Costa Brava, Calella

rekkapekka2

Tänne pääsisi huhtikuussa aika edullisesti. Low cost Holidays:n kautta. Onko tästä systeemistä kenelläkään kokemuksia. Mä en ainakaan ole tollaisesta kuullutkaan... Entäpä onkohan Barcelonassa mahdollisuutta päästä näkemään härkätaistelua?

11

4224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhhjmy

      Huhtikuussa ei tuolla vielä tapahdu yhtään mitään (eikä kyllä muutenkaan...). Veikkaan et tulee pitkäks aika.
      Barcelonassa härkätaistelut on kielletty kuten koko Kataloniassa...

    • rekkapekka2

      21.pv olis kyllä Barcalla kotipeli. Ja kai isossa kaupungissa kuitenkin aina jotain tapahtuu. Taidenäyttelyt, nähtävyydet noin muutenkin lienee kuitenkin ympärivuoden paikoillaan. Ja kai tuolla jo edes vähän kesä on huhtikuussa? Ainakin enemmän kuin täällä Suomessa. Mutta onko kenelläkään tuosta Low cost holidays-firmasta mitään kokemuksia?

    • Kokeilepa

      Oon tolla Low Cost Holidaysilla tehnyt kyllä hakuja mutta parempi on Alpharooms.com. Siellä on helpommin varattavissa puolihoidolla tai täyshoidolla ja jos on isompi sakki menossa niin voi tehdä haun paremmin 1 huoneeseen/huoneistoon. Tolla varasin muutaman kerran Costa Bravasta ja kerran Tallinnasta hotellin.

    • mhhjmy

      Kannattaa ottaa huomioon että Calella on noin tunnin matkan päässä Barcelonasta. Paikallisjunat ei täällä enää ole mikään halpa matkustusmuoto eli kannattaa harkita autonvuokrausta jos aikoo useamminkin Barcelonassa vierailla ja tulee isommalla porukalla.
      Calella kuuluu 4. vyöhykkeeseen ja 10 kerran lippu on noin 34 eur/hlö.

      • 222

        Siis 60 kilometrin junamatka á 3,40! Suomesta katsottuna hinta on halpa, mutta eri juttu varmaan paikallisille. Täällä 25 km Tampereelta Lempäälään maksaa saman verran ja kalleimmillaan yli kympin.


    • Rekkapekka2

      Ok. Kiitos vinkeistä. On sen verran sekavaa tämä minun/meidän matkaan lähtö, joten kaikki vinkit on tervetulleita :)

    • 11+6

      Olikos rekkapekka2 lentämässä Ryanairilla Tampereelta Gironaan ? Sieltä taxi vie sut Calellaan n. 50 eurolla ja sen voi varata netistä vaikka etukäteen.

      Junia menee 1h välein varmaan Barcelonan keskustaan tuolta arkisin ja suuntaansa maksaa jotain 4 euroa.

    • Rekkapekka2

      Äääh suunnitelmat muuttui, Barcelona saa jäädä toiseen kertaan... Kiitos kaikille kuitenkin.

    • juristi79

      Olimme mieheni kanssa Gironassa Lowcostholidaysin kautta. Matka meni mukavasti ja muita ongelmia ei tullut muuta kuin Ryanairin lennon kanssa hiukan.
      Asiakaspalvelija kertoi, että heillä on oikeus muuttaa lentojen hintoja (kun on halpalentoyhtiö) kyseessä. Olin kuitenkin iloinen, että hän kertoi asiasta suoraan. Sen jälkeen menin vasta tyhmänä lukemaan matkaehdot jälkikäteen. Kannattaa kuitenkin lukea matkaehdot AINA ennen kuin varaa matkoja. Olen matkustanut ennenkin SuperSaverillä ja Travellinkillä ja kaikilla on hiemat poikkeavat ehdot.

    • M Atadori

      Härkätaistelua nyt ei kannata mennä katsomaan, se on rituaaliteurastusta jossa ei ole mitään järkeä. Halvempaa ja mielekkäämpää on mennä saarioisten teurastamolle katsomaan kuinka härkiä lahdatasa.

    • sgsvre

      Kataloniassa EI ole härkätaisteluja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe