Tuhoutuiko kyseinen tanssilava tuhopoltossa vai purkivatko vassarit sen itse huonokuntoisena ?
Karangan tanssilava
11
3283
Vastaukset
- Wan Kah
Se paloi. Sun mutsis muuten oli vassari, niinkuin koko suku koiria myöten.
- Jortaanin lava
Oliko tuhopoltto?
Selvisikö sytyttäjä? - J-pennasen varjo
J-pennanen kävi taas kirjaston koneella naputtelemassa tekstiä, ja häipyi sitten Tojotallaan koloonsa.
- Niimpä varmaan
Itse olet tojollasi voinutkin lymyillä kirjastoissa.
Vai peräti latuskalla.
Mitä tulee nuihin kirjastoihin,niin ne kaikki ovat saman kaupungin tietoverkon takana.
Eli Pääkirjasto, Lehtikangas, Lohtaja ja Otanmäki.
Minkä kirjaston pihalla siis pennisen näit ? - Mahdoton yhtälö
Niimpä varmaan kirjoitti:
Itse olet tojollasi voinutkin lymyillä kirjastoissa.
Vai peräti latuskalla.
Mitä tulee nuihin kirjastoihin,niin ne kaikki ovat saman kaupungin tietoverkon takana.
Eli Pääkirjasto, Lehtikangas, Lohtaja ja Otanmäki.
Minkä kirjaston pihalla siis pennisen näit ?Sama IP-osoite on kaikissa Kajaanin kirjastoissa.
Melkoinen fakiiri täytyy olla jos pystyy kaikissa Kajaanin kirjastoissa yhtä aikaa olemaan tai tutkimaan keitä siellä on ja mitä he tekevät tietokoneella. - Pennasen varjostaja
Pennanen kirjoitti tekstiään firman tietokoneella.
Lähti sitten ruokatunnille Volvollaan.
Näin kun ikkunasta katsoin. - IP-osoitteet
Mahdoton yhtälö kirjoitti:
Sama IP-osoite on kaikissa Kajaanin kirjastoissa.
Melkoinen fakiiri täytyy olla jos pystyy kaikissa Kajaanin kirjastoissa yhtä aikaa olemaan tai tutkimaan keitä siellä on ja mitä he tekevät tietokoneella.IP-osoitteita pystyy seuraamaan vain tietyt palstaa valvovat tahot.
Heillä on tietysti velvollisuus toimittaa poliisille tietoja kirjoittajista jotka kirjoituksillaan rikkovat lakeja.
Muuten jos kirjoitukset ovat asiallisia heillä ei ole sen kummempia vakoilu tai paljastelu mahdollisuuksia kirjoittajista.
Jos he toisin toimivat ja käyttävät omaa mahdollisuuttaan väärin he ovat itse silloin itse niitä henkilöitä joihin voi myös poliisin koura ylettyä. - näköhavainto
Pennasen varjostaja kirjoitti:
Pennanen kirjoitti tekstiään firman tietokoneella.
Lähti sitten ruokatunnille Volvollaan.
Näin kun ikkunasta katsoin.Ei kun mopon selässä kannettavalla koneella se tuolla torin kulmilla naputteli (näin olkapään takaa).
- 100 %
IP-osoitteet kirjoitti:
IP-osoitteita pystyy seuraamaan vain tietyt palstaa valvovat tahot.
Heillä on tietysti velvollisuus toimittaa poliisille tietoja kirjoittajista jotka kirjoituksillaan rikkovat lakeja.
Muuten jos kirjoitukset ovat asiallisia heillä ei ole sen kummempia vakoilu tai paljastelu mahdollisuuksia kirjoittajista.
Jos he toisin toimivat ja käyttävät omaa mahdollisuuttaan väärin he ovat itse silloin itse niitä henkilöitä joihin voi myös poliisin koura ylettyä.Olisin kyllä tarkkana ennen kuin alkaisin ketään syytteleemään,
varsinkin jos syyttely kohdistuisi ihan väärään henkilöön ! - Oikea osoite tämä
Vaikuttaa kaupungin työntekijältä. Niillähän on aikaa työaikanakin puuhata kaikenlaista muuta kuin työntekoa.
Autokin lienee saksalainen kansanauto eli volkwagen.
- 124578
Oliko se tosiaan mopolla,hehehehhahahahah oispa nähnynnä sen hahahahhheheheh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423