Olin joutunut lähtemään Jonilta pikaiseen koska hänen vanhempansa olivat palanneet kotiin. Illalla facebookissa joni ei jostain ihmeen syystä vastannut viesteihini. Asia jäi vaivaamaan minua illalla sängyssä. Runkatessani mietin yhteistä suudelmaamme. Pian tunsinkin jo kädellä tutun lämpimän nesteen. Otin talouspaperin ja pyyhin vatsani jolle olin laennut.
Seuraavalla viikolla koulussa koitin löytää jonia mutta hänen kavereittensa mukaan hän ei ollut koulussa. Vietin juhan kanssa väli tunnit jutellen niitä näitä. Juha ehdotti että tulisin koulun jälkeen heille. Olin aika maissa ja hyväksyin ehdotuksen.
-Ooksä ihan kunnossa? Oot vaikuttanu aika poissaolevalta tänään, juha kysyi minulta kävellessämme kohti juhan kotia.
-Juu oon mä väsyttää vaan niin pirusti. En saanu viikonlopuna oikein unta, sanoin.
Pian olimme jo juhan kotona. Juha meni tietokoneelle ja käski minua avaamaan pleikan. Pistin black opsin levyn sisään. Kuulin kuinka Juha rupesi avaamaan vyötään.
-Mä käyn kusella nopee, Juha sanoi kävellessään ohitseni. En voinut olla katsomatta Juhaan hänen kävellessään ohi. Etumus näytti selvästi pullottavan. Koitin pitää ajatukseni kasassa. Pian kuuluikin jo vessan vetämisen ääni ja lähenevät askeleet.
-Ookko lukenu paljon jo terveystiedon kokeeseen kysyin Juhalta.
- Jonkun verran mutta toi aihepiiri on älyttömän helppo. Ehkäisy, sukupuolitaudit ja muuta iisiä.
-No onhan se tosiaan aika helppo.
Juha käveli takaisin koneen ääreen. Vilkaison hetken päästä taakseni ja näin että Juhan käsi oli housuissa. Ajatus kiihotti minua.
-Mä käyn äkkiä tossa vessassa sanoin.
-juu käy vaan mä voisin vaihtaa sillä välin nää epämukavat farkut pois, juha sanoi.
-eks sä mun nähden sitten uskalla, kysyin pilkallisesti
-uskallan uskallan mutta en haluu että luulet mua homoks. Naurahdin ja lähdin käymään vessassa. Vessassa en voinut olla huomaamatta kaapin oven raosta pilkottavaa lehteä. Kuvat herättivät mielenkiintoni. Avasin oven ja selailin lehteä. Lehdessä oli komeitten miesten kuvia. Kaluni rupesi seisomaan ja se teki kusemisen hankalaksi. Laskin kollarini ja bokserini lattialle ja rupesin runkkaamaan nopeaa tahtia. Puuskutukseni kasvoi. Pian laskin jo lastin lavuaariin. Putsasin jäljet nopeasti käsipaperilla. Pesin käteni ja poistuin vessasta.
-Hei mä joudun lähteen ny mutsi soitti että kotona on ruoka, huusin juhalle.
-jaa okei nähään huomenna koulussa sitten.
Kävellessäni kohti kotia mietin Jonia ja Juhaa. Omatuntoni soimasi minua jo nyt. En tienyt mitä huominen toisi tullessaan.
Kevään toivo osa 2
Predator93
5
802
Vastaukset
- Predator93
Oho otsikossa virhe. No kommentoikaa vapaasti. Koitan oppia niistä seuraavaan osaan jonka tekemiseen ei toivottavasti mene yhtä kauaa
- Kjalle
Ihan kiva jatko. Vähän hiljasesti on kommentoitu. Taitaa olla kuollut palsta
- ¤Laakerinlehti¤
Kjalle kirjoitti:
Ihan kiva jatko. Vähän hiljasesti on kommentoitu. Taitaa olla kuollut palsta
Ei tää taida olla yhtään sen kuolleempi kuin mun aloittaessa :D
- klölkklöö
jatka vaan...
- hyvä alku
jatkoa, kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057