Mulla tulee välillä sellainen että toinen korva vinkuu korkealta ja sitä ei edes välttämättä huomaa ennen kuin se korva tavallaan lyökin lukkoon joka ei siis fyysisestitunnu korvalukolta kuin esim. lentokoneessa mutta tuo vinkuva ääni muuttuu korvalukkoisen kuuloseksi ja sitten kimenee ja hiipuu pois. Korvassa tavallaan tuntuu samalta kuin joskus kaiuttimissa lähtee kiertää ääni, paitsi että tunne ei siirry toiseen korvaan.
Monesti luulen että joku sähköinen laite vinkuu korkealta kunnes tulee tuo "lukon" tunne ja tajuan että se onkin oma korva josta ääni kuuluu.
Mulla korvat soi "aina", mutta en huomaa sitä kuin joskus jos on hiljaista ja sitä erikseen ajattelen tai jos ei uni tule niin hiljaisuudessa se saattaa alkaa piinaamaan. Mutta en jotenkin miellä sitä tinnitukseksi koska ääni ei ole piippaava vaan vinkuva/ soiva, tunne kuin olisi kuunnellut musiikkia liian kovalla ja korvat olisi siitä jääneet soimaan. Tämä vaiva ei myöskään piinaa minua niin kuin varsinaisilla tinnituspotilailla.
Mutta tosiaan mikäköhän tuo aikasemmin mainitsemani kiertävä ääni mahtaa olla.
Jonkin verran on muitakin korvan rutinoita ja humputuksia, mutta nyt ne ovat jotenkin väistyneet kun kova stressini on hieman laantunut.
Vinkuna kiertää korvassa
korva vinkuu
0
167
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482