikka olenkin kiva ja
pieni !! 190cm 107kg :))) - matkustajamamma
Parempihan se on että lapsilla on koneessa tekemistä ja aika kuluu niin ettei tarvi alkaa kiukuttelemaan. :) Se kun ei ole kivaa kenellekään. Omat lapseni ovat onneksi vauvasta alkaen lennelleet tiheään tahtiin pitkiäkin lentoja niin ovat tottuneet matkustamaan. Välillä näkee lennoilla lapsia joille tuntuu olevan todellista tuskaa vaikka on esim. vain neljän tunnin lento. Lapsia on erilaisia, joillekin on helppoa istua monta tuntia paikoillaan mutta toisille se on hankalaa. Jos tietää lapsensa olevan helposti tylsistyvää tyyppiä, sitä pikkupuuhaa todellakin kannattaa keksiä ettei kanssamatkustajilla mene hermot ja lomafiilis pilalle.
- tinzeboy,,
Mulla kävi niin että viime lauantaina kun tulin Gran Canarialta ( sama lento aika kun Teneriffalta ) ostin lauantain Iltalehden Canarialta, niin 3 tuntia meni liitteineen lukiessa sitten kun oli ruokailu välissä, niin loppu aika meni mukavsti elokuvaa kts. Eli hommoo luettavaa niin aika menee mukavasti.Hyvää lomaa :)
- helppoheika
Kyse on todella lyhyestä lennosta ,..6 tuntia on hep hep pyräys verraten pitkiin kaukolentoihin joissa on jopa pakko nukkua parin napanterin jälkeen,..lol
- pitkämatkalainen
Näin on, eihän kuudessa tunnissa ehdi tekemään oikeastaan mitään kun koko ajan lentoemot häiritsee tarjoilullaan tai jotain myymässä. Ei hetken rahaa edes musiikin kuuntelemiseen.
Toista on 12 tunnin lennoilla jossa alkaa jo paikat puutua ja siksi pitää osa matkasta seisoskella käytävällä. Nukkumisesta ei tule mitään ainakaan keskikoneessa, moottorit huutaa vieressä. Onneksi uusissa Airbuss 330 on jokaisella oma DVD josta voi itse valita mitä katsella, TV viihdettä tai kokoillan elokuvia mutta miksi pirussa ei suomeksi tekstitettyjä rainoja kuin pari ja äänentoistokin surkeista surkein.
Jos kotona pystyy katsomaan telkkaa yhtä soittoa kuusi tuntia niin mitään ongelmia ei luulisi kertyvän siitä että istuu saman ajan lennolla. - pieni oikaisu
pitkämatkalainen kirjoitti:
Näin on, eihän kuudessa tunnissa ehdi tekemään oikeastaan mitään kun koko ajan lentoemot häiritsee tarjoilullaan tai jotain myymässä. Ei hetken rahaa edes musiikin kuuntelemiseen.
Toista on 12 tunnin lennoilla jossa alkaa jo paikat puutua ja siksi pitää osa matkasta seisoskella käytävällä. Nukkumisesta ei tule mitään ainakaan keskikoneessa, moottorit huutaa vieressä. Onneksi uusissa Airbuss 330 on jokaisella oma DVD josta voi itse valita mitä katsella, TV viihdettä tai kokoillan elokuvia mutta miksi pirussa ei suomeksi tekstitettyjä rainoja kuin pari ja äänentoistokin surkeista surkein.
Jos kotona pystyy katsomaan telkkaa yhtä soittoa kuusi tuntia niin mitään ongelmia ei luulisi kertyvän siitä että istuu saman ajan lennolla.jos tarkoitat Finnairin A339 koneita niin ovat kaikkea muuta kuin uusia mitä lomalennoilla käytetään...ja istuinväli on se pienin mitä laki sallii...ja se on todella pieni.....
- korjataan
pieni oikaisu kirjoitti:
jos tarkoitat Finnairin A339 koneita niin ovat kaikkea muuta kuin uusia mitä lomalennoilla käytetään...ja istuinväli on se pienin mitä laki sallii...ja se on todella pieni.....
pieni korjaus.... Finnairilla ei ole konetyyppiä A339, itseasiassa ei ole valmistajallakaan. A330 löytyy 8 kpl, joiden keski-ikä on 2,9 vuotta.
