Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TKK:lle pääsykoekiintiössä?

kiitos etukäteen

Minkälaisilla yo-arvosanoilla pääsee pääsykoekiintiöön (ettei lasketa yo todistuksen pisteitä) vai onko se tarkoitettu enemmänkin ib ja amk puolelta tuleville?

Itselläni meni tähän asti olleet kirjotukset melko surkeasti ja luultavasti kevään kirjotuksistakaan kuin enintään yhden arvosanan korkeamman minkä sain prelistä. Laskin että joutuisin saamaan lähes täydet molemmista pääsykokeista päästäkseen Aallon tutalle noiden yo-arvosanojen takia.

6

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3334

      En suosittele koiran hankintaa ennen kuin kysyt äidiltäsi luvan. Koiraa ei tulisi hankkia hetken mielijohteesta, sillä siihen pitää olla valmis sitoutumaan sen loppuelämän ajaksi. Terrierit voivat myös olla aloittelijalle haastavahko rotu.

    • empire of the world

      Mitkä ovat Aallon TuTan pääsyvaatimukset? Mistä ja paljonko annetaan lähtöpisteitä? Onko mahdollista päästä suoraan sinne erinomaisilla yo-papereilla?

    • åja
    • helpompi muualle

      Mäkin olisin kiinnostunu tietää että joutuuko minkälaisilla yo todistuksella pääsykoekiintiöön ja millä pääsykoe todistuskiintiöön.
      En hae tutalle, mutta silti kiinnostais!

    • apuva2

      Itse pohdiskellut, että paljonkohan mun pitäisi saada pojoja tosta pääsykokeesta. Ite kirjotin fysiikka M, pitkä matikka E, englanti C, kemia C ja äidinkieli C. Näillä siis tulee se 14(?) pistettä. Kiinnostaa eniten rakennustekniikka, pitääkö mun saada yli puolet pääsykoe pisteistä vielä tohon päälle?

      Jos en ihan väärin oo ymmärtäny, niin pääsykokeista saa max 20 (?) pistettä, tämä taas meinais, että tarttisin 14, joka kuullostaa melko haastavalta.

      • Tuleva DI

        Se on kyllä max 40p


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe