Tuhoutuiko kyseinen tanssilava tuhopoltossa vai purkivatko vassarit sen itse huonokuntoisena ?
Karangan tanssilava
19
3584
Vastaukset
- Wan Kah
Se paloi. Sun mutsis muuten oli vassari, niinkuin koko suku koiria myöten.
- Jortaanin lava
Oliko tuhopoltto?
Selvisikö sytyttäjä? - J-pennasen varjo
J-pennanen kävi taas kirjaston koneella naputtelemassa tekstiä, ja häipyi sitten Tojotallaan koloonsa.
- Niimpä varmaan
Itse olet tojollasi voinutkin lymyillä kirjastoissa.
Vai peräti latuskalla.
Mitä tulee nuihin kirjastoihin,niin ne kaikki ovat saman kaupungin tietoverkon takana.
Eli Pääkirjasto, Lehtikangas, Lohtaja ja Otanmäki.
Minkä kirjaston pihalla siis pennisen näit ? - Mahdoton yhtälö
Niimpä varmaan kirjoitti:
Itse olet tojollasi voinutkin lymyillä kirjastoissa.
Vai peräti latuskalla.
Mitä tulee nuihin kirjastoihin,niin ne kaikki ovat saman kaupungin tietoverkon takana.
Eli Pääkirjasto, Lehtikangas, Lohtaja ja Otanmäki.
Minkä kirjaston pihalla siis pennisen näit ?Sama IP-osoite on kaikissa Kajaanin kirjastoissa.
Melkoinen fakiiri täytyy olla jos pystyy kaikissa Kajaanin kirjastoissa yhtä aikaa olemaan tai tutkimaan keitä siellä on ja mitä he tekevät tietokoneella. - Pennasen varjostaja
Pennanen kirjoitti tekstiään firman tietokoneella.
Lähti sitten ruokatunnille Volvollaan.
Näin kun ikkunasta katsoin. - IP-osoitteet
Mahdoton yhtälö kirjoitti:
Sama IP-osoite on kaikissa Kajaanin kirjastoissa.
Melkoinen fakiiri täytyy olla jos pystyy kaikissa Kajaanin kirjastoissa yhtä aikaa olemaan tai tutkimaan keitä siellä on ja mitä he tekevät tietokoneella.IP-osoitteita pystyy seuraamaan vain tietyt palstaa valvovat tahot.
Heillä on tietysti velvollisuus toimittaa poliisille tietoja kirjoittajista jotka kirjoituksillaan rikkovat lakeja.
Muuten jos kirjoitukset ovat asiallisia heillä ei ole sen kummempia vakoilu tai paljastelu mahdollisuuksia kirjoittajista.
Jos he toisin toimivat ja käyttävät omaa mahdollisuuttaan väärin he ovat itse silloin itse niitä henkilöitä joihin voi myös poliisin koura ylettyä. - näköhavainto
Pennasen varjostaja kirjoitti:
Pennanen kirjoitti tekstiään firman tietokoneella.
Lähti sitten ruokatunnille Volvollaan.
Näin kun ikkunasta katsoin.Ei kun mopon selässä kannettavalla koneella se tuolla torin kulmilla naputteli (näin olkapään takaa).
- 100 %
IP-osoitteet kirjoitti:
IP-osoitteita pystyy seuraamaan vain tietyt palstaa valvovat tahot.
Heillä on tietysti velvollisuus toimittaa poliisille tietoja kirjoittajista jotka kirjoituksillaan rikkovat lakeja.
Muuten jos kirjoitukset ovat asiallisia heillä ei ole sen kummempia vakoilu tai paljastelu mahdollisuuksia kirjoittajista.
Jos he toisin toimivat ja käyttävät omaa mahdollisuuttaan väärin he ovat itse silloin itse niitä henkilöitä joihin voi myös poliisin koura ylettyä.Olisin kyllä tarkkana ennen kuin alkaisin ketään syytteleemään,
varsinkin jos syyttely kohdistuisi ihan väärään henkilöön ! - Oikea osoite tämä
Vaikuttaa kaupungin työntekijältä. Niillähän on aikaa työaikanakin puuhata kaikenlaista muuta kuin työntekoa.
Autokin lienee saksalainen kansanauto eli volkwagen. - Anonyymi
Sinä PÖLJÄ hiiri...painu itse yksinään takaisin koloosi ok😫😫😫😫😫😫😫✍️👽sinulla on 💩 pää täynnä ja nenäsi on naisen Vitun näköinen 😁 homo sinä olet...pysy vaiti 👽 MUSTAA RAAMATTUA et kiusaa ja ET pilkkaa Jumalaa eli KORKEIMPIA VOIMIA tai Jeesus Kristus siunaa sinut ennen aikojaan pois Elävien Kirjoista Aamen 🙏🫦👄 🖤👽☝️✌️🤞🫰🫳🤏🤌👌✋️✋️✋️✋️✋️👊
- 124578
Oliko se tosiaan mopolla,hehehehhahahahah oispa nähnynnä sen hahahahhheheheh.
- Anonyymi
Mahtaa olla jo ikää silläkin, joka lähti siemenestäni alulle. Nätti nainen oli silloin, jolle sen siemenen luovutin.
- Anonyymi
HYI 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩🤡😹😹😸😺😺😺😸😸😹🤖🤖👾👽👾😾😾😿😾🙈🙈🙉🙉🙉🙉🙈🙈😿😿🙀😽😼😻😻😻😻😽🙀🙀😿👺👺👺🤬👹🤡💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩☠️☠️💀💀☠️☠️👿👿😈😈👿👿🤬🤬🤬😠😠😠😫😫😩😩😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😵💫😵💫😵💫😵😵😵😵💫🥴🥴🥴🥴🥴🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😬😬😬😬😬😬🙄🙄🙄🙄🙄🤫🤫🤫🤫🤪🤪😝🤪🤪😜😜🤪😝😝🤣😅😅🤣🤣😂😅🤣🤣😁
- Anonyymi
Lihava, RUMA, läskimooses, tötterö, vatipää, FOLIO, lataamohenkilö Jne.
- Anonyymi
Mitä sinä TÄYSIN OLEMATTOMISTA asioista kehut jotakin Ihmistä???💀🖤🤞🫰☝️✌️🤏👌✍️👀🖤👽sinua juoksee kaikki karkuun...Venäjämielinen sinä olet 🖤👽💣👽👻💩🤡☝️✍️. 👽 🤲 《----- Mitä näet KÄTESI viivoista...voi voi -----》lyhyt elämä teillä molemmilla 🤪😜🤪😝😷🤒🤕😵💫🤯😵🤯😳😳👽🖤☝️✍️🙏👽
- Anonyymi
Siellä oli 😝😝😝😝😝💩💀
- Anonyymi
Poltti joku. Se pyromaani olisi pitäny saaha kiinni ja hirttää kyrvästään sotkamon tien varteen puuhun. Niin mahottoman mukavat tanssit oli ja monen monta aviosuhdetta on sen parketilta solmittu, kuten minunkin.
- Anonyymi
Eihän siellä ollut tansseja ollut enää vuosikausiin, paintballrata taisi olla lopussa. Ne tanssit on maalaistollukoiden ja muiden vanhakantaisten touhua, muu maailma on muuttunut,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832364
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722080Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442053Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741742- 1281710
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971560Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771281Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821209Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321164- 711123