Boeing 757, jolla tehdään valtaosa "keskipitkistä" lomalennoista, on finnairilla 4 kpl, näiden keski-ikä on reilu 14 vuotta.
- ihanatlapsosetkonees
Tarviiko niitä pikkupentuja joka paikkaan raahata?
Loma pilalla ja eikä ne ihan pienet ees tule ikinä muistamaan koko matkasta mitään
muutakun jos kuvista näyttää.. Kato olin 2veenä kanarialla, jee!
Hohhoijaa.
Laatuaikaa perheen kanssa.. joo menkää vaikka serenaan.- Matkustelijaperhe
Minkä takia niiden lasten pitäis muistaa, että ovat olleet Kanarialla? En käsitä. Meidän perhe matkustaa eri kokoonpanoilla 1-4 kertaa vuodessa lomalle varmaan aurinkoon. Päätarkoituksena on yhdessäolo mukavassa ympäristössä, missä kukaan ei tule häiritsemään työasioilla, eikä muutenkaan. Työpuhelimet pidetään joko suljettuna, tai niihin vastaaminen annetaan kotimaassa toisen henkilön huolehdittavaksi loman ajaksi. On luksusta mennä hedelmäkauppaan hakemaan iso kassi tuoreita hedelmiä ilman ahdistusta siitä, että joku siellä kiskaisee hihasta kysyäkseen "pikaisesti yhtä pikkujuttua".
Ja tuosta muistamisesta yleensä... 3-vuotiaasta eteenpäin meillä muistetaan monia asioita mitä lomalla on yhdessä tehty, ei niinkään sitä missäpäin maailmaa on matkustettu. Yhtään kotimaata väheksymättä (kotimaan matkoja tehdään muutama vuodessa lähinnä yhdessä ystäväperheiden kanssa) olen kuitenkin sitä mieltä, että en jaksaisi viikkoa, saati sitten kahta missään Serenassa viettää. Ja kyllä - meillä matkustetaan vanhempien päättämissä paikoissa, toki valintoja tehdään paljon koko perheen ehdoilla.
- Harri Repomies
Helpostihan 6 tuntia kuluu. Kuudessa tunnissa ennättää lukea muutaman sata sivua kirjaa ja kun kuuntelee musiikkia niin aikahan sujuu kuin siivillä.
- Himojuoksija
Minä kuntoilen lentokoneessa.
Laitan jo Seutulassa lenkkarit jalkaan ja heti kun ollaan matkakorkeudessa, alan juosta lentokonetta päästä päähän.
Toki olen kaikki ottava huomioon ja en juoksentele esimerkiksi tarjoilun aikana.
Lentoaikana ehtii saada hyvän kuntopohjan, että sitten perillä juosta maspaloksen hiekkadyyneillä aamusta iltaan shortsit jalassa. Että kyllä 6 tuntia loppuu liian äkkiä
Lomat ovat juoksemista ja kuntoilua varten, ei löhöilyä jossain altailla ja rannalla.- kanarianmies.fi1
Kuntoilee meen määki inglesiin, mut lentsikassa vois seksii hyvin,ehdotan 10 kerhoo sinne.
Etupenkit vois varata sitä tarkotusta varten.
Kunnon naiminen kuluttaa energiaa enemmän kuin juoksu pitkin käytävää. Nii-ja se tekee hyvää aaaa - trrtd ttyh6tr 6y 6y6
kanarianmies.fi1 kirjoitti:
Kuntoilee meen määki inglesiin, mut lentsikassa vois seksii hyvin,ehdotan 10 kerhoo sinne.
Etupenkit vois varata sitä tarkotusta varten.
Kunnon naiminen kuluttaa energiaa enemmän kuin juoksu pitkin käytävää. Nii-ja se tekee hyvää aaaakuka sulle tuon kertoi....
