Moi! Olen innokas nuori matkailija ja lähdössä seikkailumatkalle! Kohteena on arvatenkin selviytjän paratiisi, eli viron tallinna! Nyt kysynkin että mitä minun tarvitsee tietää selviytyäkseni tuossa rikollisuuden ja synnin mekassa. Pakkaanko laukkuuni puukon ja teleskooppipampun? Ajattelin vierailla kaupungin pahimmassa getossa eli vanhassa kaupungissa, siellähän sitä viinaa saa ja halvalla. Mitä minun täytyy tietää selviytäkseni hengissä 4 tuntia virossa?
Tarvitsenko asetta?
Olen lähdössä seikkaluun!
2
140
Vastaukset
- perseet olalle
Et tarvitse asetta. Etkä teleskooppipamppua. Luullakseni kännien vetämiseen Virossa ei liity muuta riskiä kuin krapula ja maksavaurio.
- herra n.47
-Ei siellä mitään aseistusta tarvia, kun lähdet jonkun kaverin kanssa,-ite olen kyllä kävellyt yölläkin yksin ja hengaillut-dokaillut mestoissa,kännissä vielä-pitää vaan katsoa tilannetta,ei lähteä kaikkeihin juttuihin,-osata tarvittaessa lähteä pois "hätävarana"lopettaa tilanne,-varoa yksin pimeitä puistoja,eikä juoda itteensä siihen kuntoon että on "saalis# -voit ostaa bisset hotellihuoneeseen että illan päätteeksi.-voit vetästä "lärvit"-hotellihuoneessa tai hot-respassa.kond-mukaan se on Aidsin euroopan kärkipaikka.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.251234PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1651199- 1301041
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840