Sanoi olevansa saunalahdelta ja sanoi, että olen asallistunut johonkin kisaan missä olen antanut tietoni... Sanon, että en muista mitää tuollaista ja sanoi "ok" ja sulki puhelimen.
Kuka tuo on ja mitä minun pitäisi tehdä???
0505005052???
14
5010
Vastaukset
- valitut
No joku saunalahti-asiakaspalveluhenkilö ...=D
- huijausyritys SL
Numero kuuluu Saunalahden käyttämälle telemyyntifirmalle. Kokeilivat jos satut menemään lankaan ja pääsevat myymään sinulle liittymiä. Liittymien puhelinmyyntihän kiellettiin hiljan mutta soittelevat kaikille ihmisille ja antavat ymmärtää että asiakas on itse antanut luvan soittaa.
- ei saunalahtea
Puhelinmyynnistä : Kännykkäliittymiä ei saa seuraavaan kolmeen vuoteen markkinoida puhelimitse.
Elokuussa voimaan astuneen lain mukaan matkapuhelinliittymiä ei saa kaupata puhelimitse uusille asiakkaille.
Tämä tarkoittaa sitä, ettei esimerkiksi Elisan puhelinmyyjä saa tarjota uutta liittymää DNA:n asiakkaalle.
Teleyhtiön vanhoille asiakkaille sen sijaan saa edelleen myydä puhelimessa uusia liittymätyyppejä, ja uusiin asiakkaisiin saa ottaa yhteyttä heidän sitä pyytäessä.
Muutoksen taustalla olivat operaattorikaupan aiheuttamat ongelmat.
Elisa oyj:n omistaman telemarkkinointiyritys Enia oy myy puhelimitse kännykkäliittymiä sekä muita Elisan ja Saunalahden palveluja.
Naurettavaa että vanhoille asiakkaille saa kyllä kaupitella liittymiä. Erehdyin kerran ottamaan saunalahden liittymän. Kuuluvuus oli surkea. En mistään hinnasta ottaisi enää heidän liittymäänsä.
Onneksi jättivät rauhaan kun ilmoitin etttä puhelinmyntikielto ja salainen nuumero.
- Darkangel-79
Mulle oli tänää soitettu tosta numerosta...
- js13
soitettu tuosta... en vastannut
- simos1
Perjantaina suljin Saunalahden liittymän, maanantaina soitettiin tästä numerosta. En vastannut.
- Sauniskoll
Ja mulle äsken, en ehtinyt vastaamaan...
- piipaa1
Juu äsken pirautti..haiskahti niin kakalle että en vastannut :)
- ex-asiakas2
Tuosta numerosta soitettu minullekkin. Kun soittaa takaisin tulee tiedoite: tämä on enia oy. yritimmme tavoittaa sinua jne ei voi jättää viestiä. Asia piää hoitaa netissä heidän sivullaan enia.fi. Laitoin palautteen sinne.
En vastaa heidänpuheluihin. - Jonathan11
Olin puhelimen vieressä tänään ja numerosta soitettiin. Puhelin ehti soida kerran. Elisan ja DNA:n käyttämä Enia Oy soittaa ns. häläreitä.
Sen vuoksi en enää osta mitään heiltä. Puhelinmyyntikieltoa ilmeisesti yrittävät kiertää tuolla huijaustyylillä. Brändin arvo laskee. - Jep jep
Jep jep sieltä soitellaan ja lyödään luuri korvaan kun vastataan.
- Entinen puhelinmyyjä
Puhelinmyyjien järjestelmä soittaa usealle ihmiselle kerrallaan ja ensimmäisenä vastanneelle menee puhelu läpi ja muille tulee luuria korvaan, kun vastaavat puheluun.
- en vastaaa
En ole yhtään kertaa vastannu vieraaseen numeroon ja niitä on tullu paljon,laittakoon viestin jos on tärkeää.
- rhtth
Tänään tuli soitto tuosta numerosta vastaajassani oli vain hiljaisuus... en edes kuullut soittoa. Hyvä kun täältä selvisi mistä kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865