- kympin sakkia.
trrtd ttyh6tr 6y 6y6 kirjoitti:
kuka sulle tuon kertoi....
finnair kertoi että naima-aslakeille tulee oma eturivi :DDD
- sanaheikki
Helppoja ristikkolehtiä on mukava täytellä
- perskeles sentään
Mutta teeppä vaikeita niin et ehdi saada valmiiksi kun 6 tuntia on jo mennyt.
- tämäkin ilo
Lapsia varten otetaan satukirjoja tai sarjakuvia. Koska lentokoneessa voi puhua, siellä voi myös lukea ääneen.
Hyvällä tuurilla lapsi nukahtaa satua kuunnellessaan. Toisaalta lapsi voi olla innoissaan, kun kerrankin äiti tai isä ei sano, että nyt nukutaan, vaan lukee, lukee ja lukee.- A330
En pysty keskittymään kirjan lukemiseen, jos joku lähistöllä lukee ääneen, se on todella ärsyttävää.
Lukeminen ääneen on aivan ihan eri asia, kuin normaali keskustelu.
Eiväthän suomalaiset yleensä keskustele koneessa, eivät edes tervehdi, kun tulevat
viereen istumaan,
- kesää odotellessa
ite (13 v) otan aina Turkin matkoille jonkun hyvän kirjan mukaa mieluite sellane jossa yli 500 sivua ettei lopu kesken sen kerkee siinä lennon aikana hyvin lukea(Sinnehän lentää siis vaan 3½ tuntii). Sit ne lentokoneessa tulevat elokuvat on iha hyviä jos ei muuta keksi. Mutta joillekkin pienille lapsille kannattaa just antaa jotai paperia ja kyniä tms. koska se lasten itku on ärsyttävää. Tai siis ei sillä ei sille voi mitää jos paine tuntuu inhottavalta.
- Kanarian tulokas
Moe
Lukeminen on minun mielestäni paras ajan viete lentomatkalle. Koneiss näytetään myös usein ihan mukavia elokuvia.- don Luis
Toista kertaa kauden aikana matkustaessa huomaa,että filmit ovat samat kuin ekalla kerralla!
- ai saatura
don Luis kirjoitti:
Toista kertaa kauden aikana matkustaessa huomaa,että filmit ovat samat kuin ekalla kerralla!
Onko uusinnat iskeneet jo yläilmoihinkin?
- oon usein lennossa
Aikuiset ja kyllä mielestäni 17-vuotiaatkin voivat ottaa konjakkia ja viiniä. Oman kokemukseni mukaan ne nousevat erityisen miellyttävästi hattuun Airbus-321:n sisällä kyhjöttäessä. Suosittelen äänekästä huutelua ja sormien napsuttelua, kun haluatte saada lentoemännän huomion.Juoda kannattaa niin paljon, kuin vain sielu(tai keho) sietää, sillä sehän on ilmaista.
Kannattaa kokeilla laskea ja nostaa penkin selkänojaa tasaisin väliajoin: se ärsyttää kivasti takana istuvaa kanssamatkustajaa. Ärsyyntymisen voi kuulla mm. huokauksista ja selkänojaan potkivista polvista mutta ei koskaan henkilön suusta, ainakaan jos suomalainen turisti on kyseessä.
Yksi kiva jekku on pistää rööki mahd. näkyvästi korvan taakse, tai jopa suuhun ja kävellä muinamiehinä vessaan. Polttamaan en kuitenkaan suosittele, ellei sinulla ole liikaa rahaa.
Lapset voi opettaa pelaamaan "kukahan on terroristi"-peliä. Varsinkin jos jos matkan lähtöpaikka tai päätepiste on jokin etelänmaa.- Oon usein lennossa
Niin ja siellä turistiluokan penkilläkin on usein se fleece-viltti, jonka alla aikuiset keksivät monennäköistä kivaa.
- lentopelko
Mikä avuksi, pelkään lentämistä ja ajattelen sitä viikkoja ennen lähtöä .
Maha ja keho oireilee,on tunne ,että lento putoo ja kuolen.
Taasen matka lähellä ja sama tunne vaivaa .
Lennot olen varmaan happivajeella kun jännittää .
Alkoholi pahentaa oireita,korviin ja päähän käy kipeetä vaan enemmän.
Lentotulpat korvissa auttaa,mut eivät poista jännitystä kehosta.
Useat lennot ovat auttaneet,eivät kuitenkaan riittävästi.
Tämän vaivani kanssa on tekemistä,muuta en ehtisikään lennoilla.
En varmaan ole ainut tällainen,mikä avuksi ??? - työkseen lentävä
Jos pelkäät lentämistä niin kuinka uskallat mennä henkilöauton kyytiin, se ei putoa mutta riski kolariin on moninkertainen. Kokeile jotain rauhoittavaa lääkettä, kyllä lääkäri tietää.
- Al-Haqqani
Yhtä suurta hupia on yrittää salakuljettaa räjähteitä ja polttonesteitä lentokoneeseen. Voi hyvin leikkiä ko. leikkiä kaverin kanssa ja katsoa kumpi jää kiinni tarkastukseen.
- Jani Toivola
Mene lentokoneen vessaan tumputtaan.
- Ei oo totta
Vedä idiootti kunnon kännit! Niin ne on menny 12 h lennotkin mukavasti...
Tai no jos oot joku köyhä, eikä oo varaa siihen.. Niin sit suosittelen edellistä kommenttia.- valelääkäri
Taas unohdit lääkkeesi ! hoitajan joka vaihtaa vaippasi tulisi katsoa et otat ne.
Pillerit mitä päähäsi syöt eivät tehoa,mene lääkäriin ja pyydä päivitys lääkkeillesi .
Jos apua uusista lääkkeistä ei ole,muuta Tukholmaan kotirouvaksi :)
Ps: vinkkinä jos menet ,hanurirasva halpaa 5e 5 litraa pyydä hoitajalta se 5e,
Alkoholi ja pillerisi sekottavat pääsi,et saa käytää alkoholia ollenkaan!
Rasva vaan neuvoksi,ettei molemmat päät kipeytyisi siellä Tukholmassa :)))
Toivon todella, että saat päähäsi parempi lääke ja parempaa tulevaa :))))
- kanariararfra4533f
Kyllä norjalaisten netti toimii hyvin. Et ole varmaan osannut käyttää sitä. se katkesi meidän kanarianmatkalla 3 kertaa, mutta tuli takaisin nopeasti. Ei oo kuitenkaan niin nopea netti, että voisi elokuvia kattoa, mutta iltalehet, face ja muu kyllä.
- bjkhgfdrtyuiim
Itse sain avun lentopelkoni voittamiseen Alprox -lääkkeestä. Lääkäriin, apteekista lisäksi korvatulpat. Ei satu laskeutumiset korviin. eikä haittaa hotellin melut.
- kaikkea sitä
Ota kirja mukaan tai ajattele syntyjä syviä, yritä nukkua. Oletko eka kertaa koneessa. Hurjaa.
- h690uj5yjyywbn tr
Voi tätäkin keskustelua. Ei liene alkup. postaaja koskaan kuullut kirjoista? Usko pois, hyvän kirjan lukeminen tekisi sinullekin hyvää.
- Matkailijaperhe
Ei se lukeminen kaikille niin helppoa ja mukavaa ajanvietettä ole, kuin sinulle tuntuu olevan. Ja minulle. On niitäkin, jotka eivät pahan lukihäiriön vuoksi pysy kunnolla edes kärryillä lukemastaan, varsinkin jos ympärillä on runsaasti häiriötekijöitä niinku lentokoneessa esimerkiks on. Ja on niitäkin, joilla lukeminen lentokoneessa aiheuttaa samalla lailla huonon olon kuin lukeminen autossa, junassa tai muussa liikkuvassa ajoneuvossa. Että vaikka niistä kirjoista on varmaan jokainen kuullut, niin ei silti passaa olla ylimielinen!
- neuvo88
Matkailijaperhe kirjoitti:
Ei se lukeminen kaikille niin helppoa ja mukavaa ajanvietettä ole, kuin sinulle tuntuu olevan. Ja minulle. On niitäkin, jotka eivät pahan lukihäiriön vuoksi pysy kunnolla edes kärryillä lukemastaan, varsinkin jos ympärillä on runsaasti häiriötekijöitä niinku lentokoneessa esimerkiks on. Ja on niitäkin, joilla lukeminen lentokoneessa aiheuttaa samalla lailla huonon olon kuin lukeminen autossa, junassa tai muussa liikkuvassa ajoneuvossa. Että vaikka niistä kirjoista on varmaan jokainen kuullut, niin ei silti passaa olla ylimielinen!
VETÄKÄÄ PAMEJA
- jjbbnn
nuku
- Mss9
Siis mikä helevetin minitv?
- amanda99
jaksat valittaa 6sta tunnista! itellä edessä tukholma-chigago-las vegas! milloinkahan tulee takaisin koneet, joissa saa polttaa röökii?
- amanda99-provolle
Tukholma-Chicago (ei chigago, kuten kirjoitit) lento kestää noin 9 tuntia, eli noin 2½ tuntia enemmän kuin kanarialle. Onko se sinusta pitkä matka? Las Vegasiin lennat eri koneella Chicagosta ja voit röökata posket lommolla odottaessasi sitä lentoa.
- amanda99
amanda99-provolle kirjoitti:
Tukholma-Chicago (ei chigago, kuten kirjoitit) lento kestää noin 9 tuntia, eli noin 2½ tuntia enemmän kuin kanarialle. Onko se sinusta pitkä matka? Las Vegasiin lennat eri koneella Chicagosta ja voit röökata posket lommolla odottaessasi sitä lentoa.
eikun chigago. tässä mun hotelli siellä
http://www.hotel.info/fi/courtyard-chigago-by-marriott-oakbrook-terrace/hotel-8053/ - Springfield
amanda99 kirjoitti:
eikun chigago. tässä mun hotelli siellä
http://www.hotel.info/fi/courtyard-chigago-by-marriott-oakbrook-terrace/hotel-8053/Ei se Chicago muutu Chigagoksi vaikka joku törppö hotels.infossa ei osaa kirjoittaa.
- kohtuukäyttäjä
Itse olen tavannut ryypätä lentomatkat,ei tule aika pitkäksi kun sammuu usein jo asemalla juotujen voimasta jo alkumatkasta
Kunnon kännit, mieluiten omasta tax free-pullosta niin lento menee sukkelaan. Kanssamatkustajillakin hauskaa tekemistä kun voivat paheksua örvellystäsi.
- Golf mailat mukaan
Me pelataa aina Golfia lentomatkoilla. Kuluu aika nopeammin pelatessa
- Sofi Oksanen
Kirjoita romaani. 6 tunnissa ehtii hyvin kirjoittamaan sellaisen lyhyen 50 sivuisen kirjan verran. Lentoemoilta voi kysyä sopivia paikanimiä, mihin sijoittaa keksimänsä tarinat.
Viimeksi kirjoitin romaanin Mihin tyttöset katosivat? Lensin maaliskuun alussa teneriffalle, mut matka meni nopeesti kun luin lehteä ja tein kryptpoa/ristikkoo. Eikä se 6h ny niiiin kauaa kestä :9
- Meidän ratkaisu
Pelaan kavereiden kanssa aina hevospooloa lentokoneessa. Menee matka mukavammin ja saa liikuntaa samalla.
- j0rma1
Ottaa läppärin tahi tabletin mukaan ja laittaa HC-erotiikkaa pyörimään, ilman kuulokkeita tietenkin, menee muutaa tunti lepposasti, loppu aika menee Kalle lehtiä ja meukowia nauttiessa.
- jykfyl
Itse väsytän itteni äärimmilleni, jotta nukun koneessa ja levänneenä herään kun aletaan laskeutumaan.
Kyllä se lentomatka nopeasti menee.
Mutta jos nukkumaan et pysty, niin hyvä kirja ja tietsikka mukaan.
Lapsista en tiedä, kun sellasia ei ole.. joku hyvä peli??? muuta en keksi. - 10 000 mileclub
Lapset pelaa penkissä sillä aikaa Pleikkaa kun iskä ja äiti hoitaa itsensä kymppikerhoon.
