Moikka kaikki!
Matka lähestyy ja olisin utelias tietämään, että onko muita perheitä lähdössä samana aikana Hurghadaan ja mieluiten hotelli Mercureen?
Meillä mukana kaksi 12 vuotiasta tyttöä ja me vanhemmat. :)
Kukaan menossa Hurghadaan 24.2.?
11
235
Vastaukset
- minä
minä olen lähössä :)
- fiiliksissä
Ollaan ollaan..kaksi pikkuista mukana. Hotelli Hor Palace mutta perillä selviää tuleeko vaihto heti kättelyssä ;)
Ok, miksi tulisi vaihto?
- fiiliksissä
No hotelli ei oo kovin mairittelevia kommentteja saanut, ja kun noiden kahden pienen kanssa matkustaa, niin tarpeen vaatiessa ollaan varauduttu siirtymään..Hotellit näkyy olevan niin halpoja, ettei hirveitä lisäkustannuksia tuo, kun reissu muuten oli niin halpa noiden matkamessutarjouksien ansiosta :) . Mihin hotelliin te olette menossa?
- fiiliksissä
fiiliksissä kirjoitti:
No hotelli ei oo kovin mairittelevia kommentteja saanut, ja kun noiden kahden pienen kanssa matkustaa, niin tarpeen vaatiessa ollaan varauduttu siirtymään..Hotellit näkyy olevan niin halpoja, ettei hirveitä lisäkustannuksia tuo, kun reissu muuten oli niin halpa noiden matkamessutarjouksien ansiosta :) . Mihin hotelliin te olette menossa?
hups, teidän hotellihan olikin tuolla jo mainittu..
- PaljonEgyptissäMatkaillu
fiiliksissä kirjoitti:
hups, teidän hotellihan olikin tuolla jo mainittu..
Menettekö Hurghadaan vaikka sielläkin on jo levottomuuksia ja väkivaltaisuuksia?! En suosittelisi, itse vaihdoimme toiseen, turvallisempaan maahan!
- enemmän matkaillut
PaljonEgyptissäMatkaillu kirjoitti:
Menettekö Hurghadaan vaikka sielläkin on jo levottomuuksia ja väkivaltaisuuksia?! En suosittelisi, itse vaihdoimme toiseen, turvallisempaan maahan!
Kuulin, että siellä minne olette menossa, on jo ollut pitkän aikaa levotonta. Egypti on ollut rauhallinen vuosituhansien ajan. Siellä teidän uudessa paikassa on väkivaltaisuuksia!
- tino4
MITÄ levottomuuksia ja väkivaltaisuuksia muka HURGHADASSA??
Perheemme lähdössä sinnebviikon päästä, enkä ole mitään hälyttävää kuullut Punaisen meren rannikkokohteista... - täällä11
Ei ole turisteille mitään tapahtunut vain egyptiläinen perhe hieman mellakoinut. Eikä mitään levottomuuksia ole vielä havaittavissa.
- Näin on
Turistiparatiiseissa ei kukaan mellakoi. Paitsi korkeintaan turistit.
- Bluex26
Itse olen tulossa 26.2, hotelli on Triton empire Inn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237