Minkälaisilla yo-arvosanoilla pääsee pääsykoekiintiöön (ettei lasketa yo todistuksen pisteitä) vai onko se tarkoitettu enemmänkin ib ja amk puolelta tuleville?
Itselläni meni tähän asti olleet kirjotukset melko surkeasti ja luultavasti kevään kirjotuksistakaan kuin enintään yhden arvosanan korkeamman minkä sain prelistä. Laskin että joutuisin saamaan lähes täydet molemmista pääsykokeista päästäkseen Aallon tutalle noiden yo-arvosanojen takia.
TKK:lle pääsykoekiintiössä?
6
468
Vastaukset
- 3334
En suosittele koiran hankintaa ennen kuin kysyt äidiltäsi luvan. Koiraa ei tulisi hankkia hetken mielijohteesta, sillä siihen pitää olla valmis sitoutumaan sen loppuelämän ajaksi. Terrierit voivat myös olla aloittelijalle haastavahko rotu.
- empire of the world
Mitkä ovat Aallon TuTan pääsyvaatimukset? Mistä ja paljonko annetaan lähtöpisteitä? Onko mahdollista päästä suoraan sinne erinomaisilla yo-papereilla?
- åja
Aallon TuTa:n pääsyvaatimukset ovat kovat.
http://www.tut.fi/hakuinfo/filebank/728-Valinnan_pisterajat_2011.pdf
Tossa viimevuotiset pisterajat ja siinä näkyy että TuTaan vaikein päästä.
Tuotantotalous on siis koodi Tuo Aalto yliopiston kohdalla.
Pääsyvaatimukset on vaan että on suorittanut lukion tai amiksen.
Lisätietoa dia.fi - helpompi muualle
Mäkin olisin kiinnostunu tietää että joutuuko minkälaisilla yo todistuksella pääsykoekiintiöön ja millä pääsykoe todistuskiintiöön.
En hae tutalle, mutta silti kiinnostais! - apuva2
Itse pohdiskellut, että paljonkohan mun pitäisi saada pojoja tosta pääsykokeesta. Ite kirjotin fysiikka M, pitkä matikka E, englanti C, kemia C ja äidinkieli C. Näillä siis tulee se 14(?) pistettä. Kiinnostaa eniten rakennustekniikka, pitääkö mun saada yli puolet pääsykoe pisteistä vielä tohon päälle?
Jos en ihan väärin oo ymmärtäny, niin pääsykokeista saa max 20 (?) pistettä, tämä taas meinais, että tarttisin 14, joka kuullostaa melko haastavalta.- Tuleva DI
Se on kyllä max 40p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503374Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5572098Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841996Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431538- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281317KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar501244