- kuolen nauruun
ai paskahuusissa.....on mahtavaa varmaan......
- SPLITtaaja
Just tässä kuussa matkasin Kroatiaan Norwegianin uudella737:lla, kerran ennenkin olen samaa yhtiötä käyttänyt. Mukana oli pieni tabletti, ei ollut ajankäyttöongelmia kun WiFi:n avulla pystyi surffailemaan, katsomaan uutiset Yle Areenasta ja jonkun muunkin ohjelman, Skypellä chattailemaan ja kuuntelemaan Spotifyillä tablettiin tallennettuja biisejä. Lentokoneen sijainnin saattoi myös nähdä tabletin kartalla reaaliaikaisena. Olisi voinut katsoa myös elokuvia, 7€ kappale. Tuo hinta kuten tarjoilukin on ryöstöhintaista. Saman hintainen on kahvi ja halvin pulla. Virolainen henkilökunta oli kyllä mielestäni ihan ok ja ajoissa varattu matka muutenkin oikeasti puoli-ilmainen. Penkit nahkaa ja jalkatilaa tavallista enemmän.
- plöträäjä
Heh, heh. Etkö tosiaan erota muovia ja nahkaa toisistaan?
- terveisiä Suomesta
Ja suomalaiset sivistyneitä-kö? kysyjä kysyy asiallisen kysymyksen.
Kaiken maailman törkyt_ r_at siihen vastaa, itsekkyys huipussaan.
Tuollaisille saisi olla pelkkä menolippu, paluuta ei ollenkaan. - veeksuttii
no len siis 14 ja tuota viimeksi kun espanjaan mentiin niin pelattiin sellaista peliä että oli kartta mukana ja sitten piti katsoa kartasta että missä kohtaa ollaan ja että mikä maa on kyseessä ja kun tuttu oli se kapteeni niin päästiin ohjaamoon :D
- pinkkihalinalle
Tiedän että viseti on vanha mutta vastaan ihan vain koska jotkut kaipaavat vieläkin neuvoja :)
- Matka Afrikantähti peli oli hyvä, ne "kolikot" magneeteilla kiinni ja sopivan kokoinen
- Elokuvat, niiden kuunteluun käyvät ihan normaalit korvanapitkin
- Puhuminen, itse saan aina jostain puhuttavaa aikaiseksi, jos et ole samanmoinen niin et voi tätä käyttää
-suunnitteluvihkoja on minulla aina mukana - vaatteita, huoneita jne suunnitellen
- nukkuminen
- ihan vaan hiljaa ja miettii, olen huomannut että aika harvoin on aikaa vaan olla ja funtsia mitä mieleen sattuu tulemaan
- pelikortit, yksinpelinä pasianssi - kiki12343
Itse olen 10 v mut me ollaan menons gran canarialle mun iso siskon äidin ja pikku siskon kanssa niin joo ja iso siskon lapsen kanssa :) mut se tietenkin alkaa hutaa:( itse mulla on aina suklaa patukka niin nami nami:) otan nää mukaan
- Uni kaveri pienemille.
- isomille kantsii ottaa MP3-soittimen ja Tabletin.
- mulla on aina mukanaOne Direction lehtiä:P
- läppäri.
- joku mini laukku jossa on värikyniä lehtiä kirjoja ja niin kun Tiimarista saa väritys kuvia- Jeesus Näsä
...ja kuulokkeet siihen läppäriin, jos on tarkoitus pelata. Muuten Peppi Pitkätossua tms. idioottimaista peliä huutava läppäri joutuu todennäköisesti onnettomuuteen ja menee palasiksi.
- kyllästynyt
voi vittu psykää suuomessa älkää pilatko toisten lomaa
- ljknhlkjnhlknj
jätä pennut himaan, niistä on vaan riesaa muille matkustajille matkan aikana.
Ja sä/te voitte vetää kännit.
Sit rupeette riiteleen, niin on hyvä alku pohjustettu lomallenne. - Vitsit
Voi kitti kiki12343!:) oot Best teille homot läpät kii!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077