voisiko ?

näytöt puuttuu ?

voisiko musa ja tarinaketjuissa nyyhkivät kirjoittajat tehdä itkun sijaan niitä laatu aloituksia, tai edes laatuvastauksia muitten aloituksiin ?

33

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kun keikuskelen

Minä en voisi kuvitella olevani nyyhkivä tai itkuiikkanainen. Käväsen palstalla vain ja ainoastaan silloin, kun olen hyvällä tuulella.
      Mitä aloitusten tekemiseen tulee, niin en kykene tekemään laatualoituksia. Olen nimittäin maaaaailman huonoin aloitusten tekijä. Yksi syy siihen on se, että ei huvita tehdä. Toinen syy on se, että minulla ei ole aikaa vastailla vastaajille. Kolmas syy ja kenties tärkein syy on se, että en kertakaikkisesti Keksi aiheita.
      Monesti ihmettelen, että miten ihmeessä joku keksiikään tehdä sellaisen ja sellaisen aloituksen. Siihen sitten joko vastaan tai en vastaa.

Mitä laatuvastauksiin tulee, niin minä vastaan mielestäni laadukkaasti.
      Taidan olla laatunainen :)

• Rudi....

"Hei kun keikuskelen..

Laatunaiselle....
        Kiva ,kun kirjoittelit sait Rudinkin viriilin miehen eloisaksi. Tekstistäsi hohkaa niin voimakas sexuallisuus, että se sai Rudinkin viisarin värähtämään. Laita jokin vinkki olis kiva kirjoitella enenmmälti......
        Tippa tuli kyllä Rudiltakin, mutta mistä, arvaatko...

• pyhä sylvi

Ei. Tämä on minun palsta, tänne ei kukaan saa kirjoittaa mitään ilman minun hyväksyntääni. Mitä tosikkomaisempi, sitä varmemmin lupa heltiää.

• Rudi....

"pyhä sylvi "

Rakas Sylvi. taidat sinäkin olla varsinaisnen sexi pakkaus ja silti pihtari, kun et anna ilman lupaa.
        Kiitos kuitenkin edes pyydettäessä annat. Katsoitko Syvi eilisen telkka ohjelman jossa Anu Saagin laitteli niitä kuulia pimppiinsä. Mitä luulet kutitteleekö ne. Oletko muuten sinä Sylvi kokeillut moisia kuulia.....kertoisiko...

• HelluntaiHeilahaku

Tuskin, harvoin kyvyttömiltä syntyy mitään mielenkiintoista. Se vaan on niin että jos ei itse kykene niin harmistuksissaan ei voi muuta kuin valittaa. Tiedän ettei tätäkään olisi pitänyt kirjoittaa, sillä paras tapa olisi jättää moiset itkuveisut täysin huomiotta.
      Täällä pyryttää taas lunta taivaan täydeltä, mun mielestä sais piisata jo. Olen odotellut niitä Ameriikan tiedemiesten lupaamia pakkasia, ei vaan vielä oo näkyny.Päivien pitenemisestä en valita yhtään, yötön yö jo siintää mielessä. Heilaa pitäis vissiin ryhtyä ehtimään, ennen helluntaita ainakin.

• Hei kun keikuskelen

Voi eeeei, rupesko sua m.miina pillityttämään.
        Ny muaki alko räääyttämään, sun puolestas. Vähä ittenki puolesta, ei sen puoleen.
        Pitäiskö mennä laittamaan "tulisilla"-ketjuun joku itkuvirsi? On tää sen verran surkiaa tää oleminen nyt.

Ihan suupielistä tirskahtaa rääyntä-räkää, purskahtelee vaikka yritän pirätellä kuinka kovaa. Menee meikitkin uusiksi. Tää vaikuttaa nyt ihan Laatu-itkulta, ku näin kovaa alakasin pillittämään. Vuolaasti vollottamaan.

Koitetaan ny yrittää ryhristäytyä. Sanon ma.

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

Voi eeeei, rupesko sua m.miina pillityttämään.
        Ny muaki alko räääyttämään, sun puolestas. Vähä ittenki puolesta, ei sen puoleen.
        Pitäiskö mennä laittamaan "tulisilla"-ketjuun joku itkuvirsi? On tää sen verran surkiaa tää oleminen nyt.

Ihan suupielistä tirskahtaa rääyntä-räkää, purskahtelee vaikka yritän pirätellä kuinka kovaa. Menee meikitkin uusiksi. Tää vaikuttaa nyt ihan Laatu-itkulta, ku näin kovaa alakasin pillittämään. Vuolaasti vollottamaan.

Koitetaan ny yrittää ryhristäytyä. Sanon ma.

Joo'o. Kauhee itku, mulla kastuu kohta sukat. Ei voi kahviakaan juoda, maistuu ihan oudolle.

Eikä siinä kaikki. Kun en itke, olen hirveän äkänen. Tänäänkin pitää mennä ostamaan uusi digiboksi, koska vanhan KAUKOSÄÄDIN meni rikki. Kuka lie heittänyt, emmää vaan tiedä...

• Rudi...
        m.miina kirjoitti:

Joo'o. Kauhee itku, mulla kastuu kohta sukat. Ei voi kahviakaan juoda, maistuu ihan oudolle.

Eikä siinä kaikki. Kun en itke, olen hirveän äkänen. Tänäänkin pitää mennä ostamaan uusi digiboksi, koska vanhan KAUKOSÄÄDIN meni rikki. Kuka lie heittänyt, emmää vaan tiedä...

Mites "m.miinalta, vieläkö ne pöksyt kastuu muustakin kun pissatipoista...

• Rudi ....

m.miina

No mikä se m.miinaa iteketyttää. Voi sun kanssa. Pyyhi tippa pois Rudi kun saa mutikan sisää niin sit se vaan lykkii

• Rudi .... kirjoitti:

m.miina

No mikä se m.miinaa iteketyttää. Voi sun kanssa. Pyyhi tippa pois Rudi kun saa mutikan sisää niin sit se vaan lykkii

Tuo se sun mutikkasi kymmenenkin metrin etäisyyteen, ja lupaan valella se öljyllä ja hunajalla, paistaa pannussa, halstrata avotulella ja syöttää koiralle.

Pahoittelut mahdollisesta aiheuttamastani traumasta kaikille potentiaalisille viestin lukijoille.

• Ei traumaa.
        m.miina kirjoitti:

Tuo se sun mutikkasi kymmenenkin metrin etäisyyteen, ja lupaan valella se öljyllä ja hunajalla, paistaa pannussa, halstrata avotulella ja syöttää koiralle.

Pahoittelut mahdollisesta aiheuttamastani traumasta kaikille potentiaalisille viestin lukijoille.

Minulla ei etes viisari värähtänyt. Se on tosi elämän käyttöä varten. Sitten kun rahat ei riitä vai miten se Irwin lauloikaan :)

• Tänäänkin

Minä en taas ymmärrä laadusta hölkäsenpöläystä, mitä tulee aloituksiin ja vastauksiin. Taidan olla aloitekyvytönkin, muuten kuin tuon rakkaan vaimoni kanssa, ja hänen kanssaan onkin laatuseksiä.

• Rudi.....

"Tänäänkin"

Voi suakin rassukkaa. Elä ihmeessä mainosta enemmälti vaimoasi. Katsoppas minä asun naapuri rapussa ja olemme roskia videssä pitäneet silmäpeliä, kun lumet sulaa niin teemme yhdessä jo sovitun retken valko vuokkoja poimimaan tuhon lähistöllä olevaan pusikkoon

• Huti!
        Rudi..... kirjoitti:

"Tänäänkin"

Voi suakin rassukkaa. Elä ihmeessä mainosta enemmälti vaimoasi. Katsoppas minä asun naapuri rapussa ja olemme roskia videssä pitäneet silmäpeliä, kun lumet sulaa niin teemme yhdessä jo sovitun retken valko vuokkoja poimimaan tuhon lähistöllä olevaan pusikkoon

Mene sinä vaan poimimaan valkovuotoja siellä laitoksessa missä majailet kaltaisiesi kanssa. Me terveet jatkamme palstalla.

• terve perse..
        Huti! kirjoitti:

Mene sinä vaan poimimaan valkovuotoja siellä laitoksessa missä majailet kaltaisiesi kanssa. Me terveet jatkamme palstalla.

Huti !

miksi nyt noin äreä sinun muijaasiko meinaan naida. Pidä akastasi huolta. Täytyy tunnustaa nain sitä viimeksi ostikan inva wessaassa kireä oli värkki, vinku ja paukkui ens alkuun...

• illueetu

Vaikea sanoa että johtuuko näytöistä vai keskusyksiköistä.

• missä mennään

näytöt puuttuu ?

Mitähän näyttöjä kaipaat `? Eikö tässä ole näyttöä jo tarpeeksi. Parin päivän aikana olen avannut tänne kymmenkunta" musiikistakin keskustelu ketjua", En luetteloa kopsaamistani videoista.
      joka on mielestäni todella tyhmää ja aivotonta ´hommaa varsinkin kun yx ja sama henkilö eri nikeillä siirtelee videoita joihin kukaan ei viitsi ottaa kantaa..

Vedä sinä nyt vuorostasi vuorostasi kymmenkunta avausta katsotaan sitten miten ne vetää...

• uskomatonta-totta

Olet osoittanut sen kuinka keskustelupalstan taso saadaan nousemaan. Tartuit toimeen, ja loppu on palstan historiaa, siitä kiitos. Toivottavasti ylläpitäjä huomioi uhrautuvuutesi ja palkitsee sinut joko rahallisesti tai jonkinlaisella huomionosoituksella.

• hyvä juttu

Arvatenkin kirjoitelet enemmälti maapuri palstalle. Täällä jo kaivattiinkin pientä tuuletusta.

.

• haltioituva
        hyvä juttu kirjoitti:

Arvatenkin kirjoitelet enemmälti maapuri palstalle. Täällä jo kaivattiinkin pientä tuuletusta.

.

Toivotaan että hän jää tänne upeine ajatuksineen. Suuret ajattelijat ovat aina tervetulleita mihin vaan menevätkin.

• näinhän se on...
        haltioituva kirjoitti:

Toivotaan että hän jää tänne upeine ajatuksineen. Suuret ajattelijat ovat aina tervetulleita mihin vaan menevätkin.

haltioutuva @

Tuo käy jo kiitoksesta. Ei ole helppo juttu havaita jyvää akanien joukosta...

• haltioituva
        näinhän se on... kirjoitti:

haltioutuva @

Tuo käy jo kiitoksesta. Ei ole helppo juttu havaita jyvää akanien joukosta...

Tapasi kohdella suomen kieltä paljastaa sinusta myös suuren kielineron. Uudet taivutusmuodot rikastuttavat kieltä ja saavat sen soljumaan kuin keväinen puro.

• kunhan kysyn...

uskomatonta-totta@

Tässäkö koko antisi yhteiselle kirjoitus palstalle ?

• huomenta .....

Moi mestari !

Täällä on parikin saamatonta ja lahjatonta ilkimystä jotka potevat jatkuvaa närästystä, älä niistä piittaa
        Sinulta sitä tekstiä näkyy lähtevän..

• kiitos hetkistä

Kaikesta huomaa että olet kultivoitunut ja korkeasti koulutettu sanan taitaja. Suuria ajattelijoita eivät yhdyssana- tai kielioppiasiat orjuuta. Kun ajatus kulkee niin ei jää aikaa miettiä nippeleitä, antaa vaan viisauden tulla, kummuta suoraan sielusta ja sydämestä.

• naurettava olet

Jos ei kiinnosta, miksi pitäisi? Musaketjulla on omat kuulijansa johon sinä et ole tyytyväinenkö,, asia parantuu sillä et teet itse niitä loistavia aloituksia ja keräät ketjuusi samanhenkisiä viesteilijöitä.
      Ei mitään rutinaa keneltäkään :))

• niinpä niin..

"naurettava olet"

Niinkö on. Ei todellakaan videoiden kopiointi vaadi kovin suuria älynlahjoja. Harvapa niitä edes availee. yx ja sama henkilö niitä pääasissa copsaa.
        Tällä olen parissa päivässä avannu tälle palstalle n. 10 uutta ketjua ottaen "avaukseen" video kopion todennut ,että ne vetää. Musiikki kopiot eivät vaadi avaajiltaan suuriakaan juurikaan suurempia älyn lahjoja, ketjun rakentaminen onkin sitten eri asia
        joten laittakaa vaan musaa kehiin osaamattomia ja saamattomia täällä tuntuu riittävän...

• juso.....

kiitos sinulle varsinainen väri läiskä oletkin. Luulin palstan kohtalon olevan saman kuin 40 pois kuihtuva palsta.

• kaikki puuttuu

Tässähän se näyttääkin olevan varsinainen laatualoitus, useimmista vastauksista puhumattakaan.

• mitenkä se näin

minähän se olin.
      Ihme kirjoittaja kertoi poistaneensa useita ketjuja oalstalta, niin näyttäs tapahtuneen. Kertoi vielä kurkaavansa tänne kun uudet viestit taas vähenee tottahan sekin on. 250 viestiä on pudonnut 130 neen......

• En nyt jaksanut lukea noita muita vastauksia joten voi olla että sulta on jo kysytty.
      Eli minkälaista laatuvastausta odotat tähän alotukseen jossa ei nyt tunnu sitä kuuluttamaasi laatua olevan ollenkaan?

• Ei voisi, jokainen ilmaisee itseään eikä sinua tai minua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      32
      4640
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2267
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1770
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1698
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1482
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1382
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1045
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1014
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      981
    Aihe