Mielipide?
Eli siis Joel Elias...?
Joel Elias
7
466
Vastaukset
- äippä
Nimiä annetaan pitkälti intuition perusteella ...
eli jos tunnet jonkun ÄRSYTTÄVÄN IHMISEN niin et varmasti anna lapsellesi sen nimeä.
Itselleni Joel tuo mieleen ainoastaan Joel Hallikaisen ja en lapselleni sitä nimeä antaisi vaikka tuo ihminen ei nyt niin suuremmin olekkaan minun elämääni vaikuttanut edes ärsyttävälläkään tavalla. Nämä nimijutut ovat sellaisia, että mielipiteitä voi kysyä, mutta itse on päätettävä. - Aurora
Nimessä on liikaa l- ja e-kirjaimia, mikä tekee siitä turhan pehmeän ja vaikeasti lausuttavan. Nimi kaipaa ehdottomasti kovia konsonantteja, kuten k, p, t, r..! Miten olisi lyhyt kolmas nimi noiden väliin? Aaro, Eero, Aapo, Roope jne?
Kummatkin nimet ovat erittäin kauniita erikseen. - tapani
Erinomainen nimiyhdistelmä
- Neela
Joel Elias on mielestäni oikein hyvä yhdistelmä :) Pidän kummastakin nimestä.
- Neela
... viestit ei näy... :/
- tytteliini
Jo elel ias... Jo eleli as... Meinaa vähän sekouttua nuo nimet keskenään ekan nimen loppu ja toisen alku, nimet erikseen kyllä osi ihania ja hyviä, etenkin pidän Eliaksesta!
Miten olisi joku kolmas nimi selventämään nimeä? =) Esim.
Joel Aaro Elias
Joel Harri Elias
Joel Jere Elias
Joel Jaakko Elias
Joel Kalle Elias
Joel Miku Elias
Joel Mikko Elias
Joel Petri Elias
Joel Pekka Elias
Joel Samu Elias
Joel Topi Elias
Joel Vili Elias
Mitä mieltä...? - daniele-t.
Upea nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14701