Kevään toivo osa 2

Predator93

Olin joutunut lähtemään Jonilta pikaiseen koska hänen vanhempansa olivat palanneet kotiin. Illalla facebookissa joni ei jostain ihmeen syystä vastannut viesteihini. Asia jäi vaivaamaan minua illalla sängyssä. Runkatessani mietin yhteistä suudelmaamme. Pian tunsinkin jo kädellä tutun lämpimän nesteen. Otin talouspaperin ja pyyhin vatsani jolle olin laennut.

Seuraavalla viikolla koulussa koitin löytää jonia mutta hänen kavereittensa mukaan hän ei ollut koulussa. Vietin juhan kanssa väli tunnit jutellen niitä näitä. Juha ehdotti että tulisin koulun jälkeen heille. Olin aika maissa ja hyväksyin ehdotuksen.
-Ooksä ihan kunnossa? Oot vaikuttanu aika poissaolevalta tänään, juha kysyi minulta kävellessämme kohti juhan kotia.
-Juu oon mä väsyttää vaan niin pirusti. En saanu viikonlopuna oikein unta, sanoin.
Pian olimme jo juhan kotona. Juha meni tietokoneelle ja käski minua avaamaan pleikan. Pistin black opsin levyn sisään. Kuulin kuinka Juha rupesi avaamaan vyötään.
-Mä käyn kusella nopee, Juha sanoi kävellessään ohitseni. En voinut olla katsomatta Juhaan hänen kävellessään ohi. Etumus näytti selvästi pullottavan. Koitin pitää ajatukseni kasassa. Pian kuuluikin jo vessan vetämisen ääni ja lähenevät askeleet.
-Ookko lukenu paljon jo terveystiedon kokeeseen kysyin Juhalta.
- Jonkun verran mutta toi aihepiiri on älyttömän helppo. Ehkäisy, sukupuolitaudit ja muuta iisiä.
-No onhan se tosiaan aika helppo.
Juha käveli takaisin koneen ääreen. Vilkaison hetken päästä taakseni ja näin että Juhan käsi oli housuissa. Ajatus kiihotti minua.
-Mä käyn äkkiä tossa vessassa sanoin.
-juu käy vaan mä voisin vaihtaa sillä välin nää epämukavat farkut pois, juha sanoi.
-eks sä mun nähden sitten uskalla, kysyin pilkallisesti
-uskallan uskallan mutta en haluu että luulet mua homoks. Naurahdin ja lähdin käymään vessassa. Vessassa en voinut olla huomaamatta kaapin oven raosta pilkottavaa lehteä. Kuvat herättivät mielenkiintoni. Avasin oven ja selailin lehteä. Lehdessä oli komeitten miesten kuvia. Kaluni rupesi seisomaan ja se teki kusemisen hankalaksi. Laskin kollarini ja bokserini lattialle ja rupesin runkkaamaan nopeaa tahtia. Puuskutukseni kasvoi. Pian laskin jo lastin lavuaariin. Putsasin jäljet nopeasti käsipaperilla. Pesin käteni ja poistuin vessasta.
-Hei mä joudun lähteen ny mutsi soitti että kotona on ruoka, huusin juhalle.
-jaa okei nähään huomenna koulussa sitten.
Kävellessäni kohti kotia mietin Jonia ja Juhaa. Omatuntoni soimasi minua jo nyt. En tienyt mitä huominen toisi tullessaan.

5

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Predator93

      Oho otsikossa virhe. No kommentoikaa vapaasti. Koitan oppia niistä seuraavaan osaan jonka tekemiseen ei toivottavasti mene yhtä kauaa

      • Kjalle

        Ihan kiva jatko. Vähän hiljasesti on kommentoitu. Taitaa olla kuollut palsta


      • ¤Laakerinlehti¤
        Kjalle kirjoitti:

        Ihan kiva jatko. Vähän hiljasesti on kommentoitu. Taitaa olla kuollut palsta

        Ei tää taida olla yhtään sen kuolleempi kuin mun aloittaessa :D


    • klölkklöö

      jatka vaan...

    • hyvä alku

      jatkoa, kiitos!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe