Minkälainen paikka/palvelu?
Amarillo Vuokatti
12
904
Vastaukset
- Kierrä kaukaa
Kierrä kaukaa. Ruoka ei hyvää ja palvelu, no....
- olenihantyytyäinen
Itse olen suht tyytyväinen, mitä nyt palvelun hitaus ja ruokien kypsyyteen voisi kiinnittää huomiota.
- t ä h ????
Pakko kirjoittaa kun luin tuon kirjoituksesi - miten HIAS...ko.paikassa on mahdollista? ainakin ruoka-aikaan seisovasta pöydästä - itestä se on kiinni ..
- N A M
Pari vuotta sitten tuli käytyä ruokatunnilla , hintaa en muista koska työnantaja maksoi. Mutta pää-ruoka oli hyvää / sai mahansa täyteen....todella tuoretta leipää..hyvää asiakaspalvelua - SUOSITTELEN! ..Pitäs viiä joskus muija syömään sinne, hyvä paikka siis!
- pk577
Hyvät ruuat, palvelukin nopeaa jos ei hirveästi sakkia ole. nälkä ei vaan tahdo annoksilla lähteä.
- Lounas
Alkukeittojen taso noussut, jopa herkullisia
- kaesu3
taso laskenut,tarjoilijat tylyjä ja ruok raakaa.... :(
- työmaaliik
Kävin ekaa kertaa työpaikan kutsumana nyt syksyllä. Paikka siisti. Tosin paljon korjaamattomia astioita pitkin pöytiä. Ruoka-annokset pieniä. Nälkä jäi, siis ala carte listalla. Vähän panostaisin siisteyteen ja siihen, että ihan tavis suomalainen ruoka maistus paremmin , ku pelkkä tex-mex!
- 1oss
hyvät pöperöt on, ja monipuolisesti ruokaa, leipää, salaattia, juomaa, jälkiruokaa... siis ainakin buffetlounaalla... alacartekokemusta ei ole
- eipä ole kaksista
Ei multa tarvitse aterioinnin aikana KOLMEEN kertaan käydä kysymässä "MAISTUUKO?"
Kyllä se kerta ihan riittää.- Hyvää oli -Kiitos!
SE katos välitti sinusta ! että maistuiko , -jos ei olisi kysynyt , TÄÄLLÄ varmaan valitettaisiin että "välinpitämätöntä" ? ...turhaa VALITATTE milloin mistäkin !
- kotkaaaaaa
Kerran nu s s i n yhtä kotkaa naisten vessassa siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468