Hei!
Olen vakavissani ostamassa afgaania ja haluaisin omakohtaisia kokemuksia ja hyödyllisiä vinkkejä afgaanin pidosta! Luonne, hoito, turkki yms.
Niin ja tietääkö joku muita keskustelupalstoja joissa voi kysyä afgaaneista?
Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!!
afgaanin osto
2
496
Vastaukset
- niffe
Antaisin sellaisen neuvon, että etsit afgaanien kasvattajat käsiisi ja kysyt suoraan heiltä. Kasvattajat tietävät kaikista parhaiten kasvateistaan ja rodusta sekä sinulle voi avautua mahdollisuus päästä katsomaan ja tutustumaan oikeasti millainen afgaani on. Olen itse ottanut yhteyttä kasvattajiin ja minulle tulee joulukuun alusta pentu kotiin. Olen saanut oman koirani kasvattajalta kullan arvoisia neuvoja joita aijon käyttää jatkossa. Tiedätkö yhtään linkkiä koska täällä ei saa niitä julkaista, jos sinua oikeasti kiinnostaa niin laita sähköpostia minulle niin annan hyviä linkkejä.
- niffe
eihän se sähkis tässä nyt näykkään. Käy lukemassa noiden muiden viestejä niin sieltä kyllä löytyy myös linkkejä eteenpäin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094096
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921956Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311658- 1651422
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251346Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91204Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391162